We Francji będą uczyć dzieci, jak… reagować na ataki terrorystyczne
Francuski rząd zaprezentował program nauczania dzieci, jak powinny reagować w razie ataku terrorystycznego w szkole.
Pakiet środków, które mają regulować, jak szkoły i uczniowie powinni reagować w przypadku zagrożenia terrorystycznego, ogłosili minister edukacji Najat Vallaud-Belkacem i szef MSW Bernard Cazeneuve.
Według planu każda szkoła trzy razy do roku będzie musiała zorganizować ćwiczenia w zakresie bezpieczeństwa, z których jedne mają się odbyć według scenariusza ataku z co najmniej jednym napastnikiem w budynku.
Czytaj także: Francuzi zastraszeni. Panika po wybuchu petardy!
Dzieci mają być również instruowane, jak schować się lub jak uciec, w zależności od sytuacji i miejsca, w którym się znajdują.
Ponadto policjanci przez cały rok będą patrolować obszary placówek oświatowych, co jest środkiem wprowadzonym po listopadowych zamachach w Paryżu; od teraz patrole zostaną wzmocnione.
źródło: PAP
Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na stronie ndie.pl zabronione. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.
Jak powiedzieli przedstawiciele Francuskiego rządu trzeba przyzwyczaić się do terroryzmu :).
Kolejne pokolenie bedzie mieć już tylko gorzej…
http://www.datagraver.com/thumbs/1300x1300r/2015-11/t-kills.png
Co ty tak ich zaciekle bronisz co? Płacą ci z Arabii Saudyjskiej? Statystyki są zakłamane bo media starają się na wszelkie sposoby wybielać obecnie islamistów i nie ważne że krzyczał Allahu Akbar to bredzą że to nie miało związku z islamem …
Ciii, nie niszcz mu psychiki; napisz mu, że GW jest najbardziej opiniotwórcza, a TVN wcale nie kłamie. To połechce jego ego
Powiedz mi mój drogi, jak głupim trzeba być, żeby w obecnej sytuacji wstawiać wykres kończący się na 2014 roku?
Od kiedy trwa napływ tego muzułmańskiego bydła? Nieśmiało od początku 2015, na poważnie od lipca/sierpnia 2015. Więc co ma na celu ten Twój wykresik? Manipulowanie ludźmi?
To teraz weź i wstaw do tego wykresu liczbę zabitych od początku 2016 roku czy od połowy 2015 i wtedy wstaw ten wykres jeszcze raz.
Aha, i żeby było Ci łatwiej oto strona z której możesz czerpać info w tym temacie:
http://www.thereligionofpeace.com/attacks/europe-attacks.aspx
Pozdrawiam
/EDIT
Wyręczyłem Cię trochę:
Rok 2016 – 130 ofiar śmiertelnych, 699 rannych
Rok 2015 – 179 ofiar śmiertelnych, 461 rannych
Jak widać skuteczność im rośnie.
Przepraszam, Panie Patrioto1, wraz z kolejno następującymi patriotami! Skąd te minusy? Macie li kłopot z czytaniem wypowiedzi po polsku, czy z czytaniem wykresów?
Wszak wyraźnie widać, i to żem napisał, że będzie gorzej, dwudziestolecie spokoju, przerwane jeno zamachami w Madrycie i Londynie w połowie ubiegłej dekady, ma się ku końcowi.
Przecież w samym 2015 roku było przynajmniej 150 ofiar śmiertelnych zamachów dżihadystów (głównie Paryż), w 2016 póki co, przynajmniej 125, a to licząc tylko Niceę, Maalbeek i Zaventem, bez ataków „szaleńców”.
To proszę wytłumacz mi, gdzie jest w moim wpisie głupota? Może weźmy się i zróbcie, choćby w paincie, zaktualizowany wykres, będzie jakiś pożytek!
Co do „napływu”… Już w 2014 było w Europie więcej muzułmanów, niż Polaków, a Ty się tutaj przejmujesz tymi, którzy przybyli „od początku 2015″… Co to ma udowodnić?
Dalibóg, z tutejszymi bywalcami to się nawet zgodzić nie można spokojnie.
Za poleconą stronę serdecznie dziękuję, ale preferuję gugiel.
Patrzcie go drodzy Państwo. Pod każdym tematem rżnie głupa i dziwi się taki potem, że jak głupa go traktują…
A znasz Ty może mój drogi taką bajkę o tym jak to pastuszek kłamał na temat wilka? Tak więc skoro idiotyzmy ciągle wypisujesz to nie dziw się potem, że pomimo tego iż napisałeś kilka zdań mając na myśli coś pozytywnego, zostało to negatywnie odebrane, zupełnie niezgodnie z Twoimi intencjami (zakładając, że takie faktycznie były).
W Twoim wpisie jest głupota lub jej nie ma. Zależy od perspektywy. Jako, że Ty sam nauczyłeś ludzi patrzeć na Twoje wypowiedzi z zupełnie innej niż obecnie ją przedstawiłeś to do kogo masz pretensje?
Co do samego napływu. Owszem, muzułmanów było już w europie trochę ale na obecną sytuację składa się wiele elementów, nie tylko ilość ale także jakość, brak jakiejkolwiek kontroli i co najważniejsze… POLITYKA RZĄDÓW.
To wszystko zebrane do kupy sprawia, że te kilka milionów które od 2015 roku przybyły do europy znaczą o wiele, wiele więcej niż te niecałe 45 mln które były do roku 2014.
Taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje czy mam Ci to jakoś rozrysować?
Pozdrawiam
@Patriota : Nie do końca mogę zgodzić się że „te kilka milionów które od 2015 roku……. do roku 2014”. Jeśli się nie mylę to WIĘKSZOŚĆ zamachów dokonali w ostatnim czasie potomkowie muzułmańskich imigrantów URODZENI w Europie – więc w 2014 oni tu już byli. Co nie zmienia faktu że wraz z „uchodźcami” przybyła do Europy z pewnością nowa fala fanatyków – tylko oni – NA RAZIE – jeszcze się niespecjalnie ujawniają (organizują się ????)
@Laokoon Masz racje ale weź pod również pod uwagę to, że pośród tych milionów przybyli tym razem wysłannicy ISIS. Ludzie którzy werbują, ludzie którzy namawiają. Doświadczeni organizatorzy zamachów. Nie jakieś płotki które się wysadzą zanim dojdą na miejsce przeznaczenia.
To, że pośród muzułmanów jest mnóstwo potencjalnych terrorystów to wiadomo od dawna ale nie każdy ma odwagę, nie każdy ma środki. Ci którzy przybyli jak widać zaczęli te środki i „motywację” zapewniać.
Pozdrawiam
Wrzuciłem odpowiedź, ale wisi w czyśćcu moderatorskim, chyba była zbyt obszerna.
Gdy i jeśli się pojawi, możecie minusować. W skrócie: potrzebna jest mądra polityka, ktora zapewni Europie i Europejczykom bezpieczeństwo. „Zakaz burkini” nie wyczerpuje znamion takiej polityki.
Terroryzm trzeba zwalczać sprawnym aparatem antyterrorystycznym. Pierniczenie w internecie o „kulach ze świńską krwią” też nie jest synonimem ratowania świata.
Powinnismy tego smiecia totalnie olac. Co mozna powiedziec o czlowieku, ktory na czarnr mowi biale? Zignorowac koderaste
Poza tym to są dane światowe. U nas nie było zagrożenia. A teraz ono jest realne i my się znajdziemy jako wsad do tego wykresiku. A można trzymać to zagrożenie z daleka i niech sobie te słupki będą dowolnej wielkości. To tak jak np z powodzią: jeśli w chinach jest powódź i zginie milion chińczyków to pytanie jest czy mam się się cieszyć z powodzi w Polsce w której zginie 1000 Polaków? Statystycznie liczba ofiar powodzi przecież spada….. Ale jasiu bałwan tego nie rozumie.
Jasiu pod każdym twoim postem piszę , że jesteś głupi jak Osioł.
Czyżbyś zatem był oślim groupie?
super jasiulku przyglupi, fajnie ze sie ujawniasz. Gdy przyjdzie czas rozliczen nie bedzie problemu cie namierzyc degeneracie.
Zauważyliście pewną tendencję? Że gdy pojawia się nowy troll inny znika z naszej sceny komentarzowej… Taka sama składnia, takie same pseudo argumenty jedynie inna nick … Komuś muszą srogo płacić za propagowanie tych bredni albo jest pożytecznym idiotą który robi to charytatywnie.
@XaX Nie wiem jak bardzo trzeba się nudzić, by robić takie rzeczy za darmo. Osobiście obstawiam mniej lub bardziej urzędowego opiekuna (tj. nie służby, ale ktoś np. wprost od Sorosa, od tych hejtstopów – bo przecież trzeba im stworzyć pożywkę do działań, skoro w społeczeństwie jej nie ma). Próbują różnych aspektów i za każdym razem zonk. No i tu wychodzi słuszność pierwszego prawa internetu „Nie karmić trolla!”.
@bkkkk
Odnośnie naszego ulubieńca Sorosa – artykuł o wpływaniu przez Sorosa na przekazywane w Grecji informacje o majdanie:
pl.sputniknews.com/polityka/20160824/3757752/soros-grecja-majdan.html
A tu lista plików DCLeaks do pobrania, gdyby ktoś był ciekawy:
soros.dcleaks.com/view?div=europe
Tak czy inaczej wykres świetnie pokazuje, że radykalny islam wypiera wszystkie inne zgrożenia terrorystyczne a problem gwałtowanie narasta.
Ok. Poświęciłem chwilę czasu. Proszę Cię/Was bardzo:
Zabici i ranni w wyniku ataków islamistów w europie
https://zapodaj.net/images/ad299becef9df.jpg
Zabici i ranni w wyniku ataków islamistów na świecie
https://zapodaj.net/images/c43ec659e5d63.jpg
Pozdrawiam
Dla porównania – sam rok 2016 na świecie tylko z ręki muzułmanów, chcesz wcześniejsze to zmień zakres czasowy raportu https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2016
Zdaje sie ,ze i my do zabojadow niedlugo dolaczymy! Oto co znalazlem w Sieci:
„Ale gdy czytam że ilość chętnych do osiedlenia w naszym kraju spada ,jak i to że to dopiero będziemy ich przyjmować, to zastanawia mnie dlaczego ja ich widzę coraz więcej w Polsce i to nie żeby ktoś z nich był na zakupach czy przejazdem ,ale widzę ich mieszkających obok mojego domu ! I są to czterech młodych do 25 lat z Syrii którzy mieszkają w M-4 64m/2, które dostali na pewien okres i za które to mieszkanie nie płacą ?!Następne mieszkanie M-5 zajmuje 4 osobowa rodzina ale bez dzieci. A są też i inni ,od których przecież i tak się nic nie dowiesz .Dziwne że nikt nic nie wie a oni mieszkają. A po za tym jeżdżą nowiutką terenówką Volvo, a ta czteroosobowa rodzina nówką Mercedesem!
Czy to nie dziwne ?”
Niech je jeszcze nauczą fruwać, grać na cymbałkach i robić lewatywę. A muzułmanom niech podniosą zasiłki, bo materiały drożeją
ja mam propozycję co francuskie(?) dzieci powinny robić na wypadek zamachu. wygłaszać hasełka typu „PiS jest głupi”, „Polska to zaścianek pełen miernot”, „u nas jest spoko a w Szwecji nie dzieje się nic złego”.
I koniecznie więcej kredek.
To tak właśnie wygląda nowoczesny tolerancyjny kraj Francuski nie to co zacofona Polska wolna od islamistów
@Rozbawiony
Oni od razu powinni nauczyć te dzieci jak się sobie samemu podrzyna gardło maczetą. I w ten sposób można będzie tryumfalnie ogłosić, że „wygraliśmy walkę z terrorem”. I tanio, i efektywnie, i wszyscy zadowoleni:
– dzieciaki się już nie boją
– muzułmanie nie muszą już się męczyć i biegać z kałachami po ulicach i nawracać.
Zgadza się. Najlepiej niech uczą ulegości dalej. Najprościej skoków z mostu do wody z mostu, by dać miejsce dla islamu.
@Asgard4444
Taki skok do wody to można przeżyć, rasisto. A tu chodzi by nie męczyć się później dobijaniem. Taki „uchodźca” mógłby się spocić i złapać katarek, no i odszkodowanie trzeba by mu było płacić. Jak już to Wieża Eiffla i skok bez bungee. Jeszcze dla pewności się delikwent poobija o barierki, a na dole jakiś wóz ze szczotkami zamiecie i spłucze wodą i „po ptokach”. Śladu nie ma, plan wykonany, wszyscy szczęśliwi. Postęp górą.
Pisałem o tym kiedyś. Tutaj potwierdzenie UE=ZSRR.
Połaczcie proszę jedne informacje z drugimi – wnioski są oczywiste.
http://www.kresy.pl/wydarzenia,europa-poludniowa?zobacz/spotkanie-przywodcow-niemiec-francji-i-wloch-u-grobu-wloskiego-komunisty-wiemy-skad-sie-wziela-unia#top
http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-12-00-ANTYKULTURA-SYSTEM.html
Że UE = ZSRR to wiadomo już od dość dawna. ALE faktycznie trzeba o tym ciągle i głośno mówić. Tyle tylko, że lemingi niepamiętające tzw. komuny nie kojarzą co to było to całe ZSRR i z czym się to dla ludzkiej godności wiązało.
A tak na poważnie. U nas w Polsce też są instrukcje jak należy postępować w momencie ataku terrorystycznego. U mnie w pracy ukazała się taka instrukcja, podpisana przez dyrektora, obejmuje dobrych sto stron i każdy z pracowników musiał się z nią zapoznać i podpisać pod nią pod rygorem utraty pracy.
Instrukcje zawsze istniały. Ważne by były sensowne.
@Asgard4444
100 stron… czujesz to?
„Gdzie to było, gdzie to było… na 50 czy 55 stronie, cholera… chyba prawa ręka 10% w lewo, zgięcie w stawie łokciowym, kością przedramienia w kierunku wschodnim… czy pan terrorysta mógłby poczekać?”
Ciekawe jak przydatna będzie ta instrukcja jak przystawią takiemu powiedzmy teoretycznemu prymusowi kałacha do skroni. Ciekawe czy w instrukcji jest rozdział o „robieniu w gacie ze strachu”? A przecież można dostać sraczki, czyż nie?
a nie takie jak na zachodzie ze do sytuacji nalezy sie „przyzwyczaic”
Będą uczyć malować kredkami chodnik i śpiewać piosenki?
Tak. W kucyki i kucykowe, odpowiednio.
Stada francuskiego i niemieckiego bydełka będą coraz częściej atakowane i zagryzane przez islamskie wilki.
Takie jest prawo lewackiej dżungli. Sami, dobrowolnie, z własnej nieprzymuszonej woli zostali niewolnikami swoich lewackich panów. Wyrzekli się bycia wolnymi ludźmi więc nie musimy im współczuć ani ich żałować. Właściwie szkoda czasu na zajmowanie się Francją, Szwecją i Niemcami. To już trupy. Własne dzieci skazali na taki los: dla mnie to egoistyczne, do cna spedalone szmaty. Niech ich islam pochłonie!
No niby tak, ale ja tam własnemu krajowi nie życzę mieć pod samą granicą kalifatu. To jest sprawa, która budzi mój stanowczy sprzeciw.
To, że PiS nie przyjmie tych paru tysięcy „uchodźców” z unijnego nadania nie oznacza, że oni tu nie przyjadą sami. Już w tej chwili w dużych polskich miastach są DZIESIĄTKI TYSIĘCY Czeczenów, Turków i Arabów. Tych, którzy tu przyjechali nie na zasiłki bo albo są bogaci albo pracują. Nie da się ich schować bo widać ich na ulicach i w centrach handlowych. Za chwilę będą mieli swoje dzielnice.
Jeśli łudzisz się że będziesz mieszkał pod samą granicą kalifatu to zapomnij. PiS na to nie pozwoli. Samą obecnością Polski w Unii Europejskiej oraz otwarciem granic PiS GWARANTUJE zamianę Polski w islamskie bagno. PiS przejawia jedynie zoologiczną nienawiść do wszystkiego co ruskie i niemieckie. Polaków pisowcy mają głęboko w de. Gotowi są spalić cały kraj byle ruskiemu albo niemiaszkowi dokopać.
Zapytaj panią premier jak to się dzieje, że Polska nie przyjmuje uchodźców a muzułmanie zalewają Polskę co widać gołym okiem na ulicach polskich miast.
Dodam jeszcze jedną kwestię.
Powinniśmy troszczyć się, by sąsiedzi, którzy mają do nas pretensje terytorialne oraz ochotę na zwasalowanie nas ekonomicznie (Niemcy, Ukraina) nie byli zbyt silni. Dlatego powinniśmy popierać niemiecki i ukraiński narodowy socjalizm, który w obu tych krajach utrzyma przez wiele lat stan wojny domowej. Ukraina już jest w stanie takiej wojny, Niemcy dopiero w nią wchodzą. Teraz mamy sytuację niekorzystną. Niemców jest 70 milionów (plus 10 milionów imigrantów), Ukraińców 40 ( w tym 30 mln rosyjskojęzycznych) .
Jeśli w wyniku długotrwałej wojny domowej oraz zmian demograficznych Niemców będzie 30 milionów a Ukraińców 20 to Polska tylko na tym zyska. Rosja doskonale to rozumie. Nawet Stanom to się podoba. Pytanie, kiedy zrozumie to polski rząd. Mowa tu o perspektywie 30 do 50 lat.
Francja w stanie wojennym ,a 30 lat temu był taki spokojny kraj ,będzie coraz gorzej ,tylko dlatego bo mają takich lewaków i ciapatych w swoim kraju jak ,,Jasio snow,,
„Spokojny kraj 30 lat temu”? Poczytaj sobie o atakach Hezbollahu i Armii Islamu we Francji w latach 80. i 90. XX w., a na dokładkę o „Szakalu” Carlosie, spodoba ci się! Myślisz, że jak coś jest dopiero od niedawna w TV i „rzetelnych” stronach internetowych, to wcześniej tego nie było? Nic nie wiesz, Dżonie Snow…
Jak mają reagować? Oczywiście – ukleknąć przez abdulem, przeprosić go i przed śmiercią powiedzieć gdzie ukryli się koledzy. Tak reaguje każdy postępowy Europejczyk, tylko średniowieczne tłumoki ratują swoje życie, to wynika z zacofania i niezrozumienia muzułmańskiej kultury, ksenofobii i rasizmu!
@asdfgh
Popatrz. To by się nawet zgadzało. Islam to średniowiecze. Zatem ci co nawiązują do Średniowiecza są w stanie zrozumieć zagrożenia płynące z Islamu. Europa Zachodnia powiedziała: Średniowiecze „be”. A dla mnie Średniowiecze to szczyty duchowości chrześcijańskiej, z których korzystam nieustannie. Może dlatego postęp „Franciszka” nie robi na mnie wrażenia a raczej jest odpychający. Ja tam wolę jasne proste reguły a nie rozmemłane szambo.
@ lolo, tego Franciszka, to już zostaw;), ale co do średniowiecza, to też uważam, że zrobiono tej epoce czarny pijar. Przecież to mniej więcej wtedy nastąpił rozkwit sztuki (malarstwo, architektura, muzyka), wtedy (właśnie wtedy i dopiero wtedy) Europa zaczęła się „zbierać do kupy” i otrząsać z marazmu po chaosie i regresie wywołanym upadkiem Rzymu. Fakt, na pełny „powrót do Rzymu” (drogi, prawo, KANALIZACJA, woda, wolność obywatelska) musieliśmy poczekać jeszcze długo, ale to wtedy został zrobiony pierwszy krok. (Wszystko powyższe to oczywiście bardzo duże uproszczenie).
Podsumowując: Średniowiecze to epoka „wychodzenia z marazmu”, organizowania się nowoczesnych państw (tych, które istnieją teraz!), ogólnego ogarniania się po upadku. Tak więc dla Europejczyka nie ma czegoś takiego jak „cofanie się do Średniowiecza”;). Natomiast islam to… to też nie jest cofanie się do Średniowiecza (byłby to komplement dla islamu, i to niezasłużony). Islam to raczej cofanie się do czasów plemiennych a może nawet jaskiniowych. I proszę mi tu nie mącić „arabską architektura, nauką i sztuką”, bo one nie były „arabskie”, lecz zbudowane na osiągnięciach poprzedników. Islam to powrót do barbarzyństwa, a na to żaden cywilizowany człowiek pozwolić nie może.
Publicyści (zwani przeze mnie „bublicystami”) szermujący „średniowieczem” jako słowem jednoznacznym do „zacofanie” są u mnie na starcie skreśleni, jako nieoduczeni albo propagandziści. Trzecią możliwość ciężko znaleźć, a w każdej taki osobnik nie powinien być publicystą.
Islam nie jest dla Europejczyków żadnym poważnym przeciwnikiem. To nie inwazja islamu nas zabija ale spedalenie lewactwem. Jeśli Europa przegra tę wojnę (a wydaje się, że Zachód już przegrał a my właśnie przegrywamy) to będzie to dlatego, że nasz system immunologiczny osłabiło lewactwo a zabije nas zwykła islamska grypa.
Dla mnie ten portal o nazwie „Nie dla islamu w Europie” błędnie identyfikuje przeciwnika. Wrogiem Europy jest lewactwo a islam to taka lekka grypa, którą zdrowy człowiek odchoruje kilkoma dniami gorączki. Jednak człowiek zakażony lewactwem umrze na zwykłą grypę bo jego system immunologiczny nie działa.
Nie działa ani instynkt samozachowawczy, ani zdrowy rozsądek ani umiejętność przewidywania konsekwencji swoich decyzji. Tu nie ma wielkiej filozofii. Albo będziemy ludźmi wolnymi, odrzucimy lewacką niewolę a wtedy islam się sam wycofa pod naporem siły naszej cywilizacji albo będziemy nadal niewolnikami lewaków a kiedy islam lewactwo wymorduje – staniemy się niewolnikami muzułmanów, o ile pozwolą nam żyć.
@bkkkk
Ciężko zostawić „tego Franciszka” bo klęka przed muzułmanami ale już przed Najświętszym Sakramentem to mu jakoś ciężko. A niestety ma wpływ na wielu. Ja bym bardzo chętnie o nim zapomniał ale nie ma jak bo albo on coś wymyśli albo inni się nim zachwycają.
zapomniałeś już jak JPII całował koran?
to co będą uczyć młode ciapciątka i murzyniątka jak bronić się przed swojimi tatusiami ???
no i mamusiami, przeciez ci ludzie zabijaja wlasne dzieci „honorowo” gdy nakaze im to religia, religia jest wazniejsza niz zycie wlasnego dziecka, to jest nie wyobrazalne jak zryty trzeba miec mozg zeby zabic wlasne dziecko, we Francji to bedzie na porzadku dziennym jak wprowadza szariat. Francja popelnia samobojstwo na wzor Niemiec i Szwecji ot tak zeby Anieli nie bylo smutno, co to za chora wypaczona solidarnosc, sasiad ma burdel to ja zrobie lepszy u siebie po to zeby mu nie bylo tak smutno … Skrajna nieodpowiedzialnosc za losy dziesiatek milionow obywateli. Ciekawe czy beda ich scigac tak jak zbrodniazy nazistowskich dzisiaj, mysle ze historia (mam nadzieje) ich z tego rozliczy i nie znajda miejsca w ktorym beda czuli sie bezpiecznie, mam tu na mysli ludzi ktorzy swoimi nieodpowiedzialnymi rzadami do tego doprowadzili bo to jest ich wylaczna wina a nie Islamistow, islamista to prosta konstukcja, dac mu przestrzen – wezmie i wprowadzi na niej szariat, proste jak budowa cepa tak dzialaja od setek lat. Rzadzacy zachodnimi krajami Europy w tym wladze Szwecji , mam nadzieje ze zostaniecie z tego bardzo surowo rozliczeni za sciagniecie na Europe ludobojstwa, dla mnie to jest rownoznaczne z dzialaniami Nazistow z ta roznica ze Nazisci robili te bestialstwa osobiscie a lewackie rzady wyreczaja sie Islamistami mowiac „my raczki mamy czyste” „to nie nasza wina” ” nie ma terroryzmu to nowa rzeczywistosc” itp. hasla majace jeszcze bardziej otumanic swoich obywateli i przygotowac ich na rzady terroru.
Beda was scigac nasze dzieci i wnuki tj bylych Nazistow i stawiac przed nie skorumpowanymi niezaleznymi sądami gdy do wladzy dojda normalni odpowiedzialni za los przyszlych pokolen ludzie. Na lekcjach historii nasze wnuki beda sie uczyc o waszej pazernosci, skrajnie nieodpowiedzialnych dzialaniach ktore do tego doprowadzily
Jest taki piękny rosyjski film dokumentalny „Blokada” o obronie Leningradu. Na końcu tego filmu, już po kapitulacji Niemców, można zobaczyć jak sprawnie Sowieci zamknęli temat. Ustawili rząd ciężarówek, na nich postawili niemieckich bandytów a z przodu ustawili szubienice. Ciężarówki podjeżdżały po kolei, taśmowo wywieszali błyskawicznie wszystkie łachudry. Jeśli Europa wygra wojnę z lewactwem (na co są bardzo nikłe szanse) to z pewnością przyszłe władze europejskie zrobią coś takiego z obecnymi „przywódcami” Unii Europejskiej i krajów w Unii wiodących.
Jeśli zwycięży islam to również wymorduje wszelkie lewactwo. Dlatego przynajmniej można być spokojnym, że sprawiedliwości stanie się zadość.
„Bronić się” – no wiesz! Od razu widać jaki jesteś niepostępowy, zacofany i „wogle” ciemnogród. Przecież tam panuje duch tolerancji i integracji. Więc oni na pewno nie będą uczeni „bronić się”, tylko „integrować się”, głębiej rozumieć (np. odmienność kulturową, wybuchowy charakter, frustracje) tych biednych psychicznie chorych atakujących, którzy w żadnym razie nie mają nic wspólnego z islamem.
Mnie w kontekście omawianego artykułu zastanawia co innego. A mianowicie co we Francji oznacza pojęcie „wzmocnione patrole” policji. Dadzą im broń z ostrą ammo i rozkazem strzelania, czy tylko po prostu chodzi ich więcej w patrolu?
Obawiam się bkkk że tylko więcej ludzi w patrolu lub zwiększenie liczby patroli. To jest w myśl lewackiej logice- jak będzie więcej patroli to przestępcy się przestraszą i uciekną gdzie pieprz rośnie.
też mi przykro że nie jestem postępowym francuzem że mieszkam w Polsce i że nie wygłaszam postępowych haseł(multi-kulti,lgbt) i że wogóle nie jestem jak ten capitan sweden https://www.youtube.com/watch?v=LXRFPGFapzE
Zamiast pacierza Judasz uczy swoje dzieci, jak przezyc zamach :/ Sorry, ale brak slow, nawet chamskich.
Z tym programem to może być nowy kłopot bo niedługo większość uczniów francuskich szkół stanowić będa muzułmanie.Czyli znając sposoby reagowania na terror po prostu udoskonalą i zamachy i terror.
Dokąd te dzieci mają uciekać, jak terrorysta będzie siedział z nimi w jednej ławce i razem z nimi uciekał? Chociaż sam kierunek jest słuszny.
@Baron
„Chociaż sam kierunek jest słuszny.”
Po tym co napisałeś w pierwszym zdaniu to mi się od razu przypomniało:
„Słuszną linię ma nasza Partia”
Też o tym pomyślałem i nawet chciałem to jakoś wpleść w zdanie, ale to jednak nie nasza partia.
@Baron
Nie ma to jak „klasyczne” wykształcenie…
Nie byłbym takie pewien skoro nadal jesteśmy pod jednym zarządem. Co prawda nawiązując do starego dowcipu z okresu PRL-u: „Jesteśmy w tym samym obozie ale w naszym baraku jest weselej”, można powiedzieć, że jesteśmy w tym samym obozie ale nasz barak ma zarząd bardziej w d…
I po tej linii kontynuujmy dalszy nasz rozwój (proszę nie poprawiać błędów, to zamierzona stylziacja).
@bkkkk
O, o, o… zgadzam się z przedmówcą.
Czy dzieci prosiły o to aby rodzice urządzili im poligon na ulicy ? Zamiast zastanawiac sie jak sie pozbyc problemu to oni zastanawiaja sie jak zaczac z nim zyc, przyzwyczaic sie do gwałtów, maczet na ulicy, morderstw itp. chore spoleczenstwo, kompletnie pozbawione wyobrazni. Biedne dzieci, rodzice szykuja im piękną przyszlość, piekło na ziemi, za życia.
Najlepiej ustawowo nakazć dzieciakom we Francji obowiązkowe noszenie pasów szahida na zajęcia szkolne – wtedy będą mogły odpowiadać „adekwatnie” -jebane lewactwo
Co za głupia władza niszczy własny naród !?!?!? Wypierdolic te zdziczałe pedofilskie ścierwa z powrotem skąd przylazło ! Durny Tvn tydzien juz pokazuje dziecko z syrii mowiac ze duzo dzieci ginie i nie maja sie jak bronic , nosz kurwa jak 3 mln ciapatych zdezerterowało zamias bronic własnego AMUK1kraju !!!
Mój komentarz usunięty .
To przejaw prześladowania strażników polskiej „norodowości”, czymkolwiek by nie była.
Najwyrazniej Jasio na widok zwrotu „polska narodowosc” poczul sie nieswojo ,stad tez cudzyslow w slowie ” narodowosc” …..Wiadomo bowiem ,ze jedynymi nosicielami polskiej narodowsci (bez cudzyslowu) sa wylacznie pracownicy redakcji WybGazu!
Gdy spojrzałam na zdjęcie, to pomyślałam, że będą uczyć dzieci, w jaki sposób mają rysować kredkami na ulicy po ewentualnym zamachu.
Beda uczyc sie podstawowych umiejetnosci: czytanie (komunikatow alarmowych), pisanie (to juz nadprogramowo), czolganie (obowiazkowo).
Biedne dzieci dostaną schizofrenii. W szkole uczą jak się chronić w czasie zamachu a w domu jak przeprowadzić skuteczny zamach…