Indonezja: Muzułmański kleryk obiecuje orgie w niebie
Muzułmański kleryk w indonezyjskiej telewizji TransTV wygłosił przemówienie, w którym przekonywał, że na każdego muzułmanina w niebie czekają orgie z dziewicami. Wzbudziło to dużą dyskusję.
25-letni Syamsuddin Nur Makkah, znany również pod pseudonimem Ustadz Syam, wystąpił w indonezyjskiej telewizji TransTV w cotygodniowym programie zatytułowanym „Islam Itu Indah” (Islam Jest Piękny). Wygłosił w nim przemówienie o tym, co czeka muzułmanów w niebie.
„Jedną z przyjemności, jakie czekają nas w niebie, są orgie. Wybaczcie, ale dlatego musimy powstrzymywać się od zaspokajania potrzeb na tym świecie. Kobiety lubią nosić koszulki bez rękawów, nawet w samolotach, gdzie jest chłodno, więc mężczyźni muszą ciężko wysilać się, by opanować swe żądze” – mówił Syamsuddin Nur Makkah.
Słowa kleryka wywołały dyskusję w Indonezji. Niektórzy są oburzeni i krytykują mężczyznę za to, że sprowadza ich religię wyłącznie do jednego. Inni bronią kleryka, wskazują m.in. cytat komentatora koranicznego, teologa islamskiego Al-Suyuti (zm. 1505). „Za każdym razem śpiąc z hurysą, odnajdujemy jej dziewictwo. Poza tym penis Wybranego nigdy nie mięknie. Erekcja jest wieczna. Uczucie, kiedy za każdym razem się kochasz, jest absolutnie wyśmienite i spoza tego świata. I nawet gdybyś chciał zrobić to samo na ziemi, to byłbyś na to za słaby”.
źródła: wolnosc24.pl / coconuts.co
Czyli wiagra juz nie potrzebna?
Przy tylu kozach, owcach, oślicach, ba nawet krokodylicach viagra jest zupełnie zbędna. Mają taki popęd że nawet rury wydechowe samochodów gwałcą.
Święty Tomasz z Akwinu powiedział-Mahomet uwiódł narody rozkoszami cielesnymi. Islam opiera się na seksie i przemocy. Jest to cecha sekty destrukcyjnej.
Smutna i tragiczna w skutkach prawda. Dlatego wszelkie homo i feministki pragną islamu. Łączy ich jedno seks i i zmutowane geny.
Hahahaaaaa przy takiej głupocie nie dziwota,ze muzułmanie tkwią w epoce ķamiennej…….i jeszcze 500 lat się nie rozwiną…..
Ja chce pare dziewic pls
nie ma sprawy-wyskocz z balkonu lub rzuć sie z mostu-allachuj cie obdarzy dziewicami.
Tylko zeby sie nie zdziwil jak te dziewice beda mialy brody z przodu a cycki z tylu i beda mu slodko meczec do ucha
Andy, wiesz jak wyglądają Hurysy w satanIslamskim „raju”?
Uznając, że najwspanialszym światopoglądem jest racjonalizm w tym feminizm, uważam że wspólczesny islam, który stał się podstawą ideologiczną terroryzmu – nomem omen – islamskiego, który łamie prawa człowieka, w tym prawa kobiet oraz prawa wszelkich mniejszości, powinien być w krajach cywilizowanych potraktowany jak system totalitarny – tak jak faszyzm i komunizm.
@robert masz tutaj swojego swietego Tomaszka…myslenie podobne do muzulmanina, czyz nie?
„Kobiety są błędem natury z tym ich nadmiarem wilgoci, temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu, są rodzajem kalekiego, chybionego, nieudanego mężczyzny”
„Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości wykorzystania do prac domowych”
„Zarodek płci męskiej staje się człowiekiem po 40 dniach, zarodek żeński po 80. Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie wilgotnych wiatrów.”
„Kobieta jest istotą poślednią, która nie została stworzona na obraz i podobieństwo Boga. To naturalny porządek rzeczy, że kobieta ma służyć mężczyźnie.”
„Kobiety są błędem natury… z tym ich nadmiarem wilgoci i ich temperaturą ciała świadczącą o cielesnym i duchowym upośledzeniu… są rodzajem kalekiego, chybionego, nieudanego mężczyzny… Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju ludzkiego jest mężczyzna.”
Kolejny raz pisze – rozwoj cywilizacji, to jak wyglada spoleczenstwo, zalezy w bardzo, ale to bardzo duzej mierze od pozycji kobiety w nim. Prosze zauwazyc, ze w tych krajach, w ktorych kobiety moga glosowac, maja prawa i obowiazki owe panstwa sa wysoko rozwiniete. Tam, gdzie kobieta jest tlamszona, gwalcone sa jej prawa i obowiazki, traktowana jest przedmiotowo to widac jak taki kraj wyglada.
@Obywatelka Ziemi
Można jeszcze nawet podać źródła tych cytatów, nie? Z jakich ksiąg pochodzą?
To wszystko jest prawdą którą można łatwo zweryfikować w internecie.
@robert
Więc nie wiedzę przeszkód, żeby Obywatelka Ziemi podparła owe cytaty źródłami, skąd pochodzą, prawda?
Polecam stronę na przykład salon24- cytaty znanych chrześcijan o kobietach
@robert
Tam również nie ma źródeł tych „cytatów”, więc rodzą się wątpliwości co do ich autentyczności, prawda?
Poszukaj w gazecie wyborczej i stacji tvn. A tak na poważnie w cytat o islamie uwierzyłeś a o kobietach nie. Ty po prostu wybiórczo dobierasz sobie fakty. W średniowieczu ten barbarzyński światopogląd był powszechny wśród kleru, teraz odwracają kota ogonem. Chyba zgodzisz się z tym że kościele katolickim kobieta jest osobą podrzędną, dopiero rozwój cywilizacji łacińskiej wymusił godne traktowanie kobiet.
Cytat o islamie to teologia, a Akwinata był teologiem, więc dlaczego mam nie wierzyć w jego autentyczność? Pozostałe cytaty nie dotyczą teologii, nie ma podanych źródeł, więc ma prawo domagać się podania, skąd pochodzą. Jeżeli będą źródła – będzie rzeczowa dyskusja.
Jeżeli natomiast pani Obywatelka Ziemi nie jest w stanie wykazać, że to co napisała to prawdziwe poglądy Tomasza z Akwinu, ja mogę to skomentować jednym słowem: BZDURY.
Zgadza się?
O jakim to „barbarzyńskim światopoglądzie wśród kleru” piszesz? O pozycji kobiety? Jaja sobie robisz? W kościele katolickim kobieta jest „osobą podrzędną”? Skąd to wziąłeś?
A zdanie „dopiero rozwój cywilizacji łacińskiej wymusił godne traktowanie kobiet” to już perła logiki gimnazjalisty: otóż wiedz, że cywilizacja łacińska to efekt syntezy rzymskiego prawa, greckiej filozofii i etyki chrześcijańskiej – czyli do czasu Reformacji etyki KATOLICKIEJ, rzekomo tak okropnie traktującej kobiety, że zaraz się rozpłaczę.
Bum! Właśnie strzeliłeś sobie w stopę.
Poczytaj o traktowaniu kobiet w XIX-wiecznej Europie, kiedy to właśnie Kościół Rzymskokatolicki był w odwrocie zmasakrowany przez rewolucję francuską i „oświecenie”. Zdziwisz się.
Jest pan ignorantem. Czym był młot na czarownice, to oczywiście nie było podrzędne traktowanie kobiet. Czy według pana zbrodnie inkwizycji, współpraca z Hitlerem, walka z teologią wyzwolenia nie jest barbarzyńskim światopoglądem. Proszę zauważyć, cywilizacja łacińska jak pan napisał poczęła się w rzymie i grecji a więc przed chrześcijaństwem. Kler tylko ubrał się w te szaty, do reformacji i odrodzenia [16 wiek] kościół tkwił w ciemności. Reformacja była dobrem, do walki z nią powołano zakon jezuitów, kościół tępił postęp i nadal to robi. To ruchy lewicowe walczyły o prawa kobiet, prawa wyborcze dla nich, mam na myśli sufrażystki. Kler walczył z sufrażystkami. On sam się prosił o rewolucję ze względu na swoje rozpasanie. Doskonałym źródłem wiedzy jest 10 tomowa praca K. Deschnera kryminalna historia chrześcijaństwa ale ona pana nie przekona bo jest ”antykatolicka”. Naturalnie ”Fronda” jest zawsze prawdomówna. Nie zgadza się, to nie bzdury. To pan strzelił sobie nie w stopę ale w ”łeb”. Tak się składa że dużo czytam.
@robert
Zastanawiam się, Panie Robercie, czy chaos w
pańskich wypowiedziach to emocje, czy próba
przykrycia niewiedzy? Mam wrażenie, że to
drugie. Nie wiem, co Pan tam „dużo czyta”, ale
z pewnością nie są to książki zawodowych
historyków.
Ad rem.
1. Jestem tradycyjnym rzymskim katolikiem ,
a Fronda była (nie wiem, czy nadal jest)
tubą Neokatechumenatu, czyli judeo-
protestanckiej herezji w Kościele, więc z
Frondy nie korzystam. Zarzut fałszywy.
2. Cywilizacja łacińska to trzy filary i
wszystkie muszą istnieć, aby o niej mówić.
Starożytny Rzym nie był cywilizacją
łacińską, nie była nią również antyczna
Grecja.Była nią katolicka (co za okropne
słowo!) Europa. Więc nie masz Pan racji.
3. „Malleus Maleficarum” – oddajmy głos
zawodowcom. Brian P. Levack pisze:
„nie otworzyła ona drzwi do
'nieograniczonych oskarżeń’, nie
spowodowała nawet natychmiastowego wzrostu
liczby zaskarżeń. Jej publikacja we
Włoszech zbiegła się ze znacznym
zmniejszeniem liczby procesów o czary”
(„Polowanie na czarownice w Europie
wczesnonowożytnej”, 65-66.). Kto zatem
palił te „tysiące biednych kobiet”,
oskarżonych o czary? Samosądy ludowe,
władza świecka oraz sądy heretyków –
luteran, husytów i kalwinów. Zwłaszcza
„reformatorzy” (czytaj „deformatorzy”) nie
mieli litości, a kliniczny przykład
protestanckiego szaleństwa to historia
„czarownic z Salem”. Zarzut nietrafiony.
4. Zbrodnie Inkwizycji – jakie? Konkretnie.
Uprzedzam, tę historię znam dobrze!
5. Współpraca papieża z Hitlerem była
bardzo owocna. W jej ramach Hitler
wymordował 18% katolickiego kleru w Polsce,
a ponad 10% w Europie, a Pius XII ocalił
ponad 700 000 Żydów.
Proszę się nie ośmieszać, Szanowny Panie,
bo aż mi szkoda tak Pana masakrować.
6. „Kościół tkwił w ciemności”, w związku z
czym na bazie konwiktów zakonnych, edyktami
papieskimi lub królewskimi utworzono w
„ciemnym Średniowieczu” 64 uniwersytety,
m.in. Oxford, Cambridge, Sorbonę,
Salamankę, Padwę, Krakowski, Praski. 60 z
nich działa do dzisiaj. Pan to piszesz z
niewiedzy, czy złości na katoli? (BTW, nie
obrażam się za „Beton”, od 6 lat polemizuję
z muslimami, protestantami i ateuszami, nie
takie rzeczy o sobie czytałem). Dzięki nim
masz Pan dzisiaj smartfona, komputer,
samochód itd., lista bez końca.
7. Zakon Jezuitów: do czasu kasacji była to
intelektualna elita duchowieństwa – –
wymyślili zegar wahadłowy, pantograf,
barometr, teleskop zwierciadlany, rozwinęli
magnetyzm, optykę i elektryczność,
poczynili wiele obserwacji astronomicznych
Jowisza, Saturna, Andromedy, stworzyli mapy
gwiazd półkuli południowej. Wprowadzili
pomiary kontrolne powodzi na Padzie i
Adydze. Wprowadzili znak plusa i minusa do
włoskiej matematyki. Niezależnie od Harveya
stworzyli teoretyczny model krwiobiegu
człowieka. Dyskutowali o teorii latania,
wpływie Księżyca na pływy mórz, o naturze
falowej światła. Opracowali logikę
symboliczną. Korespondowali z naukowcami
całej Europy – z Fermatem, Huygensem,
Leibnitzem, Newtonem.
Od czasu restytucji zakon mocno podupadł i
wydał takie osobliwości jak Teilhard de
Chardin, Karl Rahner, Arturo Sosa Abscal
czy Jorge Mario Bergoglio, którzy demolują
Kościół Rzymskokatolicki ku uciesze takich
osób, jak Szanowny Pan (więc powinieneś Pan
jezuitów lubić!)
Proszę nie czytać portalu racjonalista.pl.
8. Pyszne: „reformacja była dobrem”,
uśmiałem się! Dużo Pan czytasz, to proszę,
jeszcze ciepła książka historyka PAN, prof.
Kucharczyka „Kryzys i destrukcja. Szkice o
protestanckiej reformacji” – uwaga, tylko
dla osób o mocnych nerwach i 18+ (łapiesz
się Pan wiekowo?). Kronika krwawego
szaleństwa Marcina Lutra. Polecam.
9. Proszę sobie odpowiedzieć, dlaczego
sufrażystki pojawiły się w protestanckiej
Anglii, a nie katolickiej (co za paskudne
słowo!) Italii? Może Włoszki po prostu ich
nie potrzebowały, bo żyły normalniej niż
wiktoriańskie Angielki?
Nigdy nie pisałem, że KRK to zbór aniołów,
wręcz przeciwnie – to organizacja
grzeszników, takich jak jego założyciele,
święty Piotr, zdrajca i święty Paweł,
morderca. Ale na tym gnoju ludzkich
grzechów wyrosło piękne i mocne drzewo, a
jego gałęzią jest chrześcijańska, łacińska
Europa, która teraz tę gałąź odcina,
skazując się na upadek z bardzo dużej
wysokości.
Wygląda na to, że pańska nienawiść do
Kościoła Rzymskokatolickiego nie wynika z
myślenia historycznego, lecz odwrotnie –
myślenie o historii wynika z nienawiści do
KRK. Czyżby jakieś osobiste doświadczenia?
Pozdrawiam.
To nie chaos, oczywiście Deschner to nie zawodowy historyk. To że jest pan obłudnym katolikiem, zauważyłem to po desperackiej obronie wojtyły i tej krwiożerczej instytucji. Ja z kolei ufam Biblii a nie klerowi. Za samo posiadanie Biblii w średniowieczu kościół karał śmiercią. Przedtem napisał pan że cywilizacja łacińska to synteza prawa rzymskiego, greckiej filozofii i etyki chrześcijańskiej. Teraz pan pisze że rzym i grecja to nie cywilizacja łacińska, tylko kościół katolicki. Robi pan dziwkę z logiki. Dla przykładu Grecja to cywilizacja łacińska w której homoseksualizm był normą a który kościół potępia więc siłą rzeczy kościół katolicki przeczy tej cywilizacji. Tłumaczę, powtórny rozkwit tej cywilizacji nastąpił e epoce odrodzenia kultury i sztuki w 16 wieku. Młot na czarownice to dzieło dominikanina kramera, które naturalnie nie jest zbrodnią inkwizycji. Te biedne kobiety oczywiście same się spaliły podobnie jak dzieci molestują księży [michalik]. Co do hitlera, pius 12 nie bez powodu jest nazywany jego papieżem. Cała masa księży kolaborowała z Niemcami, chociażby jozef tiso albo aloiz hudal który pomagał zbrodniarzom w ucieczce po wojnie. Pius 12 milczał wobec holokaustu. Te 64 uniwersytety były dostępne tylko dla elit, zwykły człowiek mógł jedynie marzyć o edukacji. Rozwój wysokich technologii nie ma nic wspólnego z katolami, bo w niej królują Japończycy, Chińczycy, Koreańczycy a u nich mało jest katolików.
Jezuici byli wydalani z 80 krajów za intrygi przeciw władcom a jezuitów tak jak pan nie lubię. Dlaczego racjonalista jest niewiarygodny, pewnie jest ”antykatolicki”. Prawdą jest że jezuici to mistrzowie nauki. Pana bergoglia zresztą jak pan uważam za zdrajcę chrześcijaństwa bo zaprzedał się muzułmanom. Proszę mi wierzyć, boli mnie upadek chrześcijaństwa, nauka Jezusa Chrystusa jest bezczeszczona. Marcin Luter ma krew na rękach, fakt reformacja pochłonęła ofiary. Ale wieki ciemne pochłonęły więcej ofiar od upadku rzymu do odrodzenia. Sufrażystki w kraju katolickim były by zmiecione z powierzchni ziemi a Włoszki oczywiście by ich potrzebowały tylko ich tam nie wpuszczono. Proszę pana, ja kocham Biblijne Chrześcijaństwo a nie cierpię katolicyzmu. Twierdził pan że moje wpisy o wojtyle, Pinochecie itd. to fałsz i kościół jest święty. Święty Piotr zaparł się Jezusa ale potem pokutował.
Pierwszym nieoficjalnym papieżem był cesarz konstantyn, który zapoczątkował system katolicki na soborze w 325 roku, który to jest powszechnie uważany za pierwszy sobór. Święty Piotr nie był papieżem jak twierdzi kler. Słowo pontyfikat wywodzi się od pontifex maximus, którymi się określali cesarze rzymscy co oznacza najwyższego kapłana, pierwszym papieżem który przyjął ten tytuł był leon 1. Tak więc papiestwo to kontynuacja imperium rzymskiego. Papiestwo jest imperium teokratycznym a rzym był imperium w klasycznym tego słowa rozumieniu. Kościół wyrósł z imperium rzymskiego i terroryzował biblijnych chrześcijan. Biblia mówi, złe drzewo nie może wydać dobrego owocu, co możemy obserwować po zgniłych i śmierdzących owocach papiestwa. System rzymskokatolicki jest mieszaniną pogańskich religii rzymu i egiptu, który nic ale to nic nie ma wspólnego z prawdziwym chrześcijaństwem. Co robi egipski, pogański obelisk w watykanie. Proszę pana, w historii jestem bardzo dobrze zorientowany a w geopolityce doskonale. W następnym poście opiszę trochę geopolityki i zapraszam pana do przeczytania.
Wszyscy zastanawiamy się o co chodzi w kryzysie imigracyjnym. Ma on na celu cofnięcie Europy w rozwoju do czasów mahometa, po to Merkel ściągnęła imigrantów. Islamska wojna się zbliża wielkimi krokami. Po niej nastąpi zanik wysokich technologii, której nowi mieszkańcy nie odtworzą bo takowa wymaga wysokiej inteligencji. Nastąpi spadek inteligencji nowych mieszkańców, którzy będą żyli jak Mahomet przed wiekami. Usa czeka upadek, w historii wszelkie imperia upadały. Dlaczego Usa i Watykan nie miałyby pójść tą drogą. Dług publiczny ameryki przewyższa pkb, co spowoduje bankructwo dolara a dalek doprowadzi do wojny domowej. Kościół jest w wielkim kryzysie co pan opisał.Wracając do kościoła, zapytał mnie pan o źródła. Pan przedstawił briana levacka [cóż za ironiczne nazwisko], kucharczyka. Ja przedstawiam swoje- k.deschner, kryminalna historia chrześcijaństwa, paul wiliams, watykan zdemaskowany, ale to ”oczywiście” nie jest wiarygodne w pańskim mniemaniu źródło.
@robert
Mam nieśmiałą prośbę zatem: rozmawiając o teologii dawajmy głos teologo, o historii – historykom lub potwierdzonym świadkom wydarzeń, o medycynie – lekarzom (a nie znachorom).
Podam Panu Szanownemu negatywny przykład: książka Jonathana Kirscha „Historia prześladowań religijnych”. Kirsch jest dziennikarzem, a napisał coś aspirującego do pozycji historycznej. Powstał twór urągający wszelkiej metodologii historycznej, koszmar, który nie powinien był ujrzeć światła dziennego, obrażający inteligencję każdego człowieka na Ziemi.
Stąd postulat: nie gadajmy o chorobach ze znachorami – a w przypadkach kwestii kontrowersyjnych podajmy źródła. Prawda nas wyzwoli, prawda?
Pan nie może podważyć faktów tu napisanych, stąd ta gadka o ”znachorstwie”. Podam panu przykład niekonsekwencji pańskich słów. Wpierw napisał pan że cywilizacja łacińska była syntezą prawa rzymskiego, filozofii greckiej i etyki katolickiej. Potem pan zaprzeczył łacińskośći rzymu i grecji ograniczjąc się do chrześcijaństwa. Przykładowo w kulturze greckiej normą był homoseksualizm tępiony przez kościół. Siłą rzeczy teologia katolicka przeczy kulturze greckiej. Tak jak napisałem jest to robienie dziwki z ligiki bo grecka filozofia akceptowała homoseksualizm i tego argumentu pan nigdy ale to nigdy nie podważy. Źródła podałem ale pan je odrzuca bo są niewygodne dla pana światopoglądu. Oczywiście pan ma na myśli tylko teologów i historyków katolickich. Proszę zauważyć że świadkowie z czasów cesarza konstantyna dawno umarli. Chyba nie marzy się panu kolejny synod trupi ? Co do kirscha to dziękuję za wspomnienie tego nazwiska i poszukam informacji na ten temat. Mam nadzieję że będą one po Polsku bo mój angielski jeszcze kuleje.
@Pedro Chubascos
masz, poczytaj sobie, bo jak czytam co piszesz, to sie noz w kieszeni otwiera. Ty powinieniesc isc i odebrac edukacja, niech ktos Ci klapki z oczu zdejmie.
Stanisław Brzozowski, Idee. Wstęp do filozofii dojrzałości dziejowej (1910)
Étienne Gilson, Tomizm, wyd. 1929, tłum. Jan Rybałt
PS. nie badz taki wygadany, bo zle trafiles cwaniaczku.
Poczytaj sobie…jest takie cudo: mlot na czarownice
@Obywatelka Ziemi
Sprytny unik. Ja prosiłem o tytuły prac Tomasza z Akwinu, z których pochodzą owe cytaty, a nie o odnośniki do cytujących cytaty.
Są? To chętnie je skomentuję, Akwinata nie był nieomylny.
Nie ma? Zatem te „cytaty” są fałszywe.
Proste?
„Młot na czarownice” – właśnie komentuję post pana Roberta, zapraszam.
A czy źle trafiłem – to się zobaczy…
Obywatelko Ziemi, on odebrał dobrą edukację, jemu klapek nie trzeba zdejmować. Został tak wyszkolony żeby odwracać kota ogonem. Proszę się nie martwić takimi ”ciemnymi typami”, którzy mają mentalność wspomnianego wyżej Tomaszka ze średniowiecza. On jest bardzo pewny siebie, a przysłowie mówi ”pycha przed upadkiem kroczy” więc głowa do góry.
@Obywatelka Ziemi
Dobrze, niech stracę, obniżę wymagania: proszę o podanie oryginalnego źródła choć JEDNEGO z tych sławnych cytatów Akwinaty. Gdzie on to napisał. Chociaż jedna jego praca, tytuł, nawet bez numeru strony.
Plizzz……..
Obywatelko Ziemi, wiem o tym. Ja chciałem przytoczyć konkretny fragment o islamie. Ci wszyscy ”święci” to mordercy, złodzieje i pedały łącznie z janem pawłem 2. Po to go wybrano na papieża żeby wzniecić rewolucję w Polsce. Jego pielgrzymka w 1979 w zasadzie niczym nie różniła się od podróży lenina do Rosji w 1917. Chciałbyb to opisać w szczegółach ale boję się waszej reakcji.
@robert
Poproszę o dowody na:
1. Morderstwo popełnione przez Karola Wojtyłę.
2. Kradzież popełnioną przez Karola Wojtyłę.
Jeżeli ich nie masz – to mam prośbę: nie odzywaj się już.
Jeżeli masz: zapraszam do najbliższej prokuratury.
Chcesz dowodów, bardzo proszę ale obawiam się że to cię intelektualnie przerośnie. Wojtyła był zwierzchnikiem watykanu, organizacji wrogiej Polsce. Po 1989 watykan okradł Polskę na biliony, powtarzam biliony a nie miliardy złotych. Ta mafia łoi nas niemiłosiernie [konkordat, caritas, rydzyk itd.], po upadku komuny nastąpił gwałtowny wzrost samobójstw w Polsce na skutek biedy przez złodziejstwo elit okrągłostołowych z klerem włącznie. Poza tym wojtyła wspierał prawicowych dyktatorów, na przykład pinochet. Ten człowiek [pinochet] był masowym mordercą. Mam iść z tym do prokuratury, nie rób z siebie idioty. Wszyscy wiemy, że kler to święte krowy.
To nie są dowody, „nie rób z siebie idioty”.
Proszę podać gdzie i kiedy „watykan” ukradł Polsce pierwszy bilion złotych.
Słucham uważnie.
Człowieku, na litość Boską. Komisja majątkowa, przeróżne fundacje kościelne takie jak caritas to pralnie brudnych pieniędzy, działalność rydzyka a także niepłacenie jakichkolwiek podatków to chyba wystarczający dowód. Przypomnę ci drogi internauto najsłynniejsze afery takie jak stella maris, SKOK i ”ratowanie” stoczni Gdańskiej powiązane z rydzykiem, zgromadzenie Ducha Świętego w Bydgoszczy, do tego dochodzi feudalny konkordat który co roku wysysa z Polski miliardy złotych. Wspomniana na początku komisja majątkowa to symbol pazerności kleru. Słowa ”nie rób z siebie idioty” są odpowiedzią na pańską naiwną propozycje zaproszenia do najbliższej prokuratury. Proszę samemu na chłodno policzyć, poszukać informacji ile kosztuje Polskę rozpasane życie kleru. Ile ziemi, nieruchomości, pieniędzy otrzymał za darmo kościół po 1989 roku ? Jestem święcie przekonany że wchodzą w grę biliony złotych.
„Święte przekonanie” to trochę za mało wobec tak poważnych zarzutów, nie?
”Święte przekonanie”- Jezu Chryste. Przecież podałem suche, konkretne fakty. Pan po prostu nie chce ich zauważyć bo one są w konflikcie z pańskim światopoglądem. Dowodzi to pańskiej obłudy i hipokryzji. Naturalnie kościół katolicki to święta, uczciwa, szlachetna instytucja i tego się pan trzyma. Inaczej mówiąc jest pan przepraszam za sarkazm ”katolickim betonem”. Pan broni nie patrząc na prawdę tych katabasów, jakby napisali we Frondzie to uwierzyłby pan. Ja w przeciwieństwie do pana mam otwarty umysł. O epidemii nadużyć seksualnych w kościele nie napiszę bo pan mnie przeklnie a o banku watykańskim to biję się pomyśleć żeby pana nie obrazić.
Przepraszam, chodziło mi o słowo boję a nie biję.
@robert
Robi się ciekawie… Mam zatem dwa pytania dotyczące bardzo interesującego wątku, poruszonego przez Szanownego Pana: Pius XII i hitlerowcy.
1. Kto, kiedy i jak pierwszy oskarżył Piusa XII i kolaborację z Hitlerem?
2. Kto i kiedy stworzył pojęcie „papież Hitlera”?
Łatwe.
Dojdźmy wspólnie do PRAWDY.
Myślę, że warto?
W 2007 benedykt 16 wstrzymał jego beatyfikacje na skutek sprzeciwu wielu środowisk żydowskich. Poza tym doskonałym przykładem jest sztuka Hochhutha pod tytułem namiestnik z 1963 oraz badania historyków takich jak Mario Cereghino czy Giuseppe Casarrubea którzy wprost oskarżają tego papieża. Książka Johna Cornwella nosi tytuł- papież hitlera, tajemnicza historia piusa 12.
@robert
Brawo.
Pozwoli Pan, mam kolejne dwa pytania:
1. Kim był Rolf Hochhuth?
Dla ułatwienia: https://en.wikipedia.org/wiki/Rolf_Hochhuth
2. Cornwell opisał Piusa XII jako ucznia i zwolennika Hitlera, „najbardziej niebezpiecznego człowieka Kościoła w historii”, bez którego „Hitler być może nigdy (…) nie mógłby zrealizować Holokaustu”.
Czy wie Pan, że Cornwell wycofał się ze swoich teorii w 2004 roku w książce „The Pontiff in Winter: Tryumph and Conflict in the Reign of John Paul II” oraz wywiadach dla The Economist i The Bulletin?
Pewnie Pan o tym nie słyszał?
Kim był Hochhuth, podał pan źródło w Wikipedii, a o 2004 rzeczywiście nie wiedziałem i za to panu serdecznie dziękuję. Proszę zauważyć że w 1933 jeszcze jako kardynał podpisał konkordat z Hitlerem, co jest dowodem na układ Watykanu z 3 rzeszą. A co z historykami cereghino i casarrubea którzy jak napisałem wprost go oskarżają ? To nie zmienia faktu jego sympatii do nazizmu. Przyjął na audiencji pavelića 18 maja 1941 błogosławiąc go. Tolerował żydów pod warunkiem przejścia na katolicyzm, chrzcząc rabina Izraela zolli, pomagał w załatwianiu wiz dla żydowskich konwertytów na katolicyzm i niearyjskich katolików. Ci co nie chcieli się przechrzcić trafiali do komór gazowych. Tak więc teza hitlerowskiego papieża ma moc.
@robert
1. „Reichskonkordat” został zaproponowany Watykanowi przez Niemców (Jose M. Sanchez, „Pius XII”), oferując sporą swobodę niemieckim katolikom. Odrzucenie , jak pisze Snachez, „przesądziłoby o losie praw katolików w Niemczech. Poza tym w 1933 roku nikt – absolutnie nikt na świecie nie miał pojęcia, do czego Adolf Hitler prowadzi świat – a tym bardziej o przyszłym Holokauście. Wobec upadku katolickiej Partii Centrum to konkordat miał stanowić dyplomatyczną ochronę katoli w Rzeszy.
Co więcej – Pacelli w „L’Osservatore Romano” dwukrotnie odmówił uznania przez Watykan „obecnego rządu” Niemiec. Już wtedy, 11 VIII 1933 w rozmowie z brytyjskim ambasadorem Kirkpatrickiem Pacelli „wyraził swój wstręt i przerażenie” rządami Hitlera i stwierdził, „że musiał wybrac między porozumieniem na warunkach nazistów a faktyczną eliminacją Kozioła katolickiego w Rzeszy” (Rapotr Kirkpatricka dla sir R. Vansittarta, 19 VIII 1933). Jak pisze Kirkpatrick, Pacelli „miał pistolet przyłożony do głowy i tydzień na podjęcie decyzji. Gdyby rząd niemiecki pogwąłcił konkordat – a z pewnością to uczyni – Watykan będzie miał przynajmniej traktat, na który będzie mógł powoływać się w swoich protestach”.
Konrad Repgen, historyk niemiecki, pisze, że dla KRK konkordat „nie był sojuszem, lecz narzędziem obrony”; John Colway, krytyk Piusa XII pisze, że była to próba kontrolowania reżimu przez usytuowanie go w ramach obowiązującego prawa.
Co ciekawe, ani jako nuncjusz papieski, ani jako papież Pacelli nigdy nie spotkał się z Hitlerem, nawet podczas jego wizyty w Rzymie w 1938 roku (odmówił na propozycję Niemców i wyjechał ostentacyjnie do Castel Gandolfo). Chyba uczciwie postąpił? Jak Pan Szanowny sądzi?
2. Izrael Zoller sam poprosił o chrzest, bo widział, jak Pacelli osobiście był zaangażowany w ukrywanie Żydów w Rzymie. Zrobił to po swojej dogłębnej i boleśnie uczciwej (polecam bardzo, choć polskie wydanie trudne do czytania) analizie życia i śmierci Jezusa Chrystusa. Ochrzcił się z całą rodzina jak najbardziej dobrowolnie 13 II 1944. Naraził się na ostracyzm środowisk Żydowskich, za to zawsze wyrażał wdzięczność Pacellemu za to, co zrobił dla Żydów w Europie. Kłamca, czy masochista jakiś ten Zolli?
3. Spotkanie z Ante Pavelićem: Kiedy miało miejsce? A kiedy Pavelić zaczął flirtować z Hitlerem? I kim był biskup Alois Hudal, jego protektor?
4. „Tolerował Żydów pod warunkiem przejścia na katolicyzm” – to już totalna bzdura, nie wiem, gdzie Pan Szanowny to znalazł – bo nie w źródłach historycznych, a takimi wolałbym się posługiwać.
5. „Rewelacje” Casarrubea i Cereghino: to jest ich interpretacja rozmowy Piusa XII z Francisem D’Arcy Godolphin Osbornem. Rzekomo Brytyjczyk był zaskoczony obojętnością papieża wobec antyżydowskich represji z dnia 18 X 1943. Z pewnością Pacelli był wobec nich obojętny, bo owa rozmowa miała miejsce 14 X 1943.
Ale o tym to już Pan żeś nie wspomniał:
„[Francis D’Arcy Godolphin Osborne] played a key part in a plot in 1940, which involved the Pope and certain German generals, to overthrow Hitler.” (Owen Chadwick „Britain and the Vatican During the Second World War”) – mam przetłumaczyć?
WTF???????
Pius XII knuł z Brytyjczykami obalenie Hitlera?!!?
Na to wygląda…
Papież Hitlera chciał obalić Hitlera.
Może sam chciał zając jego miejsce?
Wszak papieże to esencja zła tego świata…
Niezłe jaja, co?
Pozdrawiam Pana.
Na początku kariery od 1918 hitler publicznie ział nienawiścią do żydów. W 1921 zorganizował bojówki sa, które brały udział w pogromach żydów co jest faktem bezspornym. Partia nsdap założona w 1919 już wtedy była jawnie antysemicka. Pius 12 w 1933 doskonale wiedział o nienawiści hitlera do żydów. Kardynał Martins oficjalne mówi że franciszek w każdej chwili może beatyfikować piusa 12 ale środowiska żydowskie są przeciwne. Gdyby rzeczywiście pius 12 był przeciwnikiem nazizmu, holokaustu to żydzi by nie protestowali przeciw jego beatyfikacji. Rabin Zoller poprosił o chrzest bo chciał uniknąć komory gazowej. Zoller chrzcząc się zdradził Judaizm, więc sam się wyklął z tej wspólnoty. Zoller kłamał, musiał to mówić co kler mu nakazał. Proszę nie pisać farmazonów że Pacelli osobiście ratował żydów bo tak nie było. Powtarzam, kościół bronił konwertytów żydowskich, ale nigdy nie bronił całych społeczności żydowskich. Proszę poczytać o franciszkańskich ustaszach, których wspierał watykan z piusem 12 na czele. pius 12 nie powstrzymał franciszkańskich ustaszów, którzy mordowali prawosławnych. Powtarzam, pius 12 publicznie w 1941 błogosławił pavelića, co dowodzi jego sympatii dla nazizmu. pavelić był liderem ustaszy, którzy współpracowali z niemcami. hudal był agentem wywiadu 3 rzeszy i pomagał hitlerowcom po wojnie w ucieczce. Jego protektorem był pius 12, przecież hudala nie ukarał. Kolejny raz dowodzi to antysemityzmu piusa 12. Relacje historyków Casarrubea i Cereghino są prawdziwe, nie przyszło panu do głowy że pius 12 mógł wcześniej wiedzieć o łapance w getcie, to trzyma się kupy. Pius 12 chciał z anglikami obalić hitlera, możliwe ale tylko żeby ratować swoją skórę wbijając nóż w plecy dawnemu sojusznikowi.
@robert
Dużo Pan czytasz – przeczytaj Marka Rieblinga „Kościół szpiegów”. Nie ma sensu, żebym przepisywał całe ustępy tej fascynującej pracy, fachowej analizy wojny wywiadowczej Watykanu z Rzeszą.
Wniosek Rieblinga jest jeden: Pius XII był aktywnym uczestnikiem spisku dążącego do obalenia Hitlera od chwili powstania realnej opozycji w Niemczech („Czarna Orkiestra” Wilhelma Canarisa).
Czy papież milczał na temat natury nazizmu i zbrodni Hitlera?
Był powściągliwy, to prawda – bo sami Żydzi i katolicy go o to prosili (Rabin D.G. Dalin „Pius XII i Żydzi”), gdyż każda oficjalna krytyka natychmiast wzmagała nazistowskie represje, a Dachau zapełniał się kolejnymi transportami.
Ale nie milczał – poniżej masz Pan listę wypowiedzi Pacellego, otwarcie krytykującego nazizm i Hitlera osobiście, jednoznacznie biorących Żydów w obronę i błagających (tak, błagających) o pokój w Europie:
– encyklika „Mit brennender Sorge”, 14 III 1937;
– encyklika “Summi Pontificatus”, 20 X 1939, bardzo nerwowo odebrana przez szefa Gestapo Mullera, za to bardzo ciepło skomentowana przez „The New York Times” 28 X 1938 na pierwszej stronie.
88 000 egzemplarzy encykliki alianckie lotnictwo zrzuciło nad Niemcami, próbując wzniecić nastroje antynazistowskie. „Papież Hitlera” ruszył na wojnę z Hitlerem.
– 19 I 1940 Radio Watykańskie i “L’Osservatore Romano” ujawnia niemieckie zbrodnie wobec polskich katolików i żydów (z małej litery – bo wyznanie, nie narodowość). Te wieści komentuje „Jewish Advocate”, potem „NYT”, pisząc: „Watykan przemówił, z autorytetem, którego nie można kwestionować i potwierdził najgorsze wieści o terrorze, które napłnęły z polskiej ciemności”.
– Marzec 1940: Pius XII przyjmuje von Ribbentropa, który to szkop wobec świadków zganił papieża za opowiedzenie się po stronie Aliantów, na co papież odczytał mu długą listę zbrodni niemieckich.
14 marca NYT pisze: „Papież w żarliwych słowach przemawiał do Ribbentropa […] bronił Żydów w Niemczech i w Polsce” (Dalin)
– Wielkanocna homilia 1940: Pius XII potępia niemieckie bombardowania bezbronnych cywilów.
– 11 V 1940 Pius XII publicznie piętnuje atak na Belgię, Holandię i Luksemburg.
– Czerwiec 1942 – protestuje przeciw deportacjom Żydów z okupowanej Francji „na Śląsk i do Rosji”, paryski nuncjusz składa dyplomatyczny protest na ręce Petaina.
– 1 X 1942 „The London Times” składa podziękowanie papieżowi za potępienie nazizmu i publiczne wsparcie udzielone Żydom.
– Orędzia Piusa XII na Boże Narodzenie 1941 i 1942 w Radiu Watykańskim, jednoznacznie potępiające hitleryzm i uznające niemożliwość porozumienia z nim, komentowane bardzo przychylnie przez „NYT”.
Zwłaszcza orędzie z 1942 roku wzbudziło furię Niemców. Uznali je za jawne odrzucenie neutralności Watykanu i akt wojny.
Nawet Twój ulubiony Rolf Hochhuth przyznaje, że w tym momencie pojawił się u Hitlera pomysł zbrojnego zajęcia Watykanu, żeby – jak powiedział „zrobić porządek z całym tym burdelem” (R.J. Rychlak, „Hitler, the War, and the Pope”).
Wtedy właśnie, w 1943 roku powstał plan „Operacji Rabat”, z którym w grudniu Hitler zapoznał Himmlera i Mullera. Dowódca SS w Rzymie, generał Karl Wolff w Norymberdze zeznał, że odwlekał realizację tego planu i rzekomo osobiście ostrzegł papieża, licząc na łaskę Aliantów – i mediację papieża w negocjacjach pokojowych.
Pius XII skomentował to krótko: „Niech się dzieje, co chce, nawet jeśli pewnego dnia aresztują mnie i wyślą do obozu koncentracyjnego, nie lękamy się. Każdy z nas musi kiedyś odpowiedzieć za swe czyny przed Bogiem”.
Co robi potem? „6 września 1943 roku Pius XII zwołał kardynałów. Powiedział, że gdy Niemcy wkroczą na teren Watykanu, nie aresztują Piusa XII, ale zwykłego księdza Eugenio Pacellego. Miał bowiem przygotowane na biurku pismo o abdykacji. Gdy tylko Niemcy mieli postawić nogę w granicach Stolicy Apostolskiej, planował je podpisać. Wszyscy kardynałowie mieli zaś natychmiast wyjechać do Portugalii, zwołać konklawe na wygnaniu i wybrać nowego papieża” (Zychowicz, wywiad z Garym Kruppem, założycielem „Pave the Way Foundation”).
Papież przebiegły jak wąż, prawda?
Następny post – będzie o ratowaniu Żydów przez katolicki (co za okropne słowo!) kler (jeszcze gorsze!). Spróbuję krótko, bo to jest temat-rzeka, więc – jak zwykle – w punktach.
Pozdrawiam.
Nie ma ”następnego postu”, minęło ponad 26 godzin. Pius 12 chciał obalić hitlera. Ile dywizji miał pius 12 ? Chyba dużo gdyż jak pan napisał ”papież hitlera ruszył na wojnę z hitlerem”. Z tego co ja wiem watykan nie posiadał w 1939 dywizji pancernych, strategicznych wojsk rakietowych itd. Więc kolejny raz robi pan dziwkę z logiki bo bez ”PAPIESKICH DYWIZJII” pius 12 był bezradny wobec hitlera. Tym samym ”walkę” piusa 12 ze swoim kumplem od holokaustu można między bajki włożyć. Gdyby nawet hitler chciał zająć watykan a tego nie zrobił to pius 12 by z niego uciekł jak szczur z tonącego okrętu co nie miało miejsca. Poza tym Włochami rządził sojusznik hitlera mussolini co ułatwiało atak na watykan. Dowodzi to że pius 12 czuł się błogo w watykanie. W 19 wieku pius 9 uciekł z Watykanu ze smrodem w gaciach gdy lewicowe bojówki zajęły Kwirynał, pius 9 powrócił do Rzymu w 1850. Zaznaczam po raz kolejny, watykan bronił konwertytów żydowskich a nie całych społeczności żydowskich. Trudno żeby hitlerowski papież oficjalnie chwalił holokaust. Nawet jeśli pius 12 oficjalnie bronił żydów to po cichu wspierał hitlera. Proszę z OBYWATELKĄ ZIEMI podyskutować o katolickim papieżu Franciszku nawróconym na marksizm, komunizm albo dać tej pani święty spokój. Czy pan wie że ŚWIĘTY FRANCISZEK był ekologiem a ona jest atrybutem lewicy ? No cóż, skrajni lewacy lubią ekologię.
@robert
Zatkało mnie…
Przepraszam za moją śmiałość, ale ile Pan szanowny liczy sobie wiosen? Bo wiedza o historii i geopolityce jak u trzynastolatka… Trudno z tym dyskutować, bo musiałbym wykładać Panu historię Europy od zera………
Panie Robercie – czym byłyby te „dywizje” bez WYWIADU? Słyszał Pan o czymś takim? Wywiad: oczy i uszy walczących stron. Bez niego te pańskie dywizje są ślepe i głuche. Zna Pan to powiedzenie?
Właściwie nie wiem, czemu pytam – bo nie zna Pan.
Post o ratowaniu Żydów i żydowskich przyjaciołach Piusa XII w trakcie pisania. Będzie, spoko.
Urodziłem się w 1986 i przepraszam że czekałem 26 godzin bo oczekiwałem następnego pańskiego postu. To że watykan ma tajne służby to ja wiem. Te watykańskie służby bardzo pomagały zbrodniarzom niemieckim w ucieczce po wojnie i oczywiście w tym były wyśmienite. Szkoda tylko że nie były tak gorliwe w pomocy mordowanym żydom. To jeszcze bardziej pogrąża piusa 12. Powtarzam, wspomniałem o ”PAPIESKICH DYWIZJACH” wiedząc o istnieniu tajnych służb watykanu. Naprawdę myśli pan że koresponduje z idiotą ? Otóż informuję pana że jestem człowiekiem o bardzo ale to bardzo przenikliwym umyśle. Nie dam się panu sprowokować do słownej agresji, proszę te tanie sztuczki o trzynastolatku sobie odpuścić. Pisałem już, jestem bardzo dobrze zorientowany w historii a w geopolityce doskonale. Doskonale przewidziałem pańską taktykę, więc proszę sobie odpuścić albo wejść na wyższy poziom inteligencji.
@robert
Panie Robercie, uwielbiam pańskie posty. Czytam je zawsze przed pracą, bo wprowadzają mnie w doskonały nastrój na cały dzień.
Podziwiam pańską wiedzę, elokwencję i piękną polszczyznę. Ale nade wszystko jestem zachwycony pańską nieudawaną, szczerą skromnością.
To rzadka cecha u młodych ludzi, więc cenię ją szczególnie. Jak trzydziestolatek mówi „wiem, że nic nie wiem” – to budzi szacunek.
Wreszcie napomknął Pan o przemycie hitlerowskich zbrodniarzy do Ameryki Południowej. Bardzo ciekawy temat, ale kilka kwestii trzeba doprecyzować:
1. Tzw. „Proces Norymberski” miał być aktem sprawiedliwości, a stał się szopką. Ludobójcy sądzili ludobójców za ludobójstwo. Oskarżono… 185 funkcjonariuszy Rzeszy. Kpina. Można to ewentualnie nazwać zemstą zwycięzców, jeszcze lepiej – teatrzykiem dla ciemnego ludu. Ale na pewno nie procesem.
2. W kontekście ucieczki nazistów do Ameryki Południowej nikomu i to długo nie przeszkadzało „legalne” sprowadzenie ponad 1600 niemieckich naukowców o ubabranych krwią łapkach do USA i ponad 2000 do ZSRS. Ale żeby duchowni przemycali nazistów do Argentyny? Zgroza! Faktycznie – zgroza, nie powinni tego robić, zgadzam się.
3. A jacy to duchowni stali za przemytem nazistów? Mózgiem operacji był austriacki biskup Alois Hudal, od 1938 roku (według niektórych źródeł od 1943) dobrze opłacany agent wywiadu III Rzeszy. Skonfliktowany z Pacellim, którego antyfaszyzm wielokrotnie i na piśmie krytykował („Rom, Christentum und deutsches Volk” i „Deutsches Volk und christliches Abendland”), więc imprimatur nie dostał. Po tych publikacjach został wydalony z Watykanu do Anima College (1938). Rok wcześniej, wobec pronazistowskiej postawy Hudala Pacelli zerwał z nim kontakt i także później jako papież nie zgadzał się na jakiekolwiek kontakty z nim. W 1945 Hudal poprzez Österreichisches Bureau przemycał nazistów, w dokumentach przedstawiając akcję jako „dobroczynność dla potrzebujących, osób bez winy, mających być kozłami ofiarnymi odpowiadającymi za grzechy systemu zła” (Hudal, „Roman Diaries. The Confession of Life of an Old Bishop”).
Jak to skomentować? W jedyny możliwy sposób: Hudal powinien był dokonać żywota w lochu, o ile nie powieszono by go wcześniej. Było paru sk****li w Kościele, jest ich niemało i dzisiaj. Czarne owce, niosące swąd Szatana do winnicy Pańskiej. Tacy ludzie są, a my mamy rozum od tego, żeby te wilki w owczej skórze odnaleźć – i wygnać lub zabić.
Co ma Hudal wspólnego z Piusem XII? Obaj byli księżmi. I tyle.
4. Pozbyć się Żydów, ratując ich z łap Niemców i popierając powstanie państwa żydowskiego w świętej ziemi chrześcijan….
Panie Robercie, słonko za mocno w ciemię przygrzało??? Skąd Pan takie rewelacje bierze??? Też bym chciał to poczytać! Toż to prawie jak rozprawa o UFO. Żelazna logika? Kpisz pan sobie. Gdzie fakty, osoby, daty, źródła? Nie ma? Zatem to, co Pan piszesz to czyste spekulacje i stek bzdur. Proste. Ja Pana szanownego dociskam literaturą, a Pan swoje: „papież be”. Mądre to?
5. Święty Franciszek nie był ani ekologiem, ani pacyfistą. Jakbyś Pan czytał książki, toby Pan to wiedział. Proszę – Guido Vignelli, „Święty Franciszek odkłamany”. Był Wojownikiem Chrystusa. Bezkompromisowym, twardym jak skała, surowym wobec siebie i innych. Tyle.
Pański problem wynika z organicznej nienawiści do Kościoła Rzymskokatolickiego. Pan nie szukasz Prawdy, a jedynie pożywienia dla tej nienawiści. Interesują Pana jedynie fakty potwierdzające pańskie podejrzenia, inne się nie liczą.
„Szukajcie prawdy, a prawda was wyzwoli” – słyszał Pan to? Wiesz Pan, kto to powiedział? Toż ja, były ateista i socjalista, od lat katolik i wolnorynkowiec, grzesznik – ja to wiem doskonale, ale Pan żeś o tym już dawno zapomniał. Więc nie będziesz Pan nigdy wolnym człowiekiem, boś się Pan zamknął za kratami obłudy i nienawiści. Współczuję po raz pierwszy.
Czy obraziłem Pana inteligencję? Oczywiście, że nie – nie mogłem tego zrobić, podobnie, jak nie mogłem Panu zajrzeć pod biustonosz, na przykład, nawet, gdybym chciał.
Czy mnie ta dyskusja intelektualnie przerosła? Panie, a gdzie Pan się wykazał intelektem? W którym zdaniu???
Na koniec, tak po przyjacielsku i między nami (bo i tak nikt inny tego nie przeczyta) napiszę Panu słowo prawdy. Może i gorzkiej, może się Pan na mnie pogniewa, ale z pewnością da ona do myślenia na życiowym starcie.
Otóż jesteś Pan tragicznie tępym i zarozumiałym bufonem-chwalipiętą i pyszałkiem, niezdolnym do jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji.
Że masz Pan wiedzę historyczną szczątkową, toś Pan pokazał w każdym jednym poście. Porażający jest brak refleksji i uczciwej myśli, za to leje się strumień złej woli, plotek, mitów, pomówień i insynuacji, kompletnie niemających pokrycia w faktach. Analiza i synteza to są pojęcia Panu szanownemu zupełnie obce, bo ich podłożem jest faktografia, a ta w pańskim świecie po prostu nie istnieje. Naprawdę współczuję, takie życie to z pewnością musi być męczarnia. Zwłaszcza dla pańskiego otoczenia.
Kłaniam się nisko.
Kolejny raz pan popełnia ten sam błąd. Powtarzam, nie sprowokuje mnie pan do słownej agresji bo jest pan na to za mało bystry. Naprawdę myśli pan że niczego się nie domyślam, że czytając moje posty panu podskakuje ciśnienie na skutek prawdy tu pisanej więc pańskie śmieszne próby kąsania tylko pana kompromitują. Proces Norymberski rzeczywiście był szopką bo wielu nazistów uciekło między innymi dzięki pomocy takiego człowieka jak aloiz hudal którego szefem był pius 12. Amerykanom i ruskim nie przeszkadzała nazistowska przeszłość importowanych naukowców. pius 12 jak pan napisał, przyjaźnił się z żydem Ernestem Nathanem który był jak pan to ujął był masonem. No no no , pius 12 miał kontakty z członkami loży masońskich, czyżby sam należał do loży. Co do hudala to nie należało go wieszać tylko powinien do końca życia siedzieć w więzieniu. Bardzo dużo ma hudal do piusa 12 bo pius 12 był jego szefem. Powtarzam panu, pius 12 ratował tylko żydów ochrzczonych. Nie sprowokuje mnie pan ”słonkiem”, dlaczego środowiska żydowskie nie chcą beatyfikacji piusa 12, wszak według pana pius 12 był ”przyjacielem” żydów. Żydzi nie chcą beatyfikacji swego przyjaciela, przecież to się kupy nie trzyma. Oczywistym jest że pius 12 musiał być antysemitą. To właśnie moja żelazna logika która pana boli. Co do Izraela, nawet jeśli pius 12 chciał jego powstania, dowodzi jak pan to określił ”pomagał żydom żeby im zaszkodzić”, żydom bardzo szkodził hudal chroniąc katów a hudala pius 12 nie ukarał. Pisząc że Franciszek nie był ekologiem, zrobił pan z siebie ignoranta. Według pana Franciszek nie był pacyfistą tylko cytując za panem ”Wojownikiem Chrystusa”, z tego Franciszka to jakiś średniowieczny RAMBO. Katolicyzmu jak pan zauważył nie lubię. My nie jesteśmy przyjaciółmi co pan zasugerował. Nie pogniewam się bo wiem że pan chce mnie wkurzyć co się panu nie uda, proszę zapomnieć. Łącząc teologię katolicką z kulturą grecką która akceptowała homoseksualizm dał pan przykład swojej ”uczciwej myśli” jednocześnie mi taką zarzucając i kto tu jest cytując za panem ”tragicznie tępym i zarozumiałym bufonem-chwalipiętą i pyszałkiem, niezdolnym do jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji”, ha ha ha. Kolejny raz proszę pana, albo odpuścić bo to pana przerasta albo wejść na wyższy poziom inteligencji, ile razy mam to powtarzać. Żeby ze mną dyskutować jak równy z równym to trzeba posiadać iloraz inteligencji nie mniejszy niż 150 IQ a pan tan wysoko nie sięga. To że nikt tego nie przeczyta, jest dla pana korzystne bo pan się pogrąża. Wspomniał pan o biustonoszu do którego nie może mi zajrzeć. Ja jestem normalnym, zdrowym mężczyzną. Tym samym pan popełnił COMING OUT bo z tego wynika że pan używa biustonosza co sugeruje pańską homoseksualność. Tradycyjny rzymski katolik się odsłonił, to pańska katolicka hipokryzja i obłuda. Moje życie nie jest męczarnią bo poznałem prawdę o kościele katolickim.
@robert
Słowotok, nic więcej. Biegunka językowa. Otóż nie mogłem obrazić pańskiej inteligencji – bo jej Pan po prostu nie posiada, tak, jak nie posiada Pan biustonosza. Tak, wiem, taki sarkazm wymaga odrobiny myślenia, a jest to Panu czynność zupełnie obca.
Dyskusja z szanownym Panem to jak mecz szachowy z szympansem. I nie ma to nic wspólnego z moimi preferencjami seksualnymi.
Kim jest ktoś, kto rzuca oskarżenia bez dowodów, tak, jak Pan szanowny szkalujesz Piusa XII? TROLLEM.
Tak – jesteś Pan sfrustrowanym trollem.
A zasada internetowego savoir-vivre’u (tłumaczę, bo to pojęcie Panu raczej nieznane: „znajomość życia”, inaczej – dobre maniery) mówi: z trollem się nie dyskutuje, bo dyskusja trolla żywi i nakręca.
Żegnam zatem.
Nie uważam jednak tego czasu za stracony, bo – po pierwsze, obrona tak zacnego człowieka, jakim był Eugenio Pacelli to przywilej, po drugie – zgromadziłem wszystkie moje książki o nim w jednym miejscu, będzie jak znalazł na następnego „nieprzeciętnie inteligentnego” mędrca, którego usmażę z rozkoszą, tak, jak szanownego Pana.
Do nie-widzenia, trollu.
Albert Einstein powiedział- szaleństwem jest popełniając ten sam błąd oczekiwać innych rezultatów. Wielokrotnie popełniany przez pana ten sam błąd sugeruje pańską niepoczytalność. Co pan chce osiągnąć swoim ”savoir-vivrem” o słowotoku, sarkazmie, szympansie i trollu. Informuję pana że żelazna logika jest dowodem. Logiczna analiza jest według pana ”szkalowaniem” hitlerowskiego papieża piusa 12. Ja wcale nie jestem sfrustrowany ale to pan cierpi na tę przykrą emocję. Co do pańskich preferencji seksualnych, po pana postach wypełnionych kobiecymi emocjami można się domyśleć że jest pan ciepły. Pewnie w domu posiada pan bardzo dużo wazeliny i innych lubrykantów do pewnych czynności. Informuję szanownego pana że kościół katolicki oficjalnie nie zezwolił na ”ciepłość”, więc pan żyje w ciężkim grzechu. Pan nikogo nie ”usmaży” ale zrobi to samemu sobie trafiając do piekła, chyba że pan będzie pokutował prosząc JEZUSA CHRYSTUSA o przebaczenie grzechów. Moja wybitna inteligencja jest darem BOŻYM z której staram się po chrześcijańsku [nie katolicku] korzystać. Rzeczywiście pius 12 ”zacnie” współpracował z hitlerem. Napisał pan co zacytuję ”do nie-widzenia, trollu”, nie pomyślał pan że my piszemy a nie widzimy się, powinien pan napisać do nie-pisania trollu. Rozumiem przez to że pan odpuszcza. Niech pan nawet przez chwilę nie pomyśli że popsuł mi dobry humor swoimi głupimi tekstami. Przed chwilą czytałem o Kirschu więc zacytuję ”inkwizycja dała podwaliny pod holokaust, ludobójstwo w zsrr i Guantanamo”. Inkwizycja została powołana przez kościół więc stalinizm i hitleryzm są bękartami kościoła a w 1939 papieżem był pius 12. Miał pan rację że to ”niezłe jaja” a zatem osiągnęliśmy kompromis bo zgoda buduje a niezgoda rujnuje. Tym Kirschem pana ostatecznie pogrążyłem. Jak pan sobie życzy, do nie-widzenia a raczej do nie-pisania ”TROLLU” katolicki. Postscriptum, bardzo proszę nie obrażać internautów bo stanę w ich obronie.
„rozwój cywilizacji zależy w dużej mierze od pozycji kobiety w nim” – raczej jest na odwrót . To pozycja kobiety zależy od rozwoju cywilizacyjnego. Pani raczy zauważyć że ŻADEN ALE TO ŻADEN WYNALAZEK MYŚL IDEA która pchnęła ludzkość ku rozwojowi nie była dziełem kobiety
Jesteś w błędzie. Podam ci kilka nazwisk- Maria Skłodowska Curie, Inge Lehmann, Ida Noddack, Rosalind Franklin, Jocelyn Bell Burnell. Tu nie chodzi o płeć ale o system społeczny, filozoficzny, mentalność w których żyje dana społeczność. Inaczej to wyjaśnię. Islam jest systemem w którym mężczyzna jest władcą. Proszę mi podać chociaż jeden sukces tej ideologii. Przez 1400 lat islam nic ale to nic nie osiągnął, mimo że kobiety się w nim nie liczą.
Tu nie chodzi o system, nawet kolorowi chrześcijanie w afryce do niczego nie doszli
@poi kolejny as jak widze z Ciebie jest…
Nie bylo wiele kobiet, bo nie moglsymy ani glosowac ani sie uczyc. Siedz w domu, robotki reczne, jezyki, spiewanie, granie na instrumentach i rodzenie dziecka. Tak to wygladalo.
Kraje, w ktorych pozycja kobiety jest zla, nie sa rozwieniete. Przyklad: kazdy, ale to kazdy kraj muzulmanski, kazdy bez wyjatku! Nie odpowiadaj mi, ze Arabia lub Kuwejt…rope maja, to sie pobudowali, a 50lat temu byl tam syf, brud i piach z kupa wielblada.
Poczytaj sobie troszke historii: Kleopatra, Krolowa Elzbieta, Caryca Katarzyna – za kazdym razem, gdy to kobieta rzadzila krajem, kraj byl w dostatku…gdy facet rzadzi…to jest wojna za wojna.
Poza tym…jesli 80%kobiet wyginie gatunek ludzki nie jest w stanie sie odrodzic…wyginie 80% mezczyzn – nie ma problemu.
@Obywatelka Ziemi
Milczenie… Szkoda, bo mogło być ciekawie porozmawiać o marksiście, który nawrócił się na katolicyzm – skoro o „moim swietym Tomaszku” nie chcesz.
No, ale nie – to nie. Rozumiem. Temat grząski dla antyklerykała (-kałki?)
Pozdrawiam.
@Pedro Chubascos, milczenie, bo jestem w innej strefie czasowej.
Powaznie, wznies sie wyzej i zobacz problem, a nie szukaj dziury w calym.
Religie istnieja, poniewaz czlowiek chce/musi w cos wierzyc. Ci, ktorych zwa ateistami – glownie wierza w nauke/fakty.
Tomaszek wraz z innymi mezami kosciola nie lubili kobiet – stawiali je nizej, co za tym idzie panstwo, ktore liczy sie z kosciolem rowniez stawialo je nizej – popatrz sobie na owczesne prawo dziedziczenia – co otrzymywal syn, a co corka. Co kobieta mogla, a czego nie mogla robic. Mam Ci podac tytuly ksiazek, czy sam pofatygujesz sie do biblioteki?
Poza tym prawa boskie przekazane czlowiekowi: nie zabijaj, nie kradnij – to zadne boskie prawo, a ludzkie, kazdego zdrowego, pozadnego czlowieka, logika sie klania. Jak mozesz cos komus ukrasc? Zabrac, bez pytania?
Czytales Biblie? Moim skromnym zdaniem, kazdy powienien – to najlepsza ksiazka wszechczasow. Wszystko w niej jest: wojna, milosc, fantastyka, musical, katastrofa.
Nie bron tak bardzo koscielnych przydupasow, chciwych ludzi. Tak, tak chciwych- czemu pogrzeb/slub/chrzest kosztuja tyle ile kosztuja – chyba powinno byc co laska?
Tak, jestem przeciw klerowi. Uwazm, ze kosciol nie musi „plynac zlotem z oltarza”, nie uwazam, ze musza mieszkac w mini willach, ponad wszystko nie podoba mi sie placenie podatku na Kosciol w Polsce, nawet jesli nie wierzysz. Idz i sprawdz w urzedzie- ja bylam. Kazdy Obywatel Polski placi podatek,z automatu. Nie podoba mi sie rowniez, iz nie placa podatku. Datek na kosciol…tez mi cos, od darowizny placisz podatek- oni co? Ludzie inne kategorii bo wierza?
Religia powinna byc rozdzielona od panstwa.
Marksizm…kolejny. Dobrze, ze wiesz iz jest takie cudo, ale powaznie idz do przodu, a nie ugrzezles w temacie. Nie wazne w jakim systemie zyjesz i tak licza sie pieniadze, a z nimi wplywy. Kto ma kase tez rzadzi, a kto produkuje kase ten jest bogiem.
Zadam Ci wiec pytanie: czy wiesz w jakim swiecie zyjesz? Czy zdajesz sobie sprawie czym jest Bank Centralny/FED? Czy slyszales, jesli tak czy zapoznales sie z „Money creation in the modern
economy ” napisane przez Michaela McLeay, Amara Radia and Rylanda Thomasa? Czy rozumiesz w jaki sposob powstaja pieniadze, te same na ktore ciezko pracujesz?
@Obywateka Ziemi
Się Pani rozwinęła filozoficznie w tym poście…
A ja prosiłem TYLKO o bibliografię – to mi podrzucasz dzieło marksisty, który został katolikiem. Dobre i to.
Sprawdzę.
Nie szukam żadnych dziur, tylko PRAWDY.
I obnażę KŁAMSTWO.
Pozdrawiam z innej strefy czasowej.
@Pero Chubascos to nie zadna filozofia.
Juz od wielu lat, jestem przekonana, iz nie wazne jaki prezydent, jaki rzad jest. Jesli chcesz obnazac klamstwo, to idz i tlumacz ludziom jak powstaja pieniadze na ktorych oparty jest swiat. Idz i tlumacz, ze to wszystko jest jeden wielki fake. Wytlumacz im, ze sa ludzie, ktorzy produkuja pieniadze i sa to prywatne osoby.
Idz do banku, pierwszego z brzegu i spytaj sie skad maja kase na kredyt
Zadaj sobie pytanie: skad ludzkosc ma taki dlug? Wobec kogo? Marsa, Saturna? Przeciez pracuja ludzie, towar jest w sklepie, to czemu nie maja kasy by kupic?
Pomysl: kiedy H. Ford otworzyl fabryke pracowalo kilka tysiecy osob, teraz pracuje o dobra polowe mniej, bo wiekszosc roboty robia maszyny – to czemu to auto wciaz jest drogie? Maszyna nie idzie na chorobowe, nie ma kaca, nie rodzi dzieci.
Otworz oczy i zobacz w jakim swiecie zyjesz. W takim, co jest oparty na pieniadzu, ktory w 95% jest wirtualny, max 5% jest w papierkach i bilonach. Wykreowane liczby z powietrza, a Ty tak jak wiekszosc ludzi na tej planecie z wywieszonym jezorem lecisz do roboty, by zarobic.
Zatrzymaj sie na chwile i pomysl o GOSPODARCE OPARTEJ NA ZASOBACH NATURALNYCH.
Mam nadzieje, ze nie jestes jak wiekszosc ludzi i umiesz otworzyc glowe, wyobrazic sobie swiat bez pieniedzy, bez gieldy. To jest Typ I Cywilizacji. Sa ich IV. Nie ja to wymyslilam, fizycy tacy jak M. Kaku.
Dobrze jest znac i pamietac historie, ale trzeba z niej wyciagac wnioski i isc dalej, a nie wciaz ogladac sie za siebie na marksizm, komune, demokracje i inne cuda.
@Obywatelka Ziemi
OK, zostawmy zatem Akwinatę, bo wobec barku dowodów na autentyczność jego „wypowiedzi” deprecjonujących kobiety uznać musimy je za nieautentyczne. Amen.
Wobec Twojego nieustannego krążenia wokół ekonomii mam pytanie: jaki zatem system gospodarczy jest najbardziej uczciwy i możliwy do zrealizowani?
@Pedro Chubascos
ten, oparty na zasobach naturalnych Ziemi.
https://www.youtube.com/user/thevenusprojectmedia
zobacz sobie o czym mowie, inaczej byc nie moze
@Obywatelka Ziemi
„inaczej być nie może” – ta fraza już wyłącza wszelką możliwość dyskusji. Zawsze może być inaczej.
Po drugie: hasło „gospodarka bez pieniądza” pachnie komunizmem. Moje usługi są warte 500 złotych. Jak mój klient ma się zatem ze mną rozliczyć bez pieniędzy? Da mi tonę żyta konsumpcyjnego, czy skrzynkę kiełbasy? Barter? Cofamy się o 3000 lat? Czy czegoś nie zrozumiałem?
Po trzecie: przy okazji „zrównoważonego rozwoju” promuje się tzw. „postkoncepcyjną kontrolę urodzin”, czyli aborcję, a na to -jako ciemny katol – nigdy się nie zgodzę.
Projekt „Venus” na papierze wygląda równie atrakcyjnie, co utopijnie i tandetnie. Niestety, jak wiele podobnych mrzonek prowadzi raczej do jakiejś formy totalitaryzmu (ludzie chyba nie zechcą świata bez pieniędzy – bo są zorientowani na zysk – więc do realizacji takiej wizji konieczny będzie przymus i siła), niż do powszechnego dobrobytu. Uszczęśliwianie na siłę kilka razy już przerabialiśmy, zawsze kończyło się to źle.
Pozdrawiam.
@Pedro Chubascos i wlasnie przez ludzi myslacych tak jak Ty, a raczej nie umiejacych zmienic swojego myslenia i pogladu co do pieniadza.
Ty nie potrzebujesz kasy – potrzebuejsz rzeczy: auta, pralka, buty, czekolada.
Zobacz sobie ten projekt Venus. Wiem, ze to moze byc trudne do zrozumienia, wiem, ze ludzie sa zaprogramowani na pieniadze.
Nie zaden komunizm ani barter. W gospodarce owej, opratej na zasobach naturalnych pracuja na Ciebie glownie maszyny.
Zobacz sobie lepiej caly ten dokument – odpowiada na Twoje pytania i potem pogadamy.
Co do aborcji- tak- ale pod warunkami: gwalt, zagrozenie zycia matki, choroba dziecka tak wielka, ze samo nie da rady sobie w zyciu, a nie bo wpadlam to sie skrobie.
Katole sa ciemni to fakt, bo ogranicza ich religia sprobuj na chwile wyrzuc boga z glowy i wrzucic logiczne myslenie, fakty, nauke. To nie boli
@Pedro Chubascos
Poza tym zacznij myslec troszke inaczej: w pierszej kolejnosci jestes Zieminaninem. Potem wybieraj sobie: Polak, Katolik, Mezczyzna, Demokrata, Republikanin.
Czemu tak? Poniewaz masz tylko jedna planete- Ziemie. Jak ja rozpieprzymy to gdzie bedziesz zyl? Tobie sie wydaje, ze wszystko co jest na tej planecie bedzie wiecznie? Myslisz, ze ropa nigdy sie nie skonczy? Skad bedziemy czerpac energie? Pieniadz bedziesz w piecu palil by sie ogrzac – zrozum, on nie ma zadnej wartosci. Jest to papierek, gdzie ludzkosc sie umowila, ze cos znaczy – tylko, ze kiedy sie umawiali- pieniadz byl ze zlota lub srebra i mial pokrycie. Obecnie nie ma.
Kiedys maszyna bedzie wykonywac Twoje uslugi za 500zl, juz to sie dzieje: masz kase samoobslugwa, myjnie automatyczna, w fabrykach maszyny, armia juz ma cuda tworzone przez Boston Dynamics, miedzy innymi PETMANa. To jest tylko kwestia czasu jak ludzi zaczna zastepowac roboty. I gdzie bedzie wtedy czlowiek? Wciaz swiat ma byc oparty na pieniadzach? Przeciez dla wszystkich pracy nie starczy…to reszta ma umrzec z glodu? Przeciez beda dostepne materialy na Ziemi…zasoby naturalne…to co? Powiedza Ci, ze trzeba wydac na maszyne – ktora nie choruje, nie rodzi, nie ma kaca, ZUS i w to uwierzysz?
Ludzie nie sa zorientowani na zysk, sa zorientowani na posiadanie ladnych rzeczy, rzeczy ktore sa glownie produkowane przez maszyny z materialow dostepnych na Ziemi, do ktorych rosci sobie prawo grupka ludzi – tych samych co produkuja pieniadze. Kolko sie zamyka.
Czy teraz troszke lepiej rozumiesz?
OBYWATELKO ZIEMI, on ma zbyt ograniczoną logikę do myślenia. Pieniądze żeby posiadać wartość, muszą mieć odzwierciedlenie w towarach i usługach bo bez nich są tylko papierkiem bez wartości. Pracy wystarczy dla wszystkich tylko ludzie będą pracować nie jak teraz 40 godzin w tygodniu ale 40 minut, tak minut w tygodniu. Mam do pani prośbę, proszę przeczytać moją dyskusję z panem pedrem chubascosem dla poprawienia humoru. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
@Obywatelka Ziemi
Rozumiem – ale kompletnie się z tym nie zgadzam.
Paru ludzi w historii już wyrzuciło Boga z głowy, zaczęli czcić „logiczne myślenie, fakty, naukę”. Podać nazwiska?
@Pedro Chubascos podaj prosze Ja Ci podam nazwiska tych, co wierzyli w nauke, a nie w boga i swoim podejsciem uratowali zycie milionom.
Poza tym jak tak bardzo wierzysz, to jedz i pomagaj „uchodzcom”, w koncu chrzescijanin ma nadstawic drugi policzek
@Obywatelka Ziemi
Proszę, oto oni, awangarda postępu i świata bez Boga:
Józef „Stalin” Dżugaszwili
Włodzimierz Iljicz Uljanow, ps. „Lenin”
Adolf Hitler
Mao Zedong
Pol Pot
Kim Ir Sen.
Maksymilian Robespierre
Mam więcej, podać? Mogę także dorzucić liczbę ich ofiar, ale myślę, że są to liczby z grubsza Ci znane.
Rozumiem, że ekonomicznie rzecz ujmując „Projekt Venus” będzie oczekiwał ode mnie pracy na miarę moich możliwości, a wynagradzał mnie zgodnie z moimi potrzebami? Czy miałoby to wyglądać inaczej?
Josef Anchieta jest ”apostołem” Brazylii. Jego kunszt kaznodziejski opierał się na mieczu i żelaznym pręcie. Ta ”katolicka ewangelizacja” wymordowała miliony Indian. Naprawdę myśli pan że tak powinien wyglądać świat ”katolickiego boga” bo o CHRZEŚCIJAŃSKIM BOGU mowy być nie może. BIBLIA mówi że po owocach ich poznacie. Te miliony Indian zamordowanych przez katolickich ”misjonarzy” są dowodem na zbrodniczą naturę kościoła katolickiego. Tego pan nie chce zauważyć. Fakt, przyznam panu rację że stalin, lenin, robespierre, kim ir sen, pol pot, hitler [prywatnie kumpel piusa 12], zedong to zbrodniarze. Może pan podać liczbę ofiar tych masowych morderców bo samemu jestem ciekaw, nie musi pan cytować źródeł, mi wystarczą same liczby. Widzi pan, ja jestem obiektywny bo chcę zobaczyć obje strony medalu a pan broni kościoła bez względu na logikę. Pozdrawiam pana panie PEDrO CHUBASCOSIE.
@robert
Znowu troll daje popis historycznej ignorancji. Nie karmić trolli proszę!
Trollu, poczytaj o „Columbian exchange”, jeżeli coś tam jarzysz z angielskiego. I nie pisz już, proszę Cię.
Żałosny jesteś. Smutne.
Chodzi oczywiście o książkę Alfreda Crosby, dziękuję za wskazówkę. Pisałem wcześniej, mój angielski kuleje ale na szczęście znalazłem po Polsku informację o dziele Kirscha. Historia prześladowań religijnych jest faktycznie przerażająca bo pokazuje zbrodnie kościelnej inkwizycji, która to jest prekursorem holokaustu i innych zbrodniczych ideologii. Nie odpowiedział pan na moje pytanie o liczbę ofiar zbrodniarzy wyżej wspomnianych. Przepraszam, dlaczego mam nie pisać ? Przypominam że to szanowny pan rozpoczął naszą dyskusję a ja tylko chciałem spytać o liczbę ofiar zbrodniczych ideologii a pan moje pytanie zignorował. To tylko potwierdza pańską historyczną ignorancję. Te pańskie tragikomiczne i pseudo-inteligentne zagrywki o ”TROLLOWANIU” mnie nie zniechęcą. Kto panu doradził taką taktykę, czyżby pański przełożony z organizacji katolickiej. Faktycznie ma pan ogromną wiedzę książkową ale to za mało żeby mnie zgasić bo do tego potrzeba wysokiej inteligencji a takowej pan nie posiada. Przypuszczam że pan posiada ze 2 a nawet 3 ukończone kierunki wyższych uczelni i przez to pan myśli że zjadł wszystkie rozumy. Proszę pamiętać że pycha przed upadkiem kroczy i zalecam panu trochę chrześcijańskiej pokory. To pan jest żałosny i to jest naprawdę smutne. Jest pan kosą która trafiła na kamień. Uprzedzam żeby pan nie pisał po angielsku bo to też przewidziałem i jestem na to przygotowany.
Uwaga: najlepsze cytaty z „roberta”:
„Otóż informuję pana że jestem człowiekiem o bardzo ale to bardzo przenikliwym umyśle.”
„Ja w przeciwieństwie do pana mam otwarty umysł.”
„Proszę pana, w historii jestem bardzo dobrze zorientowany a w geopolityce doskonale.”
„Pycha przed upadkiem kroczy”
Pierwszy najlepszy. Wyślę to na „Mistrzowie.org”, niech inni też się uśmieją po pachy, egoizmem byłoby to zachować tylko dla siebie.
Miękkiego lądowania, trollu. Żeby Ci tylko przez ten „otwarty umysł” nie wypadły resztki Twojej szczerej skromności, bo że o ziemię rąbniesz mocno to pewne.
XD
Daruj sobie odpowiedź, z mojej strony to wszystko.
Więcej nie umiem Ci pomóc, nie jestem psychiatrą, niestety.
Żegnam.
A kuku, przewidziałem to. Tak się dla pana nieszczęśliwie składa że to samo miałem na myśli od samego początku naszej konwersacji. Oczywiście pan chce opublikować na ”MISTRZOWIE.ORG” całość w chronologicznym porządku a nie tylko fragmenty. Ja osobiście preferuję WYKOP.PL i marzę o tym żeby to jakiś internauta opublikował do czego serdecznie zachęcam. Wtedy cała POLSKA będzie miała niesamowitą bekę z pana panie Pedro Chubascos, bo zrobił pan z siebie wręcz nieprawdopodobnie anty-inteligentnego człowieka o ptasim móżdżku. Co pan sobie wyobrażał, że bez końca pan będzie hejtował w chamski sposób internautów. Ogromna wiedza książkowa to nie wszystko co pokazała nasza dyskusja. Czy rzeczywiście jest pan aż tak nierozgarnięty że naprawdę myślał że pan wszystkich co zacytuję ”usmaży”, przecież to aberracja. Fakt, nie jest pan psychiatrą ale takowy by się panu przydał. Powtórzę słowa Alberta Einsteina- ”szaleństwem jest popełniając ten sam błąd oczekiwać innych rezultatów”. Jest pan panie Pedro Chubascos książkowym przykładem tej prawidłowości. To właśnie pan co zacytuje ”o ziemię rąbnął mocno”, należał się panu kubeł zimnej wody. OBYWATELKA ZIEMI miała rację nazywając pana ”cwaniaczkiem” który źle trafił. Mam nadzieję że nigdy już nie trafię na takiego ”cwaniaczka” jak pan.
Ty jeszcze tutaj, trollu? A kysz!
Słowo „wykop” pasuje do Ciebie idealnie, tam Twoje miejsce. Idź, publikuj, niech mają bekę z półinteligenta „roberta” „o bardzo, ale to bardzo przenikliwym umyśle”, który nawet zdania po polsku poprawnie sklecić nie umie. Nie wiem, przez co tam Twój umysł tak bardzo przenika – przez ściany Twojego pokoiku?
Na szczęście większość antykatolickich „intelektualistów” wykazuje podobne niziny myślowe – szczątkowa wiedza o historii, zerowa znajomość Katechizmu KRK (jak ruska traktoristka: „wprawdzie nie czytałam, ale potępiam”), logika powykręcana, przede wszystkim zaś zła wola – więc z tej strony o losy Kościoła Rzymskokatolickiego jestem spokojny.
Żaden jednak z tych, z którymi miałem przyjemność polemizować nie był tak potwornie nadętym bufonem, jak „robert”, za to wszyscy – absolutnie wszyscy – byli od „roberta” o niebo inteligentniejsi.
Jak Pan będziesz coś na swoim ulubionym portalu ogłaszał, to nie zapomnij Pan się przedstawić. Najlepiej słowami klasyka poezji polskiej:
„Zdolna jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem,
Jak odpowiem, to roztropnie,
W szkole mam najlepsze stopnie,
Śpiewam lepiej niż w operze,
Świetnie jeżdżę na rowerze,
Znakomicie muchy łapię….”
Dalej sobie Pan doczytaj sam.
A teraz wykop stąd, paskudny trollu, NDIE to za wysokie progi dla Ciebie.
@Pedro Chubasos zobacz, pogadamy. Nie ja to wymyslilam, ale od takich zwyklych ludzi jak ja czy Ty bedzie zalezalo czy taki swiat zbudujemy.
@Obywatelka Ziemi
Mam nadzieję, że TAKIEGO świata nie zbudujemy. To pogański neo-komunizm. Skończy się tragicznie. Teoria jest piękna, a trup będzie słał się gęsto.
Jak zawsze przy próbie narzucenia siłą utopii zupełnie sprzecznej z ludzką naturą.
@Pedro Chubascos
sprzeczne z natura ludzka? A niby jak i gdzie? Bo nie ma pieniedzy? Bo opierasz sie na tym co masz, a nie bierzesz wciaz na kredyt.
Pieniadze sobie mozesz wydrukowac, nadac im taka wartosc jak chcesz ale drzewa potrzebuja czasu, ziemia by sie odrodzic tez. Nie myslisz o tym, ze ropa sie skonczy kiedys…a jak na dzien dziesiejszy technologia pozyskiwania energii z innych zrodel jest w powijakach. Tutaj troszke geotermalnej, tam kilka wiatrakow. I nie mysle o Polsce, ale w skali calej planety.
Wydajemy wiele na wojne, potem na odbudowe..nie jest bardziej logiczne wydac na to by zbudowac raz a dobrze?
@robert
Nie wiem, skąd pomysł, że św. Franciszek był ekologiem. Bzdura jakaś kolejna (zaczynam się powoli do nich przyzwyczajać).
Jedziemy dalej z Piusem XII.
Rozumiem, że wobec faktów i źródeł przeze mnie przytoczonych zarzut „milczenia Piusa XII wobec hitlerowskich zbrodni” możemy uznać za oddalony.
Zobaczmy zatem, jakich to przyjaciół miał „papież-antysemita”.
– Ernesto Nathan, Żyd i żyd, mason, antyklerykał, dwukrotnie burmistrz Rzymu. Byli przyjaciółmi mimo zupełnie różnych wizji świata (D.G. Dalin, „Mit Papieża Hitlera”)
– Guido Mendes, jeden z najsławniejszych rzymskich lekarzy, ortodoksyjny żyd, w którego domu i z którego rodziną wielokrotnie celebrował Paschę (M. Mendes, „Le Vatican et Israel”).
– Cyrus Adler – lider społeczności żydowskiej w USA, teolog, przewodniczący wielu wpływowych organizacji żydowskich. Mimo że spotkali się zaledwie dwukrotnie (1917 i 1936) utrzymywali ożywioną korespondencję, a Adler dziękował Pacellemu za oświadczenie Watykanu potępiające antysemityzm, opublikowane w USA 17 IV 1916 (Dalin).
– Israel Zoller (Zolli), naczelny rabin Triestu, potem Rzymu – na chrzcie przyjął imię Eugenio z wdzięczności dla Eugenio Pacellego.
Pius XII już jako nuncjusz aktywnie działał na rzecz powstania państwa żydowskiego.
Zaskoczony? Nie dziwię się.
Oto, co pisał do Gasparriego (15 II 1925) po spotkaniu z Nahumem Sokołowem (poszukaj sobie go w Wikipedii):
“Pan Nahum Sokołow, prezes Komitetu Wykonawczego Światowej Organizacji Syjonistycznej, przez kilka dni będący przejazdem w Berlinie, zabiegał o spotkanie ze mną. Podczas naszej krótkiej rozmowy, bardzo konstruktywnej i przebiegającej we wzajemnym zrozumieniu, jako Żyd wyraził swój podziw i szacunek względem Kościoła katolickiego, a ja chciałbym przypomnieć, że na początku 1917r., kiedy odwiedził Rzym, kilkakrotnie został przyjęty przez Jego Eminencję i miał zaszczyt spotkać się na prywatnej audiencji z Jego Świątobliwością. Dlatego chciałbym prosić, jeśli wróci w tym roku, aby Jego Eminencja znowu przyjął go życzliwie, co sprawiłoby mu wielką radość i – jeśli to możliwe – otoczył go opieką. Chociaż wiem, że intencje tego człowieka, choć interesujące, nie należą do kompetencji mojej nuncjatury, postrzegam to jako swój obowiązek wyżej wymienionego (Sokołowa) powierzyć dobrej woli Jego Eminencji” (A.E.S Turchia – 1921 – 39, Pos. 7, Fasc. 23, p. 27). (M. Hasemann, „Prawdziwa historia Piusa XII”)
Pinchas Lapide, rezydujący w międzyczasie w Berlinie (1922) pisze, że Eugenio Pacelli reprezentował “także wówczas… punkt widzenia Komitetu Propalestyńskiego”. Sceptycy syjonizmu z szerokich kręgów watykańskich spotkali się z jego wyraźnym sprzeciwem, a na dodatek wspierał żydowskich osadników oraz zachęcał prominentnych katolików do przyłączenia się do tej inicjatywy. Nawet jego najbliższy przyjaciel, wówczas polityk centrum – ks. prałat dr Ludwig Kaas należał do prezydium komitetu (J. Reinhart, „Dokumenty na temat historii niemieckiego syjonizmu 1882-1933”).
Nie ma tutaj już miejsca na więcej dokumentów – a w archiwach Watykanu historycy odkrywają wciąż nowe. Legenda „papieża-antysemity” idzie w proch, tak, jak mit „papieża-milczka”.
Tylko nie pisz Pan, że robił to po to, żeby wywalić z Europy Żydów, bo się już całkiem załamię. Chociaż pokrętna logika antypapistów zawsze powie – „pomagał Żydom, żeby im zaszkodzić”. XD
Tak jak z tym, że Pius XII nie wygarnął hitlerowcom – to był zły.
A jak Jan Paweł II wygarnął komunistom w 1979 – to też był zły.
Nieważne, co robi papież – zawsze jest zły. Każdy. Tak Pan uważasz naprawdę?
Tego to już nie podejmuję się komentować, choć jestem (starym) lekarzem i może powinienem…
Za każdym razem mam nadzieję na ustosunkowanie się szanownego Pana do konkretnych punktów mojego elaboratu, Pan jednak wolisz plotki i kalumnie, niczym sensownym nie poparte. Szkoda w sumie.
Jutro – Pius XII ratuje Żydów.
Pozdrawiam Pana.
Święty Franciszek jest prekursorem ekologii, jan Paweł 2 w 1979 ogłosił go patronem ekologii i ekologów. 13 marca 2013 Święty Franciszek stał się patonem pana bergoglia, tego papieża który nawrócił się na marksizm. W armii hitlera służyło co najmniej 150 tysięcy żydów. Tak więc to że pius 12 miał znajomych wśród żydów niczego nie zmienia. Izrael Zolli chrzcił się nie z wdzięczności ale ze strachu. Nic ale nic mnie to nie dziwi. To że pius 12 chciał powstania Izraela, to jak pan wspomniał dowodzi tego że papież hitlera chciał w białych rękawiczkach pozbyć się żydów. Mam o tym nie pisać bo to jest prawda która pana bardzo boli. Więc może się pan załamywać bo prawda pogrąża tego zbrodniczego papieża. Jan Paweł 2 bardzo ale to bardzo słusznie wygarnął komunistom ale nie zrobił tego z dobroci serca tylko dla geopolitycznych interesów kościoła. Niestety pius 12 co pan napisał, tego nie zrobił. Niestety, zarzut wobec piusa 12 nie jest oddalony ale wprost przeciwnie, jeszcze bardziej go pogrąża. Moje słowa to nie plotki i kalumnie ale fakty podparte żelazną logiką. Czy naprawdę myślał pan że ja nie przewidzę tego że pan zastosuje chamski unik, spodziewałem się tego. Dlaczego pan nie odpisał pod moim postem tylko uciekł na dół, to dowodzi tego że piszę prawdę a pan kłamie. Takie zachowanie z pana strony obraża moją inteligencję. Proszę pana po raz kolejny. Proszę odpuścić albo wejść na wyższy poziom inteligencji. Proszę nie stosować takich prymitywnych sztuczek po to przewidziałem. Pan jest na to za mało bystry. Napisałem na samym początku naszej dyskusji co zacytuję- ”proszę bardzo ale obawiam się że to cię intelektualnie przerośnie” i to pana przerosło. OBYWATELKA ZIEMI napisała że pan źle trafił i tak właśnie się stało. Jest pan bardzo wygadany ale to za mało bo brakuje panu silnie rozwiniętego analitycznego umysłu. W pana ograniczonej logice myśli pan że wszyscy internauci to idioci. Wśród internautów są ludzie naprawdę niezwykle inteligentni. Proszę dać sobie spokój bo mnie to nudzi i śmieszy. Żegnam.
Trudno nie zauważyć dziwnej zbieżności miedzy islamem a sexoholizmem. To nie przypadek. Tym kozosmrodom tylko wojenki i sex we łbach. Mnożą się jak zaraza miedzy sobą i debilizm ich dopada
Mnożą się jak zaraza między sobą, czy miałeś na myśli chów wsobny inaczej zwany kazirodztwem ? Jeśli tak to masz rację.
Oczywiście. Sex wśród najbliższej rodziny to przepis na spartolone geny i mutacje. M.in. tępote umysłową
@PJJ
Nie przesadzasz z tą tępotą? A przepis na najlepszą zaprawę do budowy muzulskich chat? Dwie garście wielbłądziego gówna i słoik kozich szczyn ugniatane parchatym sandałem dwie pełnie przed ramadanem to takie nic? A metoda pętania kozy w celu ograniczenia wierzgania podczas penetracji odbytu? To setki lat prób, testów i badań. A jakie efekty! Ewidentnie przemawia przez Ciebie nienawiść do islamu.
@ Paff
Przemawia przeze mnie nienawiść do islamu? Dzięki, utwierdzasz mnie w przekonaniu, że jestem normalny, JESTEM POLAKIEM
Precz z islamem!
Jak normalny samotny chlopak chce se pociupciac to podrywa dziewczyny a, w najgorszej desperacji, idzie do burdelu. No albo jedzie na recznym Gdy Ahmedzik albo Mahomecik chce pociupciac, a nie ma kozy w poblizu, wysadza sie w powietrze z tuzinem niewiernych, chlasta ich maczeta albo wjezdza w tlum samochodem. A lewaki i lemingi dalej wierza, ze dzikusy moga sie z nami zaasymilowac
@ Anahu Yamito
Zawsze taki desperat może obmacać manekina pod pawilionem lub zerżnąć auto w wydech
Muj kolega kiedyś naszczal na koran.
Tylko do tego się nadaje. Pewno nawet hoojowo się pali
Jak wykazał kalif Uthman, Koran pali się nader dobrze.
W sumie, wypróżnić się na niego, spalić…. jeden hooj. Najważniejsze, że jednego dziadostwa mniej
Normal…Jakże by inaczej!? Te ludy i ta zbrodnicza ideologia już tak ma, przecież musieli czymś zachęcić swoich wyznawców do siebie? Chrześcijanie idą do swojego raju w niebie gdzie przyjemnie i błogo itd a muzułmanie do burdelu, który ma być niby w niebie. Na ziemi tylko by się seksili to w niebie zrobili sobie przedłużenie żywota ziemskiego z większą obsadą i tyle. Seksoholicy i inni psychopaci. Ale czego więcej spodziewać się od dziczy? Ja nie jestem zdziwiona.
Te nacje robią burdelu na ziemi i w niebie. Tak czy inaczej nie wiem czy jest na to lekarstwo.
@Tech Śmiem wątpić, żeby na tą dzicz było lekarstwo na Ziemi. Jedynie wystrzelić w kosmos na pustą planetę i tam niech się rozmnażają. Po jakichś 1500 latach znowu będą mieli problem, bo braknie im planety. Ale za to, my na Ziemi 1500 lat spokoju bez dziczy
Prosze nie zasmiecac Kosmosu!!!
TransTV???? Czyżby prawda o islamie? Świetna nazwa.
Błyskotliwa i sarkastyczna uwaga. Ha ha ha
@robert
Jak zawsze. Taki skromny jestem.
Gówniarz do roboty uczciwej by się wziął, a nie mąci ludziom w głowach jakimiś wymysłami z dupy. Nie wiem co on bierze, ale wyraźnie źle na niego działa. Wieczne orgie, stojące w nieskończoność pały i co jeszcze? Smoki w tej bajce też były?
Smoki chyba nie, w każdym razie o nich nie wiem. Za to wiem o dżinach.
Ciekawe co by powiedział na fakt, że po drugiej stronie jest tylko dusza i nie ma ciała. Nie ma potrzeb cielesnych. Bardzo się zdziwi
Nie mogą se podupcyć do woli, albo im nie staje to zrobią wielkie BUM! albo pójdą na zakupy do supermarketu z maczetą żeby trafić do burdelu z hurysami. Cała ta „religia” na doopie się opiera i na fiucie się kręci.
„Erekcja jest wieczna”. Teologię islamską wymyśliły tęgie głowy.
Tylko im wszystkim życzyć stercza. Będą mieli raj juz na ziemi
@Violanta
To świetny tytuł na islamską wersję Jamesa Bonda. Nie tylko teologia, ale film islamski zacząłby, że tak powiem, stać sterczem.
Co to za niekonsekwencja w niebie orgie Allahowi nie przeszkadzaja to dlaczego przeszkadzaja w realu ?(; Cala ta ideologia jak widac kręci sie wokol jednego jakim cudem ma to status religii ciezko mi to pojąć to raczej sekta ….
( Ale nie ma żadego problemu Syjam czy jak ci tam ) –
Żal patrzeć i słuchać do czego może doprowadzić nadciśnienie spermy .
Istnieje cudowny sposób spełnienia tej pięknej wizji orgii w niebiosach – szybko pomódz chętnym islamistom w przejściu przed oblicze allacha .
A najlepiej , żeby sami to mogli zrobić , ale pod jednym warunkiem – bez zabierania niewinnych ofiar .
I my i oni będą w końcu zadowoleni .
Co za debile. Tylko grzmocenia i dewiacja jest gloryfikowanie przez islam. Banda zboczeńców. Brzydzę się tym zezwierzęceniem, które wlewa się do Europy….
@Szokman
Nie obrażaj zwierząt.
Jak kogoś podnieca seks pod przymusem to powinien dać się leczyć – moja żona sama przychodzi do mnie na seks – nikt nikogo nie zmusza dlatego ten seks jest super dla obojga – no ale jak się nic sobą nie reprezentuje i niczym nie da się zaimponować to trzeba użyć mięśni – oczywiście nie tych w głowie bo tych brak
@Janek
ten na zdjęciu na Arnolda nie wygląda, więc nigdzie nie ma mięśni.
Kurde! A jak tu sikać z taką erekcją, albo wyjść z namiotu na spacer?
NO i nie ma z kim rozmawiać…..NIEPRAWDOPODOBNA GŁUPOTA!!!
Tępe zwierzęta. I tylko 5 min. przerwy będzie! Będą je***ć i płakać. I tak całą wieczność z tymi kozami!!
Uwielbiam moje zycie ateisty z orgiami za zycia Gorace kobiety,pozadanie..intymnosc.Biedni ludzie..tacy naiwni.
Już to kiedyś napisałam. Ale powtórzę,co mi tam. Kupię sobie świętą księgę muzoli. Będę celebrować ją w zadumie, każdego dnia. Będę pieścić każda stronę tej księgi z jak największym szacunkiem, siedząc na białym tronie. Później, używając zdobionej rękojeści uświęcę celebrowanie takiej strony święconą wodą, znajdującą się w zbiorniku za białym tronem. Pozdrawiam rodaków.
ja bym sie bał ze mi te głupoty wejda przez dupe do głowy
…nie da się. Papier za twardy;). To z pewnością pochodna tej wiecznej erekcji.
(żarty)
Wygląda jakby jeszcze nie zaliczył.
zapomnial dodac ze jak koza wymieknie to dostana kozla hehehe
Medycyna posiada specjalny termin na taką „wieczną erekcję”- nazywa się to priapizm.
moze Priap sie przekludził w Allacha
A skad debil wie to ..kurna moze umarl zwalil konia i sie obudzil jeszcze raz.
Co za fucken idiot
To sa „rewelacje”, ktore opisane sa w swietych ksiegach Islamu i znane sa od wiekow. Nic nowego.
Czy możecie sobie wyobrazić (nie do dziewczyn one są z tych przyjemności wyłączone), że będziecie przez całą wieczność, dzień w dzień, 24 godziny na dobę skakać z jednej dziewicy na drugą a jak już 72 zaliczycie to aborotno od numer 1 zaczynać i tak już na wieki wieków? I nawet z rozpaczy nie można się na pasku powiesić bo allah nie pozwoli? Przecież to jakaś pokuta wieczna a nie raj.
zadupczyc sie na smierc jednoczesnie nie mogac umrzec …….hmmm …..moze to i sprawiedliwa kara za to co wyrabiaja za życia na Ziemi
Przecież oni są zboczeni!!!!
Może ktoś powinien im powiedzieć, że do nieba dostaną się bez kutasów. Przecież hurysy muszą pozostać dziewicami. Inaczej to by były tylko kurwy.
Muzoly i kozi krewniacy od wiekow rozmnazaja sie dymajac kuzynostwo i zwierzyne. Stad niska inteligencja muzolskich podludzi, gleboka schizofrenia, wrodzone wady genetyczne i za utrzymanie tego zwierzynca placi podatnik.
a wystarczyłoby do ZOO i sfinasowali by sie z biletów
„Poza tym penis Wybranego nigdy nie mięknie. Erekcja jest wieczna.” Taaa, twardy jest jak żelki z Biedronki.
CHYBA MIAŁ WIZJĘ W NOCY JAK MAHOMET.
Paniom w Polsce doradzam zaopatrzec się w nożyki do docinania tapet w ilości znacznej (póki to legalne i dostępne) i nosić przy sobie kilka sztuk. I przy próbie użycia przez takiego „wybranego” swojego kutasa nie protestować, tylko czekać na moment i obcinać wraz z jajami.
Ale debilstwo. Jak można w coś takiego wierzyć? Chyba tylko lewackie zdziry, które uganiają się za beżowymi.
Zgraja zboczeńców, takie zwierzęta powinno się eliminować z cywilizowanego świata. Islam musi wyznawać jedynie dewiant i erotoman. Zrobili sobie burdel z raju… porażka