71 imigrantów udusiło się w ciężarówce porzuconej na austriackiej autostradzie. Wyrok w sprawie usłyszeli przemytnicy.

Trzy lata temu 71 imigrantów udusiło się w ciężarówce przemycanej przez Węgry do Austrii. Imigranci udusili się już w Węgrzech, przemytnicy porzucili ciężarówkę w Austrii.

Proces sądowy odbywał się na Węgrzech. Sąd w Kecskemét skazał w czwartek oskarżonych mężczyzn na karę 25 lat pozbawienia wolności. Prokuratura domagała się dożywocia. Mężczyźni oskarżeni byli o morderstwo i przemyt ludzi. Wyroki nie są prawomocne.

Skazani to trzej Bułgarzy i Afgańczyk. Ten ostatni był przywódcą grupy. W całej sprawie oskarżono jeszcze siedem innych osób – sześciu Bułgarów i Libańczyka.

44
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
14 Comment threads
30 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
27 Comment authors
ArtemisDTObr00netPisstakeNRD kommunistka Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
wittmann86
Użytkownik
Chorąży

Wreszcie dobre wiadomości.

kici kici KOCUR
Użytkownik
Porucznik

Tytuł z początku czytania sugerował jakoby stało się to niedawno. A to stara sprawa. Ale dobre i to.

Archer
Użytkownik
Chorąży

„Wreszcie dobre wiadomości.”
Ale ktore?
To ze organizatorow skazali czy to ze przemycane czarne zloto sie w tej ciezarowce podusilo?

Wyrok wydaje sie dosc wysoki. Widocznie komus na tej gromadzie nachodzcow zalezalo. Trzeba bylo ich wiesc klimatyzowanym pociagiem. Wtedy, wramach kary, organizatorzy zostaliby wyslani na umoralniajacy trening wyzbywania sie agresji. I tyle.

kici kici KOCUR
Użytkownik
Porucznik

…albo kurs tańca i garncarstwa… lol lol lol lol Właśnie przyszedł mi do głowy teraz taki obrazek: wiejska izba a w niej kilkunastu arabusów siedzących za tymi takimi kołowrotkami i lepiących garnki a pod spodem napis – nie święci garnki lepią. Ale kino… można skonać ze śmiechu

wow
Gość
wow

nabijasz sie z tego ze ludzie zgineli, tylko na to cie stac pajacu?

El-Raton
Użytkownik
Chorąży

wow – Lepiej, ze teraz zgineli, zanim zaczeli nas zabijac. W Niemczech nie ma juz dnia bez morderstw, gwaltow i grabiezy przez tzw. uchodzcow. Litujmy sie lepiej nad soba i naszymi dziecmi.

kici kici KOCUR
Użytkownik
Porucznik

El-Raton
Mądre i rozsądne słowa. Pozdrawiam

El-Raton
Użytkownik
Chorąży

Kici kici – Rowniez pozdrawiam i dziekuje za madre wpisy.

pojawiam się i znikam
Gość
pojawiam się i znikam

El-Raton On lituje się tylko nad dziczą. Widocznie ma w tym interes albo jeden z nich. Wiele razy już pisałam wielu z nich zna nasz język (nie chce mi się szczegółowo opisywać) ale uwierzcie na słowo, wielu zna nasz język. Temu wow chodzi widocznie o sytuację zupełnie odwrotną niż opisałeś…… Czytaj więcej »

El-Raton
Użytkownik
Chorąży

Pojawiam sie… – To wlasnie mielem na mysli. Jestem w pelni Twojego zdania. Takiyya – czy jak to sie pisze, to ich z mlekiem matki wyssana ideologia swiadomego oszukiwania „niewiernych”. Nie ludzmy sie. Jak nas liczebnie opanuja, wyrzna nas z radoscia. Tylko kto bedzie na nich pracowal. Nad tym sie… Czytaj więcej »

pojawiam się i znikam
Gość
pojawiam się i znikam

El-Raton Nikt nas nie pytał o zdanie. Postawiono nas przed faktem dokonanym. Może myśleli, że w tym szumie informacyjnym nie załapiemy, że mamy tylko taki wybór – albo MY albo oni… Prymitywne pierwotne ludy i każda dzicz nie myśli abstrakcyjnie i perspektywicznie… Czy lew jak upoluje jakieś zwierze zastanawia się… Czytaj więcej »

wittmann86
Użytkownik
Chorąży

Tak pajacu. NABIJAM SIĘ ! To nie ludzie, baranie.

Turecki
Gość
Turecki

Tak, ja się będę litował nad jednym z drugim a on w nagrodę zamorduje mi syna albo zgwałci córkę. Dziękuję bardzo. Ich miejsce jest w Afryce. Jakby się nie pchali do Europy to by żyli.

pojawiam się i znikam
Gość
pojawiam się i znikam

A co nas to obchodzi czy będą żyli czy nie będą żyli? Jedno jest pewne… NASZ! ląd nigdy nie był dostosowany do ich życia, NASZ! ląd stworzyła NASZA! rasa dla NASZEJ! rasy – obcych nigdy nie przewidziano i tak MA POZOSTAĆ! Dla nich zostały stworzone piaski pustyni i tam stworzyli… Czytaj więcej »

Kisamos
Gość
Kisamos

ej gościu są dwie opcje albo jesteś za nimi albo nie czytasz gazet

Tomaszek
Gość
Tomaszek

Ja to tylko ubolewam, że Wegrzy musieli ponieść koszty utylizacji. Powinni się zwrócić do UE o dopłatę z tego tytułu

Lukasz
Gość
Lukasz

Jeśli to Coś nie potrafi się asymilowac z resztą świata to nie nazywaj tego ludźmi. Widziales/as kiedyś chińczyka, Polaka kanadyjczyka który w innym kraju nie umiał by się asymilowac? Bo ja nie, a to jest porostu bydło. Jeśli słowo asymilacja jest dla ciebie zbyt trudne zajrzyj do słownika. I nie… Czytaj więcej »

Dudek
Gość
Dudek

Nareszcie jakiś gut nius. Jak głupi to i zdechli. Po co debile sie tu pchali.

Dudek
Gość
Dudek

Zwierzęta pownny być przewożone w klatkach.

Pisstake
Gość
Pisstake

Małpy poginęły, nie żal…

Gule1
Użytkownik
Początkujący

Wiem czemu taka niska kara dla kierowcy ? Ładunek był niepełny . Tam zmieściło by się co najmniej 300 a po upchnięciu może 350. Za puste przebiegi się niestety płaci . Ostatnio oglądałem wypadek busa na jakiejś autostradzie i tam było ok ,ponad 30 .

Adrianna
Gość
Adrianna

Przemytnicy będą w więzieniu żyć na koszt podatników. Ja bym ich powiesiła.

Passangerstanislawpaluch
Użytkownik
Porucznik

Szanowna Redakcjo , dlaczego kasujesz moje wołanie o pomoc ws uwolnienia T.Robinsona ???? Sory za wpinkę ,wittman , ale dałem link z petycją aż w 4 tematach i wszystkie mi usunieto !!! O co chodzi ??? MOżemy pomóc Robinsonowi walczącemu o prawdę i co ???? Czy znów pozostanie tylko pisanie… Czytaj więcej »

br00net
Gość
br00net

!! Czytam te komentarze i oczom nie wierzę: piszecie że dobrze, cieszycie się że ci ludzie w takich warunkach umierali? plusujecie te opinie?? Zdecydowanie nie chcę ich w Europie, ale to są też ludzie!! Zostali oni omamieni lewicowymi obiecankami i na pewno nie wszyscy, ale część z nich jedzie tu… Czytaj więcej »

Natalia0354
Gość
Natalia0354

Hahahaha grin raduje się me serce! Więcej takich!

Archer
Użytkownik
Chorąży

Niestety, droga morska jest bardziej przewiewna.

Karbulot
Użytkownik
Krzyżowiec

I jest co oblewać w weekend… smile

Naretsdf
Gość
Naretsdf

BRAWO !!!! W koncu kilka robakow wyzdychalo za mord na Europejczykach. Oby wiecej takich wiesci.

Archer
Użytkownik
Chorąży

A dlaczgo panowie inzynierowie nie zabrali ze soba wiertarki zeby zorganizowac sobie doraznie wywietrznik?

kici kici KOCUR
Użytkownik
Porucznik

Nie panowie inżynierowie tylko pany inżyniery lol lol lol lol lol doktory, architekty, kompozytory itp
Taki prymityw jeden z drugim wiertarki na oczy nie widział.

Shift
Gość
Shift

Tzw. gaswageny lub gas vany były już w użyciu w latach 30-tych ubiegłego wieku, najpierw przez NKWD, a potem przez tzw. nazistów. Stara, dobra, sprawdzona technologia.

kris
Gość
kris

Jak dla mnie to nieumyślne spowodowanie śmierci, nielegalni imigranci świadomie podejmują ryzyko, ja dla mnie to powinni dostać po 3 lata w zawiasach

Archer
Użytkownik
Chorąży

Ale za ‚czarne zloto’ nalezy sie 10 razy wiecej. I bez zawiasow.

kiszka
Użytkownik
Nowicjusz

Uniewinnić i dać dalej tak pracować.

Kisamos
Gość
Kisamos

No i droga do pasożytniego i wyuzdanego życia się nie udała.

szokman
Gość
szokman

Podstawiać im tam TIRy-chłodnie i brać czarne złoto ile tylko wlezie a potem ……..do allahociąga dymać hurysy, twardymi, zamarzniętymi penisami…

Suweren
Użytkownik
Początkujący

Europejczycy kolaborują z obcymi. Supcio. Sprzedać wartości, ziemię, rodzinę za kaskę. Dziwny świat.