Ciekawostki mulitkulturalne z Niemiec

60
Kombinezon ochronny dla kobiet na karnawał w Kolonii

W październiku 2018 roku (!) w Krefeldzie 19-latka wracała nad ranem tramwajem z zabawy. Miała wielkiego pecha, bo w tramwaju był tylko jeden pasażer 22-letni Tunezyjczyk. Ten wykorzystał okazję widząc zmęczoną dziewczynę i podszedł do niej, głaskał ją po twarzy i próbował ją pocałować, usiadł jej na kolanach i zaczął się przytulać, dotykał jej piersi i pośladków, porwał jej bieliznę. Następnie zdjął spodnie i pokazywał penisa zmuszając ją do seksu oralnego. To wszystko nagrała kamera. Gdy dziewczyna opuściła na jednym przystanku tramwaj rozochocony Tunezyjczyk pobiegł za nią, przytrzymał ją, zamykał jej usta i próbował wciągnąć w krzaki. Gdy podjechało auto uciekł.
W poniedziałek 8 września 2019 roku (!) w pierwszy dzień procesu oskarżony odpowiadający z wolnej stopy nie zjawił się w sądzie, tenże wydał list gończy i nakaz aresztowania. Tunezyjczyk któremu groziło do czterech lata więzienia najprawdopodobniej opuścił Niemcy. Opuścił Niemcy, to straszne!

W biały dzień po godzinie 16 9 września 19-latka wyszła z przystanku kolejki podmiejskiej Petershausen koło Monachium, za nią szedł przez kilka minut młody ciemnoskóry mężczyzna, który ściągnął spodnie i się po drodze onanizował. Spłoszyli go przypadkowi przechodnie.

Źródła:

https://rp-online.de/nrw/staedte/krefeld/krefeld-prozess-um-sexuelle-angriffe-in-der-strassenbahn_aid-45732781?output=amp

https://www.merkur.de/lokales/dachau/petershausen-ort29282/nach-angriff-an-s-bahnhof-petershausen-polizei-fahndet-nach-exhibitionist-12993405.html

60
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
8 Comment threads
52 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
19 Comment authors
SmartfonyDagapaolokiciRichelieu Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Daga
Użytkownik

Trochę poza tematem, ale w kontekście tzw tolerancji. Niemcom zajęło 50 lat, żeby stworzyć zdegenerowane spoleczenstwo.
Polsce wystarczylo 20.

Juliusz Slowacki:
Polsko! lecz ciebie błyskotkami łudzą!

Pawiem narodów byłaś i papugą;

A teraz jesteś służebnicą cudzą

Smartfony
Gość
Smartfony

Pwenie jest tu sporo młodych ludzi. Dacie się nabrać na PPK?

ABC
Gość
ABC

Dlaczego wśród imigrantów w Niemczech jest tak dużo zboczeńców?

Kamieni kupa
Gość
Kamieni kupa

Myślę, że to nie jest po prostu zboczenie, a raczej brak jakichkolwiek hamulców, także moralnych.no i nie bez powodu w wielu tamtych krajach kobiety generalnie same nie chodzą.

bkkkk
Gość
bkkkk

To co dla nas jest zboczeniem, dla nich jest NORMĄ społeczną (samotna kobieta = publicznie ogłaszająca swoją seksualną dostępność, łatwość). Poza tym kobieta jest tam rzeczą. Rzeczą do użytku dowolnego. – To jest, wiesz, ten multikulturalizm wieloetnicznego społeczeństwa, a nie żadne tam zboczenia, Ty ksenofobie jeden, Ty! (Przy okazji: tak… Czytaj więcej »

walesam sie
Gość
walesam sie

Dlaczego wsrod szwabow jest tyle zwyroli? Patrz: stowarzyszenie zeta niemcy.

Karbulot
Użytkownik

Zwyrole są wszędzie, mniej więcej w równej ilości. Jeśli państwo akceptuje „odmienność”, a ludzie nie piętnują tego, to nie obawiają się wyjść z tak zwanego podziemia. W krajach „postępowych” typu Belgia, Holandia, Norwegia itd, pedofile nie są traktowani jak przestępcy, tylko ludzie chorzy. Opinia społeczna nieszczególnie ich potępia, to tworzą… Czytaj więcej »

Richelieu
Gość
Richelieu

NIE UWIERZE ZE W POLSCE 2 MLN LUDZI RUCHA PSY. SORRY ZA BEZPOSREDNIOSC ALE INACZEJ W TYM TEMACIE NIE POTRAFIE.

Karbulot
Użytkownik

Miałem bardziej na myśli kraje cywilizowane, np Europę. Akurat o Arabach nie pisałem, bo pewnie ich masz na myśli i ich „miłość” do kóz. Wydaje mi się, że to jest jednak stereotyp, nie wierzę żeby tak duży odsetek ichnich facetów posuwał kozy.

Richelieu
Gość
Richelieu

Jacy arabowie? Poczytaj troche na ten temat zanim sie wypowiesz. Czysta aryjska rasa, zadne kocmoluchy. Twoja wiara (niepoparta zadnym badaniem tematu) jest warta NIC.

Richelieu
Gość
Richelieu
Richelieu
Gość
Richelieu

80 LAT TEMU POKAZALI (NIE PIERWSZY RAZ) JACY TO ONI PRAWORZADNI, TE SZWABY.

kici kici KOCUR
Użytkownik

Niemcy jednak też mają niezłe poczucie humoru. Ten Schutzanzug to doskonały pomysł i od razu widać przed kim ma chronić niemieckie kobiety. lol

Archer
Użytkownik

Czas spektakularnych zamachow minal i nie ma za bardzo o czym pisac.
Nachodzcy siedza cicho i doja niemiecki system. I tak juz bedzie na zawsze chyba ze pojawi sie jakis Fuehrer.

kici kici KOCUR
Użytkownik

I tu się kolego mylisz. Te zamachy które były do tej pory to był tylko taki prolog do tego co jeszcze nas tj. Europę czeka.
I jeszcze przy okazji odniosę się do Twojego wcześniejszego postu odnośnie posła Rzymkowskiego. Też wywołał u mnie duże rozczarowanie a w pierwszej chwili konsternację.

Archer
Użytkownik

Widze, ze szanowny kolega ma na biurku szkalna kule i juz wie, co Europe czeka. Ja niestety nie dysponuje takim narzedziem wiec musze posilkowac sie przykladami historycznymi. A historia pokazuje ze Europa kilkakrotnie infekowana byla roznymi religiami i doktrynami, a potem nadchodzil okres samooczyszczania.

Kalifat Kordoby istnial do 1031 roku.

kici kici KOCUR
Użytkownik

Daj spokój Archerze. Równie dobrze ja mogę napisać że kolega ma szklaną kulę i… tak dalej i tak dalej. lol lol

ass
Użytkownik

Ludzie pomozcie…Dzis dowiedzialem sie z pewnego zrodla ze w moim miasteczku maja byc wkrotce (chyba po wyborach) przyjeci uchodzcy z Afryki…Oczywiscie oficjalnie jest o tym cisza.Nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic…Chce temu jakos przeciwdzialac,nie pozwolic na to.Moze ktos podpowie co mozna zrobic?

Daga
Użytkownik

Kolego, niestety nic nie zrobisz, skoro oficjalnie nic nie wiadomo, to oznacza, że wszystko jest już zaklepane. Zdajcie sobie sprawę Polacy, że nie istnieje żadna demokracja, jeno totalitaryzm pełną gębą. I mamy do tego takie ustawy, które przeczą Konstytucji. I nikt z tym nic nie robi. Polacy są zaszczuci jak… Czytaj więcej »

ass
Użytkownik

Daga,
ja nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic.Moje miasteczko jest male i spokojne,sprowadzenie tej dziczy to bedzie tragedia.

Daga
Użytkownik

ass, nic nie zrobisz, bo za swój sprzeciw pójdziesz do pierdla za mowę nienawiści.

ass
Użytkownik

Daga
mojego miasteczka nie stac na przyjecie tej dziczy…Przeciez trzeba bedzie ich utrzymac,w miescie bieda,kto im zapewni utrzymanie?Czy ktos o tym pomyslal?Plakac sie chce…

edd
Gość
edd

podniosa podatki, bedziesz placil 90% wynagrodzenia jako haracz dla panstwa; polki chetnie se z imigrantami skundla i beda dumne, ze maja niebiale mieszane dzieci; raduj sie

ass
Użytkownik

Zamierzam dzis porozmawiac w tej sprawie w Urzedzie Miasta…Wladze nie moga podejmowac takich decyzji bez zgody obywateli.

Lol
Gość
Lol

do ass: Lepiej się już oswajaj z arabskim albo innym afrykańskim językiem. I tak nic nie wskórasz grin

ass
Użytkownik

Lol
Mam siedziec na d….. i nic nie robic?
Nie przesadzaj z tym jezykiem,nie wiem ilu ich mamy przyjac,ale raczej nie tyle zeby az sie przyzwyczajac do jezyka.

LOL
Gość
LOL

do ass: jasne, Polacy nic innego nie potrafią. Albo się wyśmiewają z innych i wypisują na forach „Chcieliśta to macie” albo sądzą że do nich ubogacenie nie dotrze a jak dociera to potem płacz. Potem społeczeństwo się dzieli na lewacto i inni. Lewacto zawsze będzie powtarzać: „nie wszyscy są tacy”… Czytaj więcej »

Richelieu
Gość
Richelieu

Z czego sie tak cieszysz baranie?

bkkkk
Gość
bkkkk

Drogi/Droga Ass! Ja Ci radzę – wszystko na piśmie. W administracji na gębę to tylko puder! Sprawy załatwiaj PISEMNIE. Bo ustnie, to Ci będą potem wmawiać „mowę nienawiści”, jak słusznie ostrzega Daga, rasizmus i co tam jeszcze. A pismo zostaje. I wymaga odpowiedzi w ciągu 1-2 miesięcy. Brak odpowiedzi =… Czytaj więcej »

Daga
Użytkownik

bkkk, i co ta administracja pomoże temu człowiekowi?
Wierzysz że pomoże??
Choćby na piśmie?
I tak swoje zrobi.
Bo Polacy nie mają na nic wpływu.

Paweł
Gość
Paweł

Trzeba iść na radę miasta, ewentualnie do jakiegoś normalnego radnego. Listy do urzędów itd. Zresztą już jakieś wytyczne dostałeś w komentarzach poniżej.

bkkkk
Gość
bkkkk

Dago, Nowy Testament powiada „Bądźcie chytry jako węże”. Tak, że ten;). Ostatni rodzaj legalnej broni – inteligencja;).

Kamieni kupa
Gość
Kamieni kupa

Gdzie to? Gdzieś koło Wrocławia?Coś słyszałem o Dabkowicach???

ass
Użytkownik

Nie,wojewodztwo lodzkie…Centrum Polski…

Kamieni kupa
Gość
Kamieni kupa

Ass, a wiadomo skąd dokładnie mają być, ile i w ogóle na jakiej zasadzie? Przecież to rząd centralny musi wydać na to zgodę, nie wystarczy samorząd. W każdym razie wysłać ten cały popis razem lewactwem w misję kosmiczną i niech wrócą ( albo lepiej nie)za tysiąc lat.

ass
Użytkownik

Wiem tylko,ze to maja byc „uchodzcy” (nie imigranci do pracy bo spytalem o to),nie wiem ilu i na jakiej zasadzie.Osoba ktora mi to powiedziala,zrobila to chyba tylko dlatego ze dobrze sie znamy i wiedziala ze bardzo interesuje sie sprawa uchodzcow,relokacji itp.Jednak widzialem wyraznie ze nie chce powiedziec wszystkiego,ogolnie ze jakby… Czytaj więcej »

bkkkk
Gość
bkkkk

Wyżej podałam Ci propozycję lakonicznego (WYSTARCZY) pisma w sprawie. Pytanie „Na jakiej podstawie prawnej nastąpi przyjęcie tych osób, bądź na jakiej podstawie prawnej będą oni wybierani oraz na jakiej podstawie prawnej będzie się opierał ich pobyt w Polsce” jest jak najbardziej słuszne – dopisz je.

bkkkk
Gość
bkkkk

PS można dodać: W jakiej formie ma nastąpić owo osiedlenie/zamieszkanie/sprowadzenie?

Karbulot
Użytkownik

Województwo łódzkie?
Prezydent Łodzi – Hanna Zdanowska.
Przynależność partyjna – Platforma Obywatelska

I wszystko jasne…

Paweł
Gość
Paweł

Wojewoda z pisu. Oni tzn, popis i nasz premierek żydek Morowiecki już na wszystko się zgodził, tylko udaje głupka. Dlatego ja głosuję na Konfederację, by odsunąć od koryta popis-y i inne lewactwo.

Daga
Użytkownik

Paweł, Konfederacja to kolejna wydmuszka służb specjalnych, tak jak Kukiz 15

bkkkk
Gość
bkkkk

Napisać do: radnych różnych szczebli, miejscowych partyjnych przywódców, organizacji społecznych (różnych), proboszcza i prasy. Odpowiedzi opublikować. Czekać na rozwój wydarzeń. Wzmóc edukację społeczną (praca u podstaw). Oraz inne aktywności i szkolenia;). Zakupić stosowne pomoce naukowe;).

ass
Użytkownik

bkkkk,wielkie dzieki za pomoc.Nie wiem czy to wszystko ogarne,bo nie znam sie na takich oficjalnych pismach.Moze uda mi sie kogos namowic do pomocy,ale bedzie trudno gdyz juz z wczesniejszych rozmow wiem ze ludziom w moim miescie wydaje sie ze sprawa uchodzcow nas nie dotyczy.Dzis porozmawialem z kilkoma osobami o tym… Czytaj więcej »

bkkkk
Gość
bkkkk

Drogi „ass” – NIE żaden protest (tj. nie na początku). Zwykłe pismo. Tu nie ma nic do „ogarniania”. Postępowanie jest proste. 1. Robisz sobie listę adresatów. Np. Rada Gminy, Rada Powiatu, Sejmik Województwa, Wojewoda, lokalni bonzowie (np. przewodniczący najbardziej liczącej się partii albo kilku – tych lokalnie sobie wyhaczysz już… Czytaj więcej »

bkkkk
Gość
bkkkk

I oczywiście działaj rozważnie, żeby nie wkopać informatora (jak coś). Naciśnij o więcej info. Ta osoba prawdopodobnie nie może zrobić nic. Ale skoro puściła farbę, to znaczy że być może jej też się to nie podoba. Pokaż się jej jako sprzymierzeniec itd. Zresztą to nie na publiczne forum. Ale „to… Czytaj więcej »

ass
Użytkownik

Tak,ta osoba tez jest przeciwko uchodzcom i wie ze ja jestem jeszcze bardziej im przeciwny,zreszta chyba dlatego mi powiedziala.Postaram sie jeszcze czegos od niej dowiedziec,zwlaszcza ze mialem wrazenie,ze np.gdy zapytalem ilu ma byc tych uchodzcow,powiedziala „nie wiem”,ale wyczulem ze wie…Pogadac zawsze dobrze ,tym bardziej ze od wczoraj na niczym innym… Czytaj więcej »

bkkkk
Gość
bkkkk

Ty jej poradź, żeby się zgłosiła na ochotnika do pracy przy organizacji tego ośrodka (może to być trudne, bo tam będą synekury dla swoich, a nie przypadkowych osób postronnych, ale niech spróbuje). – Ona taka humanitarnie chętna, multikulti kocha itd. A w ogóle to się nie znacie. A jeszcze bardziej… Czytaj więcej »

ass
Użytkownik

No coz,bede walczyl.Moze kilka chetnych osob uda mi sie znalezc,choc poziom wiedzy i zaangazowania w ten temat ludzi w mojej miejscowosci jest bardzo niski.Oczywiscie bede ostrozny,dzis mialem pod wplywem impulsu isc do UM z zapytaniem w tej sprawie,ale postanowilem z tym poczekac,bo pewnie i tak nic bym nie osiagnal,zwlaszcza sam.Co… Czytaj więcej »

prawyobywatel
Użytkownik

Ja to bym najpierw sprawdziła czy to prawda, nawet jakby to było tylko ustnie mi przekazane, ale z wiarygodnego źródła i zrobiła raban w prawicowej prasie, skontaktowała się z prawicowymi politykami, może tedy droga, ale oczywiście Twoje rady są, jak najbardziej, wskazane. Pozdrawiam

Arti
Użytkownik

Postaraj sie dowiedziec w UM czy to prawda, naglosnic miedzy znajomymi, jakie forum w internecie jesli miasato ma, kampania zbiorowa proteestacyjna, nagonka na burmistrza/radnych ze jesli sprowadzi nachodzcow i oni cos zrobia to cos sie stanie ich rodzinom tez. Jesli juz zostana sprowadzeni, to dowiedzcie sie czy muzulmanie, jesli tak,… Czytaj więcej »

ass
Użytkownik

Mam jeszcze pytanie, jesli ostatecznie ich przyjmiemy,to czy rzeczywiscie mieszkancy beda ich utrzymywac z podatkow? Przeciez o ile wiem im trzeba oplacic wszystko.

Kamieni kupa
Gość
Kamieni kupa

Ass pokaż znajomym ten film na YouTube, nazwa:
„Jak naprawdę wygląda życie wśród uchodźców? Ośrodek dla imigrantów pod Warszawą.”
Kanał Media Narodowe.

ass
Użytkownik

Kamieni kupa
OK,dzieki.Sam tez obejrze.

Gal Anonim
Gość
Gal Anonim

Widać,że Niemcy robią dobrą reklamę urody Niemek:)

Karbulot
Użytkownik

Nie wiem, skąd masz tyle minusów Galu.
Czyżby tu byli koneserzy „piękna” niemieckich kobiet?

Archer
Użytkownik

A na zdjeciu Angela Merkel…

prawyobywatel
Użytkownik

Dobre to zdjecie

paolo
Gość
paolo

Jak widac lubia typowe niemki jak na zdjeciu.