Jedna z grafik opublikowana na koncie Mateusza Kijowskiego via Grafika Patriotyczna

Wybitny informatyk oraz były lider Komitetu Obrony Demokracji wybrał husarię na patrona akcji „Refugees welcome”. Przed weekendem na swoim facebookowym profilu zamieścił dwie grafiki przedstawiające husarię w obronie uchodźców i mniejszości seksualnych.

„Zawsze w obronie słabszych: kobiet, uchodźców, mniejszości narodowych i seksualnych” – napisał na Facebooku Mateusz Kijowski były lider KOD, umieszczając przy tym grafikę z husarią oraz współczesnym żołnierzem.

Druga grafika również dotyczyła husarii, tym razem Kijowski napisał pod zdjęciem: „Za wolność naszą i waszą
Polacy wspierają uchodźców”.

Czy Mateusz Kijowski jest niespełna rozumu? Poniżej opisane posty:

82
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
35 Comment threads
47 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
50 Comment authors
PolakRobcykwtf?MamedArcher Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
DTO
Gość
DTO

Kijowskiego sporo łączy z „uchodźcami”, m.in. paniczna niechęć do uczciwej pracy i żebranie o benefity.

wtf?
Gość
wtf?

pieknie powiedziane!

klioes vel pislamista
Użytkownik
Rotmistrz

10/10

Anahu Yamito II
Użytkownik
Krzyżowiec

W sedno smile Ryj tez pasuje jak ulal unamused

spokojnie
Gość
spokojnie

Według mnie bardzo dobry pomysł. Husaria wiedziała jak powitać „uchodźców” z Turcji pod Wiedniem. Kijowy proponuje nam to samo.

klioes vel pislamista
Użytkownik
Rotmistrz

Ch.ujsaria

Zamiast husarii jest polska ch.ujsaria,
Czy to ostatnia Kijowskiego aria?

Archer
Użytkownik
Chorąży

Stary oszust i alimenciarz zapomnial, ze to wlasnie husaria szturmowala muzulmanow pod Wiedniem.

Kinga
Użytkownik
Rotmistrz

Typowe marksistowskie zagranie by zmienić pojęcia i znaczenie faktów. Podobną rzecz LBGT zrobili z tęczą (symbolem przymierza pomiędzy Bogiem i człowiekiem, obietnicą złożoną przez Boga Noemu, że Ziemi nie nawiedzi już więcej wielka powódź). Obecnie tęcza każdemu kojarzy się z kochającymi inaczej. Nie dziwne, że teraz chcą by husaria też… Czytaj więcej »

klioes vel pislamista
Użytkownik
Rotmistrz

Nieomylny Franciszek

„Cudzoziemiec, który do drzwi naszych puka,
Jest okazją dla nas, by spotkać Jezusa.” –
Napisał Franciszek. Papieża nauka
Wnet u duchowieństwa zarobiła plusa.

Ojciec Piotr Łacheta dodał twit od siebie:
„Coś w tym jest, bo jak nas zarżnie islamista,
To z Jezusem szybciej spotkamy się w niebie.”
Papież się nie myli. Sprawa oczywista.

Archer
Użytkownik
Chorąży

„Papież się nie myli.” Otoz sprawa wyglada troche inaczej, szanowny Klioesie. Papiez istotnie nie myli sie, jednak Jego nieomylnosc ograniczona jest tylko i wylacznie do zagadnien dogmatycznych, a wlasciwie do symch dogmatow. Co sie zas tyczy wszystkich innych zagadnien psychologicznych, socjologicznych, naukowo – technicznych itd. Papiez jest tak samo omylny… Czytaj więcej »

klioes vel pislamista
Użytkownik
Rotmistrz

Sprawa ma się trochę inaczej, szanowny Archerze. Zgodnie z dogmatem o nieomylności papieża, jest on nieomylny tylko w odniesieniu do zagadnień wiary i moralności. I to tylko wtedy, gdy ogłasza coś, zastrzegając własną nieomylność w tym werdykcie. Takie ogłoszenie/werdykt z zastrzeżeniem, że jest on nieomylnym głosem ex cathedra, miał miejsce… Czytaj więcej »

Archer
Użytkownik
Chorąży

” Wymienił metody ewangelizacji, wyprawy krzyżowe i działalność Inkwizycji.”

http://www.dialog.org/dialog_pl/kosciol-przebaczenie.htm

Zetiks
Gość
Zetiks

@Kinga Przecież ten facet to zwykły ordynarny trol. Co nie znaczy, że neguję pana Karonia.. Ale takie osoby jak on czy Rysiek Madera to nie wyrafinowani ideolodzy tylko utalentowani kabareciarze.

Mamed
Gość
Mamed

Ja mysle ze chyba zwariowalem. Ja juz tego wszystkiego nie rozumiem. Albo ja jestem ostro jeb… Albo tacy ludzie co glupoty wypisuja. Czy tam mowia. W TV bzdury. Owsiak zbieta pieniadze, zyje dzieki nim cale 365 dni. No ale pomaga. Rydzyk yez niby pomaga. UE przyciaga czarne zloto do siebie… Czytaj więcej »

Paolito
Gość
Paolito

on nie zapomniał,on po prostu nie wie.

Tech
Gość
Tech

Dobre smile

aqq
Gość
aqq

@DTO oraz to że uchodzi za debila

Logic1
Użytkownik
Początkujący

hah 10/10

Robcyk
Gość
Robcyk

W punkt!!! Do tego też uchodzi za idiotę

Anahu Yamito II
Użytkownik
Krzyżowiec

Ta wlochata, niedomyta, leniwa lajza niech se swojej paskudnej mordy husaria nie wyciera. Po takim parchu husarz by nawet na konia nie chcial wchodzic zeby sobie butow nie zasyfic. Kiedy prokuratura zajmnie sie nieplaconymi alimentami i przekretami tego menela? Dzieciom wlasnym nie pomaga a martwi sie o uchodzcow, mniejszosci narodowe… Czytaj więcej »

wacek
Gość
wacek

Sądzę,że ten Wujek jest skończony…

XXL
Gość
XXL

kijkowi kasa ze zbiórki się pewnie skończyła i znowu się uaktywnia. Może mu owsik z puchy coś odsypie, albo chociaż da polizać złotego melona.

Damian
Gość
Damian

@XLL
No właśnie gdzieś czytałem że było tego 30 tysięcy, ale Pan Kijowski tylko je ‚powąchał’ bo komornik je zajął na rzecz niezapłaconych alimentów smile

Damian
Gość
Damian

(http:) //fakty.interia.pl/prasa/news-se-koniec-stypendium-wolnosci-komornik-na-koncie-mateusza-ki,nId,2480084

az1rael
Użytkownik
Nowicjusz

Lepiej nie dosc ze mu komornik zajal na poczet alimentow to urzad skarbowy mu dowalil od tego ok 4tys podatku to teraz od tego sie nie wywinie

wtf?
Gość
wtf?

zrobia kolejna zbiorke na ”sierote obrzygana” kijowskiego

xyz
Gość
xyz

Czyli wychodzi na to, że kodziarze zrobili zbiórkę na rzecz dzieci Kijowskiego. W sumie słusznie. Skoro popierali alimenciarza, to niech teraz płacą na jego dzieci.

Anahu Yamito II
Użytkownik
Krzyżowiec

XXL: juz ci jakis KODerasta dal lapke w dol. Robactwo tu tez zaglada unamused

Karbulot
Użytkownik
Krzyżowiec

Jak Jan III Sobieski bił pod Wiedniem muzułmanów, towarzyszyło mu 16 chorągwi husarskich w liczbie ponad 2000 żołnierzy. Lepszego patrona jak husaria ten pajac Kijowski nie mógł wybrać. To tak jakby wystawić Hitlera jako promotora Izraela. Jeszcze się okaże, że w „dobrej wierze” obraził uczucia muzułmanów, że wita ich w… Czytaj więcej »

wtf?
Gość
wtf?

ciekawe ile kasy za to dostal? a moze to rekompensata za dokonane malwersacje… tak czy inaczej – porzadny wp… sie nalezy – od komandosow i husarzy te bohomazy to kolejny przyklad na bezsens lewackiej ”logiki” – odkad to husaria stawala do boju w imie pedalstwa? ”tonacy brzytwy sie chwyta”, nie,… Czytaj więcej »

wtf?
Gość
wtf?

aha i jeszcze to haslo brzmi: ”w imie Boga za wolnosc wasza i nasza”
zapomnialo sie bidulkowi albo dostalby po lapach gdyby wtracil motyw religijny
kijowo ci to wyszlo

V-Raptor
Gość
V-Raptor

Są ludzie którzy uważają się za Juliusza Cezara czy Napoleona Bonapartego, ale to nie powód by się takimi „poglądami” publicznie chwalić. Zresztą często przebywają oni w ośrodkach zamkniętych. Więc może tam jest miejsce człowieka ogłaszającego takie sensację. Jakoś nie widzę jak husaria rusza do walki w obronie islamskich pseudo uchodźców,… Czytaj więcej »

zigi
Gość
zigi

Musial popisac sie kolejnym debilnym pomyslem bo mu sie kasa skonczyla.

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

Zigi@..nowości za wody!!!! Będą przyjmowani uchodźcy..Bez granic i wszyskich co „myślą” że kogoś w helmuciarni znają!!!!!!Masakra !!!!!Mam nadzieję że Polska da radę się obronić… więcej husarii!!! Nie Bruksela dyktuje helmutą ,tylko helmuty Brukseli..Ludzie obudźcie się!!!!!

Jan
Gość
Jan

Tiaaa… dlaczego by tego nie rozszerzyc – husaria w obronie Muzulmanow, zoofili, pedofili, narkomanow, husaria za aborcja, etc. Po chwili mozna dojsc do wniosku, ze wlasciwie to husaria z nikim nie wojowala, bo byla za wszystkimi.

klioes vel pislamista
Użytkownik
Rotmistrz

10/10

„Husaria za zoofilia aborcja!” – to jest to!

wtf?
Gość
wtf?

hehe

papuga
Gość
papuga

Ten lewacki kootas tak się nadaje na husara jak ja na baletmistrza.

lutek
Gość
lutek

jest taki wątek, coraz b.prawdop., czy ruscy oficerowie prowadzący nie wyciągają części swoich troli z psychiatryków, albo z miejsc /np. prywatnych gabinetów/ kwalifikacji ludzi do takich miejsc