„Warszawiacy się nie boją stanąć w obronie uchodźców”. Kampania billboardowa
„Warszawiacy się nie boją stanąć w obronie uchodźców”. Takie billboardy zawisły w warszawskim metrze i tramwajach. Za kampanią stoi Centrum Wielokulturowe współfinansowane z środków miasta st. Warszawy.
Hasło kampanii billboardowej Centrum Wielokulturowego brzmi „Warszawiacy się nie boją”. Z plakatów dowiadujemy się o odwadze „studenta ze Śródmieścia”, „powstańczyni z Ochoty” i „motorniczego z Woli”. Czego się nie boją? „sąsiada uchodźcy”, „zakumplować z uchodźcami”, „stanąć w obronie uchodźców”, „pomagać uchodźcom”.
Centrum Wielokulturowe na swojej stronie internetowej pisze, że centrum „to przyjazna przestrzeń do wymiany pomysłów, poglądów, poznawania siebie i swojej kultury, realizacji pomysłów, pasji i wzbogacania siebie o wartości wielokulturowe”. Centrum jest projektem, współfinansowanym przez Urząd m. st. Warszawy.
Jak czytamy, ich celem jest: „pomoc w zapobieganiu marginalizacji społecznej migrantów, a także przeciwdziałanie istotnym zagrożeniom stojącym przed współczesną metropolią europejską, a wynikającym z niewiedzy i stereotypów większości i mniejszości (nieznajomości kultur, światopoglądów, obyczajów i praw)”.
Na stronie centrumwielokulturowe.waw.pl nie możemy jednak dowiedzieć się kim są uchodźcy, ani jak centrum im pomaga, ponieważ treść jest chroniona tajnym hasłem, widocznie tylko nieliczni mogą posiąść taką niezwykłą wiedzę.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.