foto: Youtube.com

Brytyjska armia wydała nowy zestaw reklam telewizyjnych, w tym jeden film pokazujący muzułmańskiego żołnierza modlącego się przed swoimi towarzyszami. Filmy mają zachęcić do dołączenia do armii.

Film zatytułowany Keeping My Faith pokazuje żołnierza klęczącego na modlitwie przy górskim potoku podczas patrolu bojowego. Pozostali członkowie jego składu siedzą, czekając na zboczu wzgórza i pilnują, żeby nikt mu nie przeszkadzał.

Reklama wojskowa przedstawiająca modlącego się muzułmańskiego żołnierza jest częścią kampanii telewizyjnej, radiowej i internetowej o wartości 1,6 miliona dolarów, mającej na celu zwiększenie liczby osób rekrutujących się do armii i potencjalnie zachęcenie przyłączania się także muzułmanów. Film wywołał krytykę ze strony niektórych emerytowanych żołnierzy.

źródło: thetimes.co.uk

Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na ndie.pl zabronione.

87
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
30 Comment threads
57 Thread replies
3 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
46 Comment authors
wacekPedro ChubascosTomaszEugeneasdasd Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
El-Raton
Użytkownik

Za pare lat beda kleczec ci, co za nim siedza. Z ta roznica, ze zaraz potraca glowy.

Nieprawdopodobna poddanczosc Europejczykow doprowadzi do tragedii. Co to tego nie ma watpliwosci.

Arar
Użytkownik

Chyba pora na to bym na poważnie zaczął poprawiać swoją kondycję. I nauczył się korzystać z broni palnej….

wtf?
Gość
wtf?

no co Ty, w woju nie byles?

Anahu Yamito II
Użytkownik

Masz racje, bo wychodzi na to, ze lewactwo i ci co nim steruja, chca naprawde rozprdolic ten swiat unamused

nina
Gość
nina

juz sama nie wiem, czy w takim swiecie warto zyc, ale jesli oni (lewactwo) ten padol ziemski rozpierd..a, to pociesza mnie tylko jedno – ze oni bezpowrotnie wygina …..

NiEuChWyTnY uChWyT
Gość
NiEuChWyTnY uChWyT

oni nie wyginą. Zbudowali ogromy schron w tunelu gotthard w Szwajcari na którego otwarciu była merkel hollande premier włoch itp. Jak sytuacja się zaogni i będzie nie do opanowania to schowają się tam a europe wyczyszczą bronią nuklearną. Zginie biała (inteligentna) rasa i przy okazji najgorsi zwyrole z afryki bo… Czytaj więcej »

nina
Gość
nina

Nie mozna sobie ot tak, wyczyscic bronia nuklearna Europy bez skutkow dalekosieznych dla nich. Schrony na dluga mete nie beda ich chronic. Ziemia, woda, powietrze – nie ma bata, to nie przejdzie. Po Czernobylu jeszcze setki lat mina, jesli nie wiecej, zanim mozna byloby zbierac grzyby. Prawdy nikt nie powie,… Czytaj więcej »

NiEuCHWyTnY uChWyT
Gość
NiEuCHWyTnY uChWyT

Jeśli dojdzie do chaosu w europie a USA uderzy na K.Płn to do koreańczyków dołączą Chiny uderzając z drugiej strony w Rosję. Turcja i Arabia Saudyjska zajmie się afryką i najazdem na europe jednocześnie (mają tu swoje armie w uchodźcach). Będzie ogólnoświatowy chaos i w tym wypadku nie będzie oporów… Czytaj więcej »

Pedro Chubascos
Użytkownik

Ciekawe, ale wygląda na to, że ten plan się załamuje. Coś poszło im nie tak, jak planowali. Może słabe Niemcy, może silny Trump i opór V4 przed muslimską V Kolumną… Coś się posrało i wydarzenia mocno się zawiesiły.

NiEuChWyTnY uChWyT
Gość
NiEuChWyTnY uChWyT

@Pedro Chubascos@ na tym portalu któs niedawno napisał że senior Morawiecki spotkał się z Brzezińskim. Brzeźiński jest współtwórcą NWO i oddanym masonem. Jeśli to prawda to Polska jest już w planie, tylko ma inną rolę. Przyszłość pokaże

Pedro Chubascos
Użytkownik

Nieuchwytny, Brzezińskiego słuchają już tylko dziennikarze piszący o historii. To jest mistrz nietrafionych przepowiedni i błędnych ekspertyz, nie przeceniajmy typa.

Irene
Gość
Irene

Nieuchwytny;

Promieniowanie ponuklearne to nie jest kwestia kilku lat.

Mowiac o tuneleu sw Gotharda to jest w Apokalipsie takie zdanie cytuje z pamieci”gory zwalcie sie na nas”,,tak bedzie i dla nich a moze szczegolnie dla nich strasznie.

NiEuChWyTnY uChWyT
Gość
NiEuChWyTnY uChWyT

@Irene@ Oczywiście promieniowanie to zagłada, ale na okultystycznych tablicach z kamienia (na wzór przykazań) które znajdują się na terenie USA (Georgia) pierwsze z nich to : „Utrzymajcie ludzkość poniżej 500.000.000, w nieustannej równowadze z naturą”. Jak można szybko zniwelować ludność z kilku miliardów do takiej liczby ?

Archer
Użytkownik

„Filmy mają zachęcić do dołączenia do armii.” Sami daja muzulmanom bron do reki… A co gdy muzulmanie zostana czolgistami, pilotami jetfighters, dowodcami statkow bojowych, wyrzutni rakiet a moze i nadzorcami instalacji jadrowych…? Nie obronimy sie, Anahu. Nie ma sily. Nawet tutaj, na tym Forum sa durnie ktorzy pisza, ze Polska… Czytaj więcej »

Pedro Chubascos
Użytkownik

Na szczęście (wiem z relacji naocznych świadków, m.in. mojego ojca i jego kolegów i znajomego dyplomaty) Arabowie to fatalne wojsko. Z pewnością dużo gorsze od Szkopów.

klioes vel pislamista
Użytkownik

Ale to fatalne wojsko ostatecznie poradziło sobie ze świetnie wyszkolonymi, uzbrojonymi i motywowanymi krzyżowcami.

Pedro Chubascos
Użytkownik

Stosunek sił i inne czasy, przypomnę Ci, że mahometanie wówczas podbili cały Bliski Wschód, Persję, Indie, Północną Afrykę, Iberię, 2/3 Francji do Bordeaux i Dijon, okolice Jeziora Genewskiego, 2/3 Włoch włącznie z Watykanem, wyspy na Morzu Śródziemnym i część Bizancjum. Natomiast w sercu islamu Królestwo Jerozolimskie przetrwało prawie 200 lat!… Czytaj więcej »

easyrider
Użytkownik

klioes
Ale garstka krzyżowców wydarła im na wiele dziesiątków lat kawał ziemi i trzymała ich w szachu.

Logic1
Użytkownik

Jesli będzie ich wiecej i przyjdzie szlachtować niewiernych to w grupie okażą się całkiem mocni w dodatku napędzi ich ideologia pedofila.

Pedro Chubascos
Użytkownik

Są mocni przeciwko kobietom i dzieciom. Z wyszkolonym wojownikiem nie mają szans, jak pokazują potyczki mudżahedinów z zawodowym wojskiem zachodnim.

klioes vel pislamista
Użytkownik

10/10
Polska po prostu MUSI mieć broń atomową.

easyrider
Użytkownik

Archer
Jeżeli ma dojść do starcia, wojny nuklearnej i redukcji ludzkości, to masoneria musi mieć argumenty do użycia broni jądrowej. Rakiety przylecą zza Atlantyku i z Izraela. Nowy plan, nowego Marshalla odbuduje Europę i wyzeruje bańki spekulacyjne.

Obywatelka Ziemi
Użytkownik

Oni nie niech rozprdolic, oni chca zmienic na taki ,w ktorym wedlug ich myslenia kazdy jest rowny, kazdy ma, kazdy robi sobie co chce i ma to byc tolerowane przez innych. Zauwaz jedno: lewacy czesto nie wspominaja o nauce/wyksztalceniu – w wiekszosci przypadkow jak sie ich pytasz o fakty, to… Czytaj więcej »

Pedro Chubascos
Użytkownik

Obywatelko, tak zapewne to pójdzie – tolerancja represywna. Najkrótsza definicja lewicy to ta: ludzie uważający, że jeżeli mają ochotę żyć z cudzej pracy, to mają do tego pełne prawo.
I nagle okazuje się, że wszyscy banksterzy to lewica…
Siedem grzechów głównych po prostu.

wacek
Gość
wacek

Oj tam,oj tam…Chłopaki wyszły na szluga,a jednemu słabo się zrobiło…

wtf?
Gość
wtf?

tak to wyglada bez przeszkolenia…
https://www.youtube.com/watch?v=fIGz97vAzUM

Archer
Użytkownik

Przystosuj lepiej swoje kolana do dlugiego kleczenia.
Groch niezle sie do takich cwiczen nadaje.
Ja pedze do sklepu kupic pare opakowan.

wtf?
Gość
wtf?

kup ekogroszek, bo jest prounijny

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

„Jasna strona mocy” „czy A.kudlinski jest agentem” na YT..Okej sanyaja wygląda trochę śmiesznie ale przedstawia dobrą analizę .Warto posłuchać!

w......y
Gość
w......y

Arar. Jeszcze tego nie zrobiles ??? Czekasz na „wybory „

Kinga
Użytkownik

Nawet pokazano jak żołnierz muzułmański dokonuje ablucji przed modlitwą:

arrow https://www.youtube.com/watch?v=OQ4OoPNY_YM

Bielik
Użytkownik

A to można służyć w dwóch armiach jednocześnie

klioes vel pislamista
Użytkownik

Złapał Kozak…

„Złapał Kozak Tatarzyna.
A Tatarzyn za łeb trzyma.”
Co ten wierszyk przypomina?

Przypomina on wojenki,
Co prowadzą US-manki
Oraz na ulicach scenki:

Na ulicach giną biali,
Którzy wojny wszak …wygrali!
Głowy chyba postradali…

wtf?
Gość
wtf?

albo w zadzie pochowali…

fink
Gość
fink

kiedy nadzieje dzień X wierzę, że Polacy bezapelacyjnie będą walczyć do samego końca, do śmierci lub do ostatecznego zwycięstwa

fink
Gość
fink

nadejdzie dzień x , przepraszam za błąd

edd
Gość
edd

Dla mnie wrogiem nie jest muzułmanin ale Juden, którzy ich tu sprowadzili i polskie sooki które się z nimi kundla rasowo

wtf?
Gość
wtf?

moze muzulmanin nie jest dla ciebie wrogiem – ale ty na pewno dla niego jestes, kuffar

wtf?
Gość
wtf?

lepiej umrzec z kalachem w reku niz zyc z ujem w dupie – zawsze to powtarzam

Amon
Gość
Amon

Ci co za nim siedzą, kiedy nadejdzie odpowiedni moment uciekną w bezpieczne miejsce lub przejdą na Islam. Z resztą dzieje się to co ma się dziać w Europie. Takie filmiki dodatkowo oswajają obywateli z widokiem żołnierzy muzułmanów. Niestety UK, Francja i Niemcy to również technologiczne potęgi.

Logic1
Użytkownik

Nawet teraz wystarczy że mu jego bracia w wieże wyperswadują komu ma być posłuszny i zrobi użytek z Enfielda i 300 nabojów.

Damian
Gość
Damian

Sorry. Ale chyba im od…alo. Nie ogarniam już tego całego parcia na ISLAM – wiem o co chodzi lewakom i ich mediom, ale gdzieś chyba musi być granica. Przypomina mi to film szczurołap, gdzie szczury idą po swoich trupach jedząc zatrutą karmę. Tym właśnie stały się obecne ‚społeczeństwa’ europejskie. A… Czytaj więcej »

Slav
Gość

Ktoś tam na górze chce globalnej wojny. Jak wiemy wojna światowa to wielki biznes.

Anahu Yamito II
Użytkownik

Chca wielkiej wojny domowej w Europie. Pozbeda sie nadmiaru ludzi w bezpieczny dla nich sposob – bez uzycia broni atomowej i powodowania epidemii, a przy okazji zarobia duza kase. Ludzie sie beda zabijac a oni nawet do bunkrow nie beda musieli schodzic. Potem sworza sobie idealne bezwolne i latwe do… Czytaj więcej »

Damian
Gość
Damian

Dodam tylko że już w 2002 roku mój szfagier który był na misji stabilizującej w Kosowie opowiadał co tam się dzieje (promocja ISLAMU). I jasno stwierdził, że nie trzeba wojny aby ‚zachód’ został przejęty. Oni to zrobią macicą ! Jak już struktury obronne ‚padają’ to nie wróże tu nikomu niczego… Czytaj więcej »

Kinga
Użytkownik

O tych macicach to mówił już Kaddafi.
I miał rację.

nina
Gość
nina

Problem macic by nie istnial, gdyby nie istnialo robaczywe lewactwo -marionetki swiatowych elyt …..

Amon
Gość
Amon

Damian
No jasne. Nawet jak przegonimy tych najeźdźców z Europy a przy tym zginie wielu Europejczyków to i tak w perspektywie czasu przegramy. BW i Afryka mnożą się jak szczury to dla nich wysłać kilkanaście milionów ludzi na śmierć to bułka z masłem i żadna strata.

Logic1
Użytkownik

Granicą jest albo kalifat albo totalitarne państwo NWO w Europie.

Misio
Gość
Misio

Jak te wszystkie ciapki dołącza do armii i dostaną broń to będziemy mieli dopiero „widowisko” i filmiki propagandowe!!!!

Slav
Gość

Jeśli Orban się wyłamie i zacznie przyjmować to ja już nie mam nadziei. PiSowi nie wierzę, na razie nieoficjalnie przyjmują, ale niedługo ogloszą to oficjalnie. Wspomnicie moje słowa. Wtedy zacznie się wojna domowa w Polsce.

Logic1
Użytkownik

Wtedy pozostanie już tylko organizować się jak podczas ostatniej wojny i ostro łamać prawo, inaczej finał tego wszyscy znamy. Trzeba będzie się poświęcić i wliczyć kilkuletni wyrok do życiorysu ale przynajmniej w słusznej sprawie, a jeśli będzie nas dużo to wszystkich i tak nie zamkną.

Obserwator
Gość
Obserwator

Klasyczne gotowanie żaby. A temperaturka już jest taka, że żabka nie wyskoczy z brytyjskiego (i nie tylko) garnka.. Europa dogorywa reklamując swoich oprawców. Idioci!

Misio
Gość
Misio

I jeszcze powiedzcie ze modli się za Królowa i królestwo!!! Oni naprawdę są tak ograniczeni?

Anahu Yamito II
Użytkownik

Wyobrazasz sobie jak beda walczyc zolnierze majac takiego kolege za plecami?

Amon
Gość
Amon

Będą musieli go osłaniać 5x dziennie aby mógł swoje rytuały odwalać.

Misio
Gość
Misio

Masz racje kuwa pełny stres jak nie kulka z przodu to z tylu!! Masakra

AntyHegemon
Użytkownik

„Filmy mają zachęcić do dołączenia do armii” – brzmi podejrzanie. Do jakiej armii? Allaha? W żadnym kraju Europy i jego armii nie powinno być ani jednego muzułmanina, gdyż ich „wiara” nie może być kompatybilna z wartościami „niewiernej” armii. Gdyby trzeba było walczyć (już trzeba) z Islamem, to oczywiste jest po… Czytaj więcej »

wtf?
Gość
wtf?

leminigi jeszcze biegna… urwisko niedaleko
(wprawdzie mit o tych zwierzatkach jest nieprawda, ale juz sie tak utarlo w obiegowosci mowic)
zreszta gryzonie sa madrzejsze od lewactwa, to pewnik

nina
Gość
nina

A kto w Anglii pojdzie do wojska ?????????????? Ci w rurkach, z kolorowa fryzurka na cukrze i kolczykiem wiekszym od samego ucha, klujacego okiem smartfon, zamiast cwiczyc na strzelnicy ?????????????????????????? Dzis z trudnoscia odroznic na ulicy kobiete od mezczyzny, niestety. Lza sie kreci w oku, jak odglada sie westerny. To… Czytaj więcej »

ania
Gość
ania

AntyHegemon,
do budowania wspólnej armii europejskiej, o czym w swoich filmach mówi Karoń. Muzułmanie w szeregach takiej armii nie będą mieli żadnych oporów, aby masakrować europejską ludność tubylczą, kiedy już eurokołchoz ekonomicznie zbankrutuje i na ulicach zaczną się rozruchy.

fsdfsd
Gość
fsdfsd

Potem bedzie film na ktorym modlacy wstanie, obroci sie, przeladuje kalacha i wypieprzy serie w kolegow.

ABC
Gość
ABC

W Europie jest wielu młodych muzułmańskich mężczyzn, którzy chętnie wstąpią do Armii, żeby walczyć z niewiernymi.

Tomasz
Gość
Tomasz

Rada dla Brytyjczyków: Zwolnijcie rodowitych żołnierzy i dajcie broń ,,ciapatym”. Będziecie mieć wierną armię. Buhaha