Ralf Stegner polityk SPD. fot: Flickr.com

Wiceprzewodniczący Socjaldemokratycznej Partii Niemiec Ralf Stegner stwierdził, że osoby przestrzegające przed islamizacją Niemiec potrzebują porady lekarskiej, a nie politycznej.

„Kto przestrzega przed islamizacją Niemiec, potrzebuje porady lekarskiej, a nie politycznej” – powiedział polityk w wywiadzie dla niemieckiej edycji Huffington Post.

W jego ocenie negatywne opinie na temat imigrantów są spowodowane ostatnimi haniebnymi wydarzeniami w Kolonii. Wówczas doszło do wielu przypadków molestowania kobiet i napaści na nie ze strony imigrantów z Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu. Zapewnia, że więcej się nie powtórzą, ponieważ wierzy w służby.

Jednocześnie socjaldemokrata ostrzegł przed Alternatywą dla Niemiec (AfD), która ma być finansowana przez Kreml. Stegner w wywiadzie stwierdza, że propaganda rosyjska w Niemczech jest duża.


źródło: jungefreiheit.de

Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na ndie.pl zabronione.

64
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
37 Comment threads
27 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
48 Comment authors
KarlotytkoskibubuAHMEDTom Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Syla
Gość

Zaraz wyjdę z siebie i stanę obok czytając takie wypowiedzi… Co te lewaki mają we łbach, aż wierzyć się nie chce. Moim skromnym zdaniem dla lewaków jest już za późno na wszelkie porady lekarskie, widzę bardzo postępującą gangrenę umysłową a jedynym lekarstwem na to jest amputacja

Largo
Gość
Passangerstanislawpaluch
Gość

Wcześniej sugerowałbym nieco łagodniejszy środek , PRONAZIOL. 3 X dziennie po 2 tabletki.

tytkoski
Gość
tytkoski

Tabletki Plumbum sa tansze i skuteczniejsze w takich przypadkach

Szwejo
Gość
Szwejo

On taki lewak,jak z Ciebie prawak.To zwykła nazistowska gnida.

Swetru
Gość
Swetru

Naziole byli rasistami i antysemitami więc nie myl pojęć lub wróć do szkoły i się doucz zanim okreslisz tego lewaka nazista smile tak swoją drogą jedyną nadzieja dla Niemiec chyba j nazizm xd

Maciej
Gość
Maciej

Zgadza się. Taka młoda, a taka mądra:)

Obywatelka Ziemi
Gość

Ja pojde do lekarza, jesli on przyzna, ze Islam to nie religia, a system polityczny, ktory wkrada sie do UE. Wtedy pojde sie leczyc.

YoYo
Gość
YoYo

„W jego ocenie negatywne opinie na temat imigrantów są spowodowane ostatnimi haniebnymi wydarzeniami w Kolonii”. Szkoda nawet dyskutować z lewakiem, ale chyba czas najwyższy przypomnieć temu kretynowi, że od tych wydarzeń minął rok. Rok. Jeżeli dotarła ta informacja do jego świadomości dziś, to wątpię, że dotrze do niego fakt, że… Czytaj więcej »

Publiusz
Gość
Publiusz

Zadziwiajace ,ze wydarzenia w Kolonii okrasil on przymiotnikem „haniebne” ,a przeciez byly to tylko przejawy zachowan kulturowych obcych przybyszow ,ktore kazdy rozsadny sad na Zachodzie uznaje za normalne,totez nalezy oczekiwac ,ze wspomnainy polityk bedzie musial swoja rasistowska wypowiedz wkrotce odszczekac!

Asgard4444
Gość

Przypominam, że to nie była tylko Kolonia. Ofiarami były kobiety w miastach Finlandii, Francji, Szwecji.

Korgan
Gość
Korgan

Lewactwo to nieuleczalna choroba umysłu.

Publiusz
Gość
Publiusz

Ale zarazki tej choroby ktos skutecznie rozsiewa i wiemy tylko ,ze wszedzie gdzie to nastapilo czuc odor…czosnku!

Dorian
Gość
Dorian

@ Pobilusz
Nie lubisz czosnku ? Widać że ci wujek sikał do buzi.
Pobiłeś już dzisiaj kapucyna Pobiluszu ?

Elektrofumigator
Gość
Elektrofumigator

To nie do konca prawda, ze nieuleczalna. Podobno dekapitacja skutkuje calkowitym ustapieniem objawow wink Ale doktorem nie jestem, moge sie mylic.

Jerzy
Gość
Jerzy

A może po prostu są sowicie opłacani aby Tak postępować?

mefis
Gość
mefis

czyli wzorem swoich starszych braci w wierze, chciałby nieprawomyślnych wysyłać do psychuszki.
ot, postępowa, liberalna Europa.

Paff
Gość
Paff

I bardzo dobrze. Samolikwidacja Niemiec jest jak najbardziej w naszym interesie. Krowom idącym na rzeź też zalecają puszczanie uspokajającej muzyki.

A z pastuchami w sandałach sobie poradzimy – tak jak radzi sobie Izrael.

Pablo_2015
Gość
Pablo_2015

Muzyka??? Mówisz – masz:
youtu.be/OGzJFpyKx34

rafa
Gość
rafa

„….negatywne opinie na temat imigrantów są spowodowane ostatnimi haniebnymi wydarzeniami w Kolonii. ” Jesli ten lewak wie tylko o tej sprawie, to ma duze braki informacyjne, albo olewa bezpieczenstwo niemieckich obywateli. Wystarczy spojrzec na ta morde i zle sie robi, a co doppiero sluchac takiego socjalbelkotu.

Zetix
Gość
Zetix

Komunisci tez zdaje się osoby, które się z nimi nie zgadzały oskarżali o choroby psychiczne?A SPD to komuniści,którzy przemianowali się na socjaldemokratów,w Polsce też.

komentator
Gość
komentator

Ale przecież to to samo. W Rosji rewolucję zorganizowali osobnicy nacji wiadomo jakiej. A w EU rządzą osobnicy tej samej nacji. Więc i metody są te same.

Publiusz
Gość
Publiusz

W odniesieniu do Niemiec obowiazuje troche inny schemat. U nas rzeczywiscie PZPR przepoczwarzyla sie w SLD natomiast w Niemczech dotyczy to tylko dawnej NRD-owskiej SED ,ktora teraz nazywa sie Linke….Natomiast SPD jest spadkobierca przedwojennej socjaldemokracji ,ktora Hitler uznal za nieuleczalana ,bo jezeli pozwolil on czlonkom KPD( komuchy) wstepowac do NSDAP… Czytaj więcej »

Zetix
Gość
Zetix

O ile mi wiadomo SPD w latach pięćdziesiątych przemianowało się z partii komunistycznej,kominternowskiej na „socjaldemokratyczną”. Do tego czasu partie komunistyczne mogly spokojnie dzialac w Niemczech Zachodnich po wojnie.

Aureliusz
Gość
Aureliusz

SPD nie było partią komunistyczną tylko marksistowską i odeszła od tej ideologii w 1959 w programie godesberskim w którym rezygnowała np. z postulatu upaństwowienia podstawowych gałęzi przemysłu ale zachowując zasadę interwencjonizmu państwowego. Przestała być partią klasy robotniczej a stała się partią ogólnonarodową. Z czasem zaczęli w niej dominować ludzie z… Czytaj więcej »

J-IIISobieski
Gość
J-IIISobieski

Napewno, AFd jest finansowana przez Kreml, Kaczynskiego i kosmitow z Marsa …. Facet urwal sie juz z orbity i leci daleko daleko z predkoscia podswietlną …. Kogo on probuje przekonac, wszyscy wiemy co oznacza dla nas islamizacja a to stanie sie faktem jesli dalej bedziemy importowac analfabetow ze wszystkich czesci… Czytaj więcej »

Publiusz
Gość
Publiusz

Poniewaz pomalu wychodzi na jaw ,ze wlasciwie swiatem rzadzi …Putin przez swoich licznie rozsianych po nim agentow ,to Bambo juz zapowiedzial,ze po zlozeniu urzedu prezydenta otworzy pod swoimi auspicjami specjalna akadeemie ,ktora bedzie ksztalcic przywodcow majacych w przyszlosci objac kluczowe stanowiska w admistracji panstwowej i to nie tylko w USA!… Czytaj więcej »

Aureliusz
Gość
Aureliusz

Dokładnie tak jest…lewacka i lewicowo-liberalna paranoja sięgnęła zenitu: secesja Szkocji, Liga Północna we Włoszech, Złoty Świt w Grecji, nowy prezydent Bułgarii Rumen Radew, protesty Czarnogórców przeciw NATO, nowy prezydent Mołdawii Igor Dodon, nacjonaliści z Jobbik i Orban na Węgrzech, Brexit, konserwatywni Szwedzcy Demokraci, FPO i Hofer w Austrii, Marine Le… Czytaj więcej »

Gal Anonim
Gość
Gal Anonim

Ten koleś musi mieć naprawdę dobrego dealera, który sprzedaje mu naprawdę dobry towar. Przecież jak Islam dojdzie do władzy w Niemczech to Niemcy podzielą los starożytnych Inków, wystarczy popatrzeć co się stało z takimi państwami gdzie kiedyś nie było islamu mam tu na myśli Afganistan, Irak, Maroko,Malezja, Bangladesz, a co… Czytaj więcej »

J-IIISobieski
Gość
J-IIISobieski

Ja sadze ze wysoce prawdopodobne jest to ze ma zajebistego sponsora …. przeciez nikt o zdrowych zmyslach nie opowiadalby takich bredni a facet na debila nie wyglada. Jak inaczej doczlapalby sie tak wysoko do koryta. TO wyrachowanie , nic innego.

Asgard4444
Gość

Pewnie tak. Interesy Sorosa wspiera poodno rodzina Rockefellerów a kto wie czy i nie Rotshieldów.

bubu
Gość
bubu

Soros to czlowiek Rotshildow do zadan specjalnych.

Aureliusz
Gość
Aureliusz

AfD powinna go pozwać i zażądać ogromnego odszkodowania za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Brednie tego idioty z SPD która razem z Merkel jest współodpowiedzialna za kryzys migracyjny i islamizację Niemiec nikt trzeźwo myślący nie bierze na poważnie.

XaX
Gość
XaX

Ahh paranoja lewaków …. Każdy kto nie z nimi, jest przeciwko nim i staje się partią finansowaną przez Kreml -.-. Dla nich każdy kto nie prze do wojny z Rosją staje się trollem rosyjskim, albo „kochasiem putina” jak to próbowali wrobić Trumpa. Co to jakiś odgórny zakaz dogadywania się z… Czytaj więcej »

ANDE
Gość
ANDE

To wiceprzewodniczacy potrzebuje porady lekarskiej.Najlepiej psychiatry.

asdasdasd
Gość
asdasdasd

Kurde, Rosja jest mega bogata… Opłaca USA, opłaca Niemcy, Polskę podobno też.

Publiusz
Gość
Publiusz

Rosja to fenomen na skale swiatowa …. potrafi wplywac na wybor prezydenta w USA, stymuluje fale nachodzcow w Europe,macza palce w masowych gwaltach w Niemczech i chyba tez przyczynila sie do przejecia w Polsce 80% prasy przez Niemcow. likwidacje stoczni ,kopalni i tysiecy zakladow ,no i „last but not least”… Czytaj więcej »

Asgard4444
Gość

Jedne kraj a rządzi światem. Ciekawe lewackie teorie.

malabiala
Gość
malabiala

Lewactwo jest nieuleczalne.

Asgard4444
Gość

I kasa jest chora, któa tak szmaci ludzi.

Zetix
Gość
Zetix

Martin Schulz i spółka chce cenzury w całej Europie czyli walka z „falszywymi wiadomościami”.
http://www.dw.com/en/german-eu-politicians-talk-tough-punishments-for-fake-news/a-36816135
Wcześniej Merkel i Obama przy okazji wizyty Obamy w Niemczech wypowiadali się w podobnym tonie.

Remik71
Gość

Witam. Do nich trzeba juz strzelać bo nic ich nie wyleczy.