Grupa Wyszehradzka / V4

Minister spraw zagranicznych Węgier Peter Szijjarto zapewnił o jedności Grupy Wyszehradzkiej w kwestii imigracji, mimo „podstępnego kombinowania w Europie”.

„Grupa Wyszehradzka pozostaje generalnie zjednoczona mimo prób jej podzielenia i dotyczy to także sprawy migracji” – oświadczył Szijjarto w rozmowie z agencją MTI.

Szef węgierskiej dyplomacji powiedział, że kraje V4 potwierdziły to między sobą oraz w obecności innych na nieformalnym spotkaniu szefów dyplomacji V4 i Partnerstwa Wschodniego w Tallinie.

Jego zdaniem usiłuje się zrzucić całkowitą winę za klęskę relokacji tzw. uchodźców na tych, którzy zamiast „kombinowania” byli do końca szczerzy. „My do końca szczerze wypowiadaliśmy swoje zdanie o kwotach relokacyjnych, jasno mówiliśmy, że uważamy je za zagrożenie w sferze bezpieczeństwa i nie chcemy narażać bezpieczeństwa krajów i żyjących w nich ludzi” – powiedział Szijjarto.

Z kolei premier Węgier w liście do szefa KE Jean-Claude’a Junckera oskarżył Unię o stosowanie przemocy wobec jego kraju w kwestii przyjmowania migrantów.

źródło: PAP

30
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
9 Comment threads
21 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
19 Comment authors
Pablo666logictest24IreneJerzy Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
kuba9131
Użytkownik
Porucznik

No właśnie. Możemy się różnić w wielu sprawach ale w obliczu zagrożenia islamizacji zawsze pozostaniemy jednomyślni.

Rodeo Drive
Gość
Rodeo Drive

europejczycy powinni byc wdzieczni naszym krajom, bo tak naparwde jestesmy jedynym halulcowym tego szalenstwa. Pokazujemy ze mozna powiedziec NIE, i ze wola spoleczenstwa jest wazna. Unia rzadza ludzie nie wybieralnbi i stad cala problem , oni nie czuja ze musza reprezentowac wole Europy, reprezentuja wole waskiego grona interesow i ideologow… Czytaj więcej »

asdas
Gość
asdas

Tak czasem marzę by utworzone zostało państwo czworga narodów.

Rodeo Drive
Gość
Rodeo Drive

powinnismy szybko pogadac z krtahami wyszehradzkimi wyjsc wspolnie uni i zalozyc unie v4 ktora samodzielnie nawiaze kontraky gospodarcze z krajami poza unijnymi, a anwet unijnymi, ale bedziemy WOLNI od narzucania nam woli starej Unii, i interesu Niuemiec I Francji, oraz ideologii multi kulti. swiat nie koczy sie na Unii, ten… Czytaj więcej »

Rodeo Drive
Gość
Rodeo Drive

zreszta uwazam ze stara unia bez nas nie przetrwa (ma na mysli V4) to w nas jest swieza krew, a stara unia to trub, ktory zywi sie nami.

test24
Gość
test24

Może nawet nie tyle wyjście z Unii, co samo straszenie, albo sprawianie pozorów, że rozważamy wyjście – już to dałoby innym do myślenia, a Unia zaczęłaby się bardziej z nami liczyć. Sama Polska może wielkiego wrażenia nie zrobi, ale jeśli aż 4 kraje jednocześnie zadeklarowałyby, nawet udawaną, chęć wyjścia, to… Czytaj więcej »

Rodeo Drive
Gość
Rodeo Drive

ps dodam jeszcze ze gdyby udalo sie wyjsc cala grupa wyszehradzka to jestem pewien ze spoleczenstwa bylyby ZA, my sie po prostu boimy ze wychdozac w pojedynke zniszcza nas dla przykladu, ale wychdozac cala grupa V4 mamy przewage,

Robert
Gość
Robert

Jak to się mów: Z ust mi to wyjąłeś.

test24
Gość
test24

Żadnego łączenia państw w jedno! To się nie sprawdza z tysiąca powodów! Unia suwerennych krajów jak najbardziej, ale nie wspólne państwo! A jeśli jest czujesz tak ogromną więź, to możesz pomagać w integracji narodów, np. przyłączając się do projektu tworzenia sztucznego języka zrozumiałego dla większości Słowian, albo próbie wskrzeszenia starocerkiewnosłowiańskiego.… Czytaj więcej »

Tomasz
Gość
Tomasz

Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie jestem tego taki pewny..

Publiusz
Użytkownik
Rotmistrz

Niepewna jest postawa Slowacji ,ktora przyjmujac euro nalozyla sobie obroze na szyje….Pepiki zas ,jak to pepiki ,zawsze latwo brali sie na huki …. podobno juz cos tam flirtowali z Makaronem,ktory obiecal im miejsce w I szeregu Eurokolchozowej elity!

Piotrek
Gość
Piotrek

Wyjsć z EU (wszystkie 4 kraje, albo i kto tam jeszcze chce) i zrobić nową na kształt EWG (Europejska wspólnota gospodarcza) gdzie mamy tylko dwa wspólne cele: Wolny handel (zero ceł) i ochronna przed islamem. Każdy kraj zachowuje kompletną autonomię (z własną walutą, sądami i swoim wojskiem). Wszystkie członkowskie kraje… Czytaj więcej »

Piotrek
Gość
Piotrek

Wiem wiem mur – nie mór, ale proszę sie nie czepiać (ponad 20 lat żyłem poza polską) wink

Jerzy
Gość
Jerzy

@Piotrek : W jakimś sensie masz rację – MÓR (czy może POMÓR) to już się zaczął w Niemczech i Szwecji – a kolejne kraje czekają w kolejce.

Rodeo Drive
Gość
Rodeo Drive

zawsze mowilem ze unia planuje ‚zrownac” zasilki dla „uchoidzcow” aby zechcieli osadzac sie w biedniejszych krajach (oczywiscie unia bedzie dopalacac do tych zsilkkow tym co osiada w Polsce, Wegrach, itd) , dzis glosno wyartykuowal ten pomoz polityk Niemiec……SERIO LUDZIE CZAS UCIEKAC Z UNII! , Tworzycv EWG lub unie wyszehradu

pierre
Gość
pierre

STARA UNIA MA TYLKO JEDNO W GŁOWIE, ISLAMIZOWAĆ EUROPE, PUSTE GŁOWY ATEISTYCZNE ZIMNE MYŚLĄ O ZNISZCZENIU TEGO CO BYŁO PODSTAWA EUROPY.
BOGATE KRAJE POGRAZYLY SIE GO…. NIE

Femi
Gość
Femi

Ateiści nie chcą islamizacji cwelu

Pablo666
Użytkownik
Nowicjusz

Czego się prujesz odrazu i wyzywasz od cweli buraku. Można chyba normalnie powiedzieć to, przecież chłopak jest za tym samy vo wszystcy tu więc żaden z niego cwel.

Viki
Gość
Viki

włoski portal podaje, że w Tunezji opróżnia się więzienia a osadzeni lądują we Włoszech……http://www.inews24.it/2017/09/07/migliaia-ex-carcerati-spediti-italia-dalla-tunisia/

Irene
Gość
Irene

@vIKI
Na innym portalu jakis czas temu bylo o przyczynach i skutkach „wiosny arabskiej”i uszczesliwieniu Afryki „demokracja”.
Tam rozne klany/ plemiona/grupy wyznaniowe mialy ciagle ze soba potyczki i tylko rzady” silnej reki” wg portalu mogly gwarantowac jako taka stabilizacje krajow.
Kiedy usunieto „dyktatorow”oproznily sie wiezienia i szpitale/zaklady psychiatryczne.

Kris11
Gość
Kris11

Czyli fiasko misji Macrona.

w......y
Gość
w......y

W krajach v4 powinien zostac wprowadzony w pierwszej kolejnosci OBOWIAZEK POSIADANIA BRONI . Prawo do obrony zostalo nam dane przez Boga i tylko On moze to zmienic. We wrzesniu mialo byc glosowanie w sprawie ulatwien w dostepie do broni palnej. Zobaczymy jak obecna wladza bedzie glosowala w obronie zycia obywateli.… Czytaj więcej »

Logic1
Użytkownik
Nowicjusz

Mi dali trzy lata temu wyrok 4 na 5 za posiadanie „nielegalnej” broni. Coś po rządzie PiS nie spodziewam się znormalnienia w tej kwestii – wystarczy posłuchać Antka. Jako kraj sami strzelamy sobie w stopę.

czestmir
Gość
Nowicjusz
czestmir

Wszystko spoko,tylko jak to ma wyglądać?Zajebiste lato,krótkie spodenki i naramiennik.Jak mam nosić tę giwerę?W gaciach,na paskach?I na plaży kilkudziesięciu takich samych jak ja,z giwerami…Absolutnie nie jestem przeciw prawu posiadania broni,ale jak wtf ma to wyglądać? Idziesz w sobotę na imprezę,masz gana,obok przy stoliku siedzi czterech gości z laskami (każdy gan… Czytaj więcej »

E.G
Gość
E.G

Wpisz w google:
Inside waist holster gun
W USA tak dużo osób nosi i broni jakoś żyją…

czestmir
Gość
Nowicjusz
czestmir

Dzięki za info!Pozdro!!

w......y
Gość
w......y

@czestmir. Posiadanie broni nalozone prawem a noszenie jej przy sobie to dwie sprawy. Panstwo daje ci mozliwosc obrony. Nie chcesz sie bronic, twoja sprawa. Co do ogarniecia tematu polecam strzelnice . Naprawde pomaga.

czestmir
Gość
Nowicjusz
czestmir

@w….y
To NIE SĄ dwie sprawy!
Na …uj ci giwera w domu?Jak nie masz przy sobie?
Trochę Ciebie nie jarzę!Pozdro!!

Logic1
Użytkownik
Nowicjusz

W domu możesz mieć pompkę do samo obrony i długą do sportu a do obrony przed multi kulti nosisz krótką z zapasem amunicji.

Logic1
Użytkownik
Nowicjusz

Niestety ale w krajach multi kulti noszenie broni bedzie smutną koniecznościa. Ja nosiłem giwere za paskiem od spodni i nosiło się wygodnie. A w lato do zaszetki na pasku wejdzie ci sredniej wielkosci pistolet bojowy i ze dwa magazynki. Jak już zaczniesz nosić i sie przyzwyczaisz to potem już nawet… Czytaj więcej »