foto: pixabay.com

Brytyjska lewicowa gazeta „The Guardian” chciała zarobić na kryzysie imigracyjnym i finansowym w Grecji. W tym celu przygotowywali specjalną „wycieczkę kryzysową” do Grecji. Turyści mieli oglądać jak w praktyce wygląda życie ludzi w kryzysie. Przedsięwzięcie bardzo nie spodobało się Grekom.

Brytyjski dziennik „The Guardian” w reklamie tygodniowej wycieczki do Grecji obiecywał „fascynująca eksplorację wpływu kryzysu finansowego i uchodźczego”.

Czytelnicy lewicowej gazety za 2,5 tys. funtów przez tydzień mieliby przyglądać się ludziom borykającym się ze skutkami kryzysu.

Grecy wpadli w furię po takiej reklamie. Wielu Greków poczuło się nagle, jakby ich kraj miał stać się czymś w rodzaju ludzkiego zoo. W mediach społecznościowych pojawiła się fala krytyki pod adresem „The Guardian”, który zdaniem Greków próbował zarobić na nieszczęściu innych.

Reklama kontrowersyjnej wycieczki zniknęła ze strony internetowej dziennika. Poinformowano również o zawieszeniu przedsięwzięcia.

wp.pl

22
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
9 Comment threads
13 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
17 Comment authors
Paolitoklioes vel pislamistaw......yEl-RatonRobota do zrobienia. Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o