foto: twitter.com/amenaofficial

Kosmetyczny gigant L’Oréal wybrał modelkę Amenę Khan do swojej nowej kampanii reklamowej w Wielkiej Brytanii. Chodzi o promowanie szamponu. Włosy modelki zakrywa jednak hidżab.

L’Oreal zdecydowało się promować jeden ze swoich szamponów w sposób dość oryginalny. Twarz brytyjskiej nowej kampanii giganta, modelka Amena Khan, jest zawoalowana przez hidżab. Adrien Koskas, szef L’Oreal w Wielkiej Brytanii stwierdził w wywiadzie, że wybór modelki ma ucieleśniać zakładaną zmianę ze strony firmy.

„Trzeba zapytać, dlaczego zawsze zakładamy, że kobiety, które nie pokazują swoich włosów, nie dbają o nie?” – pytała z kolei Amena Khan w wywiadzie dla Vogue’a. Kampania L’Oréal, skierowana wyłącznie na rynek brytyjski, daje jej możliwość obalania pewnych stereotypów, które uważa za bezpodstawne.

Firma ma nadzieję, że ten wybór wywoła dyskusje. Ze swojej strony Amena Khan jest równie entuzjastyczna i nie boi się debat, które może wzbudzić jej hidżab. „Jeśli przesłanie jest autentyczne, a głos niesie to szczerze, nie możemy wątpić w przesłanie” – powiedziała.

źródło: francais.rt.com

Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na ndie.pl zabronione.

106
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
44 Comment threads
62 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
64 Comment authors
nanaMelasAnjaMirekszyszkin Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o