Schetyna: W 2015 roku uratowaliśmy Polskę przed uchodźcami
Przewodniczący PO Grzegorz Schetyna co kilka dni zmienia swoje zdanie. W rozmowie z TVP Info mówił, że jest przeciwko przyjmowaniu uchodźców, dziś zapewniał, że jego partia jest gotowa ich przyjmować.
„My uratowaliśmy w 2015 roku Polskę przed niekontrolowanymi kwotami uchodźczymi. Było trzy tygodnie przed wyborami parlamentarnymi, kiedy bardzo twardo stawialiśmy w Brukseli kwestie solidarnego zaangażowania się w te sprawy, ale także pilnowania tego, żebyśmy mieli wpływ na to, kto do Polski może trafić” – powiedział Schetyna.
Dopytywany, czy PO jest gotowa, w geście solidarności, przyjąć uchodźców: „Oczywiście, Polska musi mieć tą solidarność i zawsze miała, miała w 2015 roku” – powiedział Schetyna. Jak podkreślił, to wynika z Konwencji Genewskiej i obecności Polski w Unii Europejskiej.
Jego zdaniem, jeśli powtórzy się fala napływu imigrantów i uchodźców jak ta w 2015 roku, to Polska „musi być krajem, który jest na tyle odpowiedzialny, że ma partnerów i jest w stanie zbudować wizję podziału tych kwot, bo one się pojawią, taką która będzie przez Polskę do zaakceptowania”.
Przypomnijmy, że w 2015 roku rząd Ewy Kopacz zaakceptował unijną decyzję o podziale uchodźców, docierających do Europy. Ogólnie rozdzielonych miało zostać 120 tys. osób. Polsce miało przypaść ponad 6 tys. uchodźców.
PAP
ten fałszywy kmiot już dawno powinien dostać po mordzie.
Zaraz sobie tak pomyslalam, jak zobaczylam jego facjate …obrzydliwa, brrrrr …, z rozbieganymi, pejsatymi slepiami …
No i ten tytul.
On tak prowokuje, na maxa, ale trafi kosa na kamien.
Bardzo podobny do Glizdogona
http://pu.i.wp.pl/k,MzM4NzM5MzYsNjMzOTU2,f,16273-26301.gif
Kłamstwo, krętactwo- ech……………….
Panie Schetyna, co za pierdy pan opowiadasz? „Polska musi mieć tą solidarność i zawsze miała, miała w 2015 roku?” Jaka solidarność? Z kim? Puśćcie mnie do tej Brukseli, a ja im przytoczę kilka przykładów, jaka to w historii Europa była z nami solidarna. Jaka była solidarna pod trzema zaborami, jaka była solidarna kiedy Hitler z ZSRR nas napadli, jaka była solidarna w Jałcie, sprzedając nas pod wpływy ruskich. Nie mamy żadnych zobowiązań względem państw europejskich. Ciemiężyli nas przez wieki a teraz domagają się pomocy? Cała Europa stała spokojnie i patrzała na zabory, to teraz my sobie postoimy, patrząc jak wali się cały ten zachodni syf, który przez lata nam nie pomógł.
A gdzie była solidarność Unii w czasie gdy my przyjmowaliśmy więcej imigrantów i uchodźców z Ukrainy? I to więcej niż cała Unia przyjęła imigrantów z bliskiego wschodu.
Mości Panie Karbulot,dobrze Waćpan prawisz.Wina polać Waszmościemu,a wartko !!!!
Chcą syfu,mają syf.
Mówisz i masz !!!
@Karbulot
Ja bardzo dobrze pamiętam jak PO „ratowało” Polskę w 2015 roku przed „uchodźcami”. Ile to wtedy pomyj na mnie – i nie tylko – tu wylano za opcję zero uchodźców. Administrator portalu był nachodzony, czyż nie p. Schetyna? To wyście mieli wtedy władzę. Wtedy kiedy wyście mówili oficjalnie o 12 tys. „uchodźców”, zaczynając chyba od 7 000, tyg. „wSieci” bodajże, podał, że tajne rozmowy p. Kopacz w UE przewidywały kontyngent na 100 tys. Tylko to, że przegraliście wybory uratowało nas przed zalewem. Pamiętam te wszystkie marsze KOD-ziarskie, „śpiewającego” p. Lisa i „tańczącego” (z wilkami… w owczej skórze) p. Giertycha, jeszcze główny gwóźdź programu p. Kijowskiego… Wasze demokratyczne wzorce niczym wzorzec metra… I te transparenty „Uchodźcy mile widziani”… I to, że nie tak dawno chcieliście wespół z „naszymi niemieckimi adwokatami w Europie” – jak głosił p. Mazowiecki – załatwić nam nadzór militarny, przy okazji ładując nam „wybitnych” przedstawicieli jeszcze bardziej słynnej religii pokoju od której to p. Hitler mógłby się chyba jeszcze czegoś o tym „pokoju” nauczyć. Tylko niestety – dla Was – p. Łukasz Urban był nie dość uświadomiony i nie „stanął na wysokości zadania. I nie wyszedł Wam „polski terrorysta”…
Ale zapewne bogate, obfitujące w surprajsy i nowości – jak mawia „nasz drogi papież Franciszek” jak mówią masoni – plany, nadal macie…
@lolo
A ja się zastanawiam jaki procent społeczeństwa wierzy temu waflowi.
@Kris11
Trudno o tyle powiedzieć, że nawet jak sondaże są uczciwie zrobione, to i tak coś takiego jak obiektywnie reprezentatywna grupa nie istnieje, jeśli mamy liczebność tzw. próbki 1000 osób na całość populacji (powiedzmy 38 000 000 minus dzieci). Jest to tylko orientacja. Jednakże mniemam, że jest to jednak zdecydowana mniejszość, lecz obiektywnym sondażem mogą być wybory, o ile przy nich nie dokonuje się manipulacji. Ale to też problem, bo na ile były wiarygodne wybory we Francji skoro sporą część społeczeństwa francuskiego (nie mylić z narodem) stanowią muzułmanie, pochodzący – nawet w 2 czy 3 pokoleniu, ale jednak – spoza Europy, którzy nigdy nie wyznawali tradycyjnych wartości europejskich tzn. takich, które tę Europę ducha tworzyły. I nie mam na myśli Wielkiej Rewolucji Francuskiej bo to w sumie ten sam typ tradycji co hitlerowskie Niemcy.
Tradycja europejska przeciwstawiała się Islamowi a nie wołała: „welcome”. Obecnie Europy nie ma. Jest obszar geograficzny wypełniony sloganami, nie niosący żadnych wartości, które by formowały niezłomnego ducha wiernego prawdzie. Ta Europa umarła wraz z Janem Pawłem II. Jeszcze Benedykt XVI próbował to ocalić i kontynuować. No, ale go uwalili i obecnie mamy bergoglianizm. Polska jeszcze stanowi ostoję tradycji europejskich. Ale jak długo… Narracja jest taka, że albo Kościół „be” albo Bergoglio „cacy”. W sumie na jedno wychodzi. Oglądam np. anime – takie hobby. Młódź się tym ekscytuje…
No dobrze, mamy tam potęgi, inne spojrzenie na pewne sprawy i przy okazji indoktrynację. W jednej z takich serii byli wredni terroryści. Co się okazało, że ci terroryści to chrześcijanie i w dodatku Polacy. Inne takie anime pokazuje rycerzy. Jedni rycerze źli – większość – i nazywali się „Święci Rycerze” a inni – wybitna mniejszość, ale jakże potężna – „Siedem Grzechów Głównych”. I co zostaje w główce takiego młodego miłośnika anime? A przecież w starciu z Islamem to właśnie średniowieczne rycerstwo stawiało opór. Taki opór stawiało później polskie rycerstwo. No ale to wszystko wiązało się z przebrzydłym katolstwem, które mówi, że świętość jest dobra a siedem grzechów głównych złe przecież… Film, jak to się mówiło dawniej o druku, wszystko przyjmie. A już w anime jak se facet coś tam narysuje, to na 120%, tylko ile w tym prawdy? A młódź usłyszy jeszcze o 500% „pedofilów w sukienkach” i po imprezie. Następny etap to Islam jak pokazuje najnowsza tradycja europejska, która cmoka z zachwytem, że Katolicyzm no pasarán w odróżnieniu od Liberté, Égalité, Fraternité, ou la Mort. Tym bardziej, że obecnie mamy w KK problem z Bergoglio. Zdaje się, że 100-na rocznica Fatimy będzie cezurą, która wyznaczy nową epokę władzy zła. Jak ktoś myśli, że odrzucając Kościół – mam na myśli Kościół a nie bergoglianizm – poradzi sobie – to niech lepiej od razu przechodzi na Islam czy co tam innego jest w modzie. I niech nie płacze potem: a myśmy myśleli… Ale to moje zdanie.
I jeszcze jedno
Wszystkim wieszającym psy na o. Rydzyku – ja tam mam swoje zastrzeżenia związane z aktualną linią doktrynalną w KK, ale to co innego – chciałbym uzmysłowić to, że gdyby nie „RM” i mohery, to PiS by nie wygrał. Cudów nie ma jako czegoś samoistnego. Kto tak myśli to jest to myślenie życzeniowe 5-cio letnich dzieci. Cuda to sprawa Pana Boga… Więc, gdyby nie „RM” wtedy, to dziś byli by u nas „uchodźcy” w ilościach – jak na nasze warunki – kosmicznych. Sam internet, przy zmasowanym ataku tzw. mediów głównego nurtu, to za mało. Ale to moje takie tam w związku z odbywającym się na naszych oczach starciem cywilizacji. I obecnie w Europie wygrywa cywilizacja arabska w postaci Islamu ze wszystkimi tego konsekwencjami.
@Lolo
Nie wiem czy ten wafel zasługuje na twoją obszerną wypowiedź:)
Wszystko jest w kulturze pop, tam trwa polowanie na dusze młodych. Teraz puszczają serial o takim miłym, przystojnym panu, którego imię zaczyna się na L. Zdaje się, że ten pan robi w tym serialu porządek ze złym światem pokazując mu, że to on czyni dobro. Idą po całości.
Co do RM i TV Trwam zgadza się wszystko, dlatego idzie taki atak na niego, nie ma kłamstwa którego by nie wymyślili.
Co do Franciszka wstrzymuję się z oceną, poczekam aż pojawią się owoce jego słów i czynów, bo na razie nie potrafię odpwiedzieć na pytanie „po jakich owocach go poznamy?”
@Kris11
Nie wydaje mi się abym poświęcił „temu waflowi” zbyt wiele miejsca. W sumie czego się spodziewać po tym indywiduum? Pomijając wszystkie „ale” to w porównaniu z p. Schetyną, Donald Tusk jednak reprezentował inną klasę. No, ale to i tak ta sama „wataha” czyli dziadostwo.
Co do Bergoglio to jest tyle dowodów odstępstwa, że tu – wg. mnie – nie ma co się zastanawiać. Koronny przykład to tzw. Komunia Święta dla rozwodników, która jest w Niemczech, ale nie tylko. I oczywiście wprowadzona przy pomocy powoływania się na Adhortację „Amoris Laetitia”. W każdym razie Kościół jest za tego „pontyfikatu” w rozsypce. I proces się pogłębia.
Więcej informacji o Bergoglio jako niszczycielu Kościoła można znaleźć na blogu:
„franciszekfalszywyprorok.wordpress.com”
@lolo
Ja bym jednak był ostrożny. To że niemieccy odstępcy i heretycy powołują się na Adhortację jeszcze przeciwko Bergoglio nie świadczą. Gdyby to było konieczne i skuteczne powołaliby się na Tybeteńską księge zmarłych. A ilu morderców powołuje się na Pismo? Kwestia interpretacji. Ja powiem tak, włąśnie dowiedziałem się o literalnym tłumaczeniu 3 Tajemnicy Fatimskiej, chodzi o postać mężczyzny w bieli, w domyśle papieża, zabitego pod Krzyżem. Dotychczas było pisane, że idzie on po morzu trupów „drżący”. Podobno w literalnym tłumaczeniu z portugalskiego on „drży z wyrzutów sumienia, gdyż zrozumiał, że popełnił błąd”. Jeśli to prawda to można postać tego papieża przypisać do obecnego lub któregoś z przyszłych, bo w takim tłumaczeniu na pewno nie dotyczy ta Tajemnica zamachu na Jana Pawła II.
@Kris11
Podałem Adhortację bo to jest najgłośniejsze i najsłynniejsze. Natomiast jest całe mnóstwo innych wypowiedzi, zachowań w takich mniej oficjalnych i nagłośnionych momentach kiedy Bergoglio „wali bez znieczulenia” jak np. gdy żartuje i mówi, że „Trójca Święta kłóci się ze sobą za zamkniętymi drzwiami a na zewnątrz trzyma jedność” No Trójca Święta obkłada się pięściami niczym w spelunie portowej… A takich cymesów jest znacznie więcej. O tym można się przekonać śledząc blog:
https://franciszekfalszywyprorok.wordpress.com/
Poza tym wg. mnie w ogóle nie ma prawa nazywać się Papieżem ponieważ Benedykt XVI został obalony w wyniku spisku. O tym też pod tym adresem, ale trzeba sobie poszukać. Zresztą te argumenty parę razu tu podawałem.
Co do III Tajemnicy Fatimskiej to składa się ona z 2 części. Jednej opublikowanej w 2000 roku i drugiej, która jest ciągle w sferze niedopowiedzeń, domysłów. Sprawą zajmuje się Ch. A. Ferrara w książce „Fałszywi przyjaciele Fatimy”.
Ps (@Kris11)
A tu prawdopodobna treść tej drugiej części. Ale jak piszę prawdopodobna:
https://dzieckonmp.wordpress.com/2017/03/21/fatima-apostazja-w-koscieletrzecia-tajemnica-fatimska-ksiazka-z-domniemanym-tekstem-widzacej-lucji/
Odpowiem jutro po spowiedzi.
@lolo, zajdę Ci za pazur, ale wg mnie to Sobór Watykański 2 jest początkiem upadku moralności, wiary i Tradycji w Kościele. Nie jestem super obeznana że sprawami wiary tak jak Ty. Czytałam trochę o tym soborze i nie byłam przekonana co do złych intencji uczestników. Nawet Ratzinger glosil sprzeczne słowa co do tego Soboru. A mnie jeden cytat oświecił. Znalazłam na wikiquote.org Cytuję” Walczyliśmy przez półtora wieku, o to, żeby nasze poglądy zwyciężyły w Kościele i to nam się udało. Wreszcie odbył się Drugi Sobór Watykański i zatriumfowalismy. Od tej pory tezy i zasady liberalnego katolicyzmu ostatecznie i oficjalnie zostały uznane przez Kościół Święty”. Dla mnie są to słowa wroga który cieszy się z wygranej. Zauważ lolo, że nawet podczas zaborów , kiedy język polski i religia były tępione, Kościół nas jednoczył i pomagał. Dziś Kościół jest niszczony od środka przez polskojezycznych księży -pedofili z frankijskimi nazwiskami. A jeśli chodzi o Sobor Watykański Drugi i jego efekty to :” po owocach ich poznacie”. Z niecierpliwością czekam na Twój komentarz lolo
@Daga
Komentarz… Proszę bardzo. Są to moje uwagi i nikogo nie obowiązują.
1). Negatywne teksty na temat SV II znam. Także na temat posoborowych papieży na czele z Janem Pawłem II. Ciekawe, że jest tak znienawidzony przez tradycjonalistów (FSSPX), którzy jednak ostatnio stoją twardo przy „papieżu Franciszku”. To jest po prostu śmieszne.
2). Co do SV II, to czytając dokumenty Soboru nie ma tam nic co by było sprzeczne z wiarą katolicką, choć niewątpliwie masoneria próbowała tam mieszać swoimi brudnymi paluchami. Co ciekawe pod dokumentami widnieje zresztą podpis najsłynniejszego późniejszego kontestatora tego Soboru czyli abp. Lefebvre, o którym portal „wolnapolska” zamieścił raz informację, że był masonem. Ciekawe… „wolnapolska” programowo czci arcybiskupa a potępia SV II…
Natomiast problem pojawił się w momencie – jak to się ładnie mówi – recepcji dorobku Soboru. Problem polega na tym, że po II wojnie światowej – która przeorała mentalność ludzką – musiała nastąpić zmiana w przekazie Doktryny Katolickiej w świecie, bo dotychczasowy sposób przekazu przestawał być nośny. Wg. mnie nastąpiło przejście z „musisz być katolikiem” na „możesz być katolikiem jeśli chcesz”. A zatem podkreślenie wolnego wyboru człowieka, co jest zgodne z nauczaniem Chrystusa. Na tym polega wolność religijna w ujęciu katolickim tak na prawdę. Nie to, że w KK nie ma pełni prawdy, ale to że nie można nakazać wiary. Musi być ona przyjęta dobrowolnie. Kościół przyjął po prostu perspektywę misyjną z dotychczasowej nakazowej. Powrócił do zarania swego istnienia powtarzając za Chrystusem: „jeśli chcesz być doskonały…” Natomiast część Katolików tego nie uchwyciła, ciągle uważając, że realizacja misji Kościoła ma się dokonywać przy pomocy środków państwowych, przymusu co się nie sprawdziło w sumie.
Jednakże wolność ma też tę wadę, że człowiek może wybrać zło. No i zrobiono nadużycia w Doktrynie czego efektem jest Kościoła stan dzisiejszy, uosobiony w Bergoglio, który głosi herezję wprost. Prawdziwy Kościół wierny przekazowi Chrystusa schodzi do katakumb. Może nie w Polsce – zobaczymy co Polacy wybiorą – ale w świecie na pewno. Od nas zatem zależy, po której stronie się znajdziemy.
@lolo, w mojej Parafii ksiądz stoi na środku, jest ambona, ale od 25 lat nikt z niej nie korzystal. W czasie Komunii Sw. nikt nie klęka. Ludzie stoją jakby mieli prawo do Baranka Bozego. To jest ten ekumenizm i pojednanie z przeproszeniem za polskie obozy zagłady.
@Daga
Nie myl nadużyć wynikłych z nadinterpretacji Doktryny z Doktryną. To są dwie różne rzeczy. Dyscyplinę chciał przywrócić Benedykt XVI, ale go uwalili. Obecnie próbował coś zrobić kard. Sarah, ale Bergoglio go dość skutecznie spacyfikował otaczając swoimi ludźmi. To, że pojawiają się pewne możliwości nie oznacza, że należy z nich korzystać. To tak jak z nożem albo atomem. Można pomagać albo można zabić. Pytanie, którą ścieżkę Ty wybierzesz, którą ja i wszyscy pozostali.
W każdym razie teraz w KK dokonuje się „sąd nad światem” i stajemy wszyscy wobec fundamentalnych wyborów stanowiących o naszym być albo nie być.
„Patrz! Kładę dziś przed tobą życie i szczęście, śmierć i nieszczęście. Ja dziś nakazuję ci miłować Pana, Boga twego, i chodzić Jego drogami, pełniąc Jego polecenia, prawa i nakazy, abyś żył i mnożył się, a Pan, Bóg twój, będzie ci błogosławił w kraju, który idziesz posiąść. Ale jeśli swe serce odwrócisz, nie usłuchasz, zbłądzisz i będziesz oddawał pokłon obcym bogom, służąc im – oświadczam wam dzisiaj, że na pewno zginiecie, niedługo zabawicie na ziemi, którą idziecie posiąść, po przejściu Jordanu.” (Pwt 30:15-18; BT)
I można dodać: Wybieraj: piekło albo Niebo, kłamstwo albo prawdę.
W każdym razie jak słyszę „papież Franciszek” to wiem, że to nie mój Kościół.
@Daga
Trzeba rozróżnić nadużycia związane z Doktryną od samej Doktryny.
Ps (@Daga)
Nie wiedziałem czy post przejdzie dlatego to krótkie zdanie będące niejako powtórką głównej myśli.
@lolo, dziękuje za wpis i muszę to przetrawić, zaznaczam, że nie popieram do końca FSSPX. Nie wierzę do końca żadnym portalom w internecie. Jak już Ci pisałam , w mojej Parafii, jak i w wielu innych w Polsce, Komunie przyjmuje się na stojąco. Ja jeszcze przyjmowałam na klęczkach. To był 88 rok. Nie potrafię zrozumieć co się stało z KRK , gdzie szafarz ma prawo dawać Komunię. To wg mnie jest propagowanie liberalizmu w Kościele. Jak w Szwecji mamy biskupa kobietę tak u nas też powinniśmy iść z duchem czasu…to sarkazm oczywiście..
@lolo, powiedz mi co jest ważniejsze, bo sama się mieszam. Czy ważniejsza jest Doktryna czy słowa Pana Jezusa. Pytam bo szukam..
Mam nadzieję że już nikt oprócz platfusow,ale wiem też że naród jest czasami ślepy i tu potrzebna jest stała edukacja
A ja mam wątpliwości, kto rządzi w Polsce : Rząd Polski czy watykańczycy – https://www.youtube.com/watch?v=YmKDEdSNqY8
@Karbulot Mało kto zwrócił uwagę na to, że Schetyna pytany przez dziennikarza stwierdził, że jest przeciwny przyjmowaniu: NIELEGALNYCH IMIGRANTÓW. Niby niuans ale niezwykle istotny, bo jeżeli przejmą władzę, to stwierdzą, że nie mówili przecież o uchodźcach, tylko o nielegalnych imigrantach.
„Ceber” chce powiedziec ,ze ratowali Polske przed nachodzcza dzicza wtedy ,kiedy katechetka ( a smiali sie z Misiewicza) Piotrowska zawiadujaca policja i bezpieka wylamala sie z jednolitego frontu V4 oglaszajc ,ze Polska zgadza sie na system kwotowy!
@Publiusz Bez dwóch zdań te szmaty chcą za wszelką cenę odzyskać władzę. Raz, że koryto się przykróciło a dwa, że można w ryj oberwać za dawne przekręty. Za cenę powrotu do „normy” zgodzą się na wszystko z Brukseli a zmianę retoryki mają w małym palcu.
@easyrider
Bez obaw. Szpadlozębny dzisiaj przyznał, że jak Choojnia każe i uzna murzynów wyłapywanych na plaży w Libii za legalnych, to będą brać i prosić o jeszcze. Jak się nie brzydzisz wchodzić na lewackie portale, to pod tym linkiem można zobaczyć. Od 3:44, ale warto obejrzeć całość, bo Szpadlozębny śmiesznie się gimnastykuje i kłamie jak najęty.
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,102433,21799601,schetyna-probuje-wyjasnic-swoja-wypowiedz-o-uchodzcach-zakowski.html
@Paff Już go skierowali na „właściwy” kurs. Jego poprzednia wypowiedź wywołała zbyt duży dysonans u „postępowych”. Cała narracja zaczęła im się sypać a temat kolorowego mięsa jest kluczowy dla żydomasonerii. Skundlenie białych i zniszczenie chrześcijaństwa to dla nich cel strategiczny. Teraz dziennikarze prawej strony powinni pociągnąć temat i ponowić pytania doprecyzowując je odnośnie wyznaczonych kontyngentów. Pytanie powinno zabrzmieć: „Czy w przypadku wygrania wyborów PO przyjmie do Polski wyznaczone przez Brukselę kontyngenty Murzynów i Azjatów?”.
Ten pajac schityna nawet nie umie tego inteligetnie rozegrać i widać pierdoli co mu slina na jezyk przyniesie. Mógł odrazu mowic tak bylismy za przyjęciem a teraz po zamachach jestesmy przeciw bo przekonalismy się że to zagrożenie, coś w tym rodzaju.
@Karbulot
Na Schetynę nie ma co zwracać uwagi, bo to taki sam zakłamany osobnik jak Lechu Wałęsa. Jeden i drugi zawszę będą szli w zaparte. Kłamca zawsze będzie kłamcą.
Zachód zawsze nas zdradzał wystarczy tylko wspomnieć takie przykłady:
1. Zdrada zachodu wobec Polski-przypada po okresie 1220-1290 gdy
Polacy mężnie bronią Zachodu przed imperium mongolskim, tym imperium które podbiło 70 % dzisiejszej Rosji, a zachód a dokładnie niemiecki Zakon Krzyżacki napada nas regularnie od 1280 do 1520 r.
2. Zdrada Zachodu wobec Polski jest po okresie czasowym 1480-1600
Polska ochrania Zachód przed nawałnicą islamsko-tatarską i imperium rosyjskim przez przez 120 lat. Zdradziecki zachód tym razem Szwecja napada nas i łupie połowę Polski w latach 1655-1660
3. Zdrada zachodu wobec Polski po okresie czasowym 1600-1700
Polska ratuje Zachód przed największą falą islamskiej pożogi w historii
i zakusami Rosji Carskiej. Zachód nam dziękuję wojną północną między Szwecją i Rosją toczoną na terenach Polski, chociaż w tym przypadku było też dużo naszej winy ze strony polskiej szlachty. Jednak, że gorszą rzeczą było to, ze tych których ocaliliśmy przed wyciem do księżyca po turecku czyli Austriaków i Niemców to w ramach podziękowania napadli nas wspólnie do spółki z Rosją i nas wyniszczali, a żeby było jeszcze lepiej to urządzili nam w latach 1914-1918 hekatobombę w postaci 1 wojny światowej. Do dnia dzisiejszego bandyckie Niemcy nie wypłaciły nam odszkodowań, które w tamtych czasach wynosiły 78 mld franków szwajcarskich według amerykańskiego raportu zniszczeń, czyli ponad 220 mld $.
4. Zdrada Zachodu wobec Polski to 1919 r w Londynie.
Gdy brytyjski premier Loyd George za naszymi plecami chce sprzedać całą Polskę Leninowi, a była to przecież wojna o nasze być albo nie być.
W myśl leninowskiej zasady trzeba było eksterminować wszystkie narody świata tam gdzie są burżuje(warstwa średnia i wyższa każdego społeczeństwa) i kułacy(chłopstwo). Powiem tylko, że dobry Lenin i Stalin wymordowali 2 razy więcej Rosjan niż zły Hitler. gdyby Polska przegrała tę wojnę czekałby nas los gorszy od hitlerowskich obozów koncentracyjnych. O tym mówił Marks, o tym mówił Engels, a Lenin chciał to wcielić w życie. Nie wierzycie?Ok.Tylko przeczytajcie manifest komunistyczny Marksa a zobaczycie, że Mein Kampf Hitlera przy tym wygląda blado.
5. Zdrada Zachodu wobec Polski 12 września 1939 r Abbeville
Obiecali Polsce pomoc i się wycofali rakiem.
6.Zdrada zachodu wobec Polski 31 lipiec 1944
Kiedy uzgodnili za naszymi plecami że dostarczą brygady spadochronowej Sosabowskiego na pomoc walczącym powstańcom i nie udzielą Polakom pomocy w postaci zrzutów zaopatrzenia i bombardowania stanowisk Niemców.
7. Zdrada zachodu wobec Polski 1943 Teheran
Uzgadnianie przyszłych granic Polski bez udziału Polski
8. Zdrada zachodu Polski 1945 Jałta.
Zaklepanie tego co było w Teheranie tylko, że już ostatecznie.
9 Zdrada zachodu wobec Polski 1945 Poczdam.
Oddanie nas Sowietom co skutkowało wojną domową w latach 1945-1953 w tym czasie zabito w obławach i walkach powstańczych ponad 50.000 zabitych ludzi i przetrzymywanie ponad 100.000 Polaków w przymusowych obozach pracy. Plus 45 lat komunizmu i zapóźnienia cywilizacyjnego.Plus brak reparacji wojennych za 2 wojnę światową ze strony Niemców.
10 zdrada zachodu wobec Polski.
To czasy aktualne;Nord Stream I i II, to zlikwidowanie polskiego przemysłu na rzecz zachodniego kapitału to uczynienie z nas parobków świata.
Teraz oczekują od nas solidarności w sprawie muzułmanów- czyli mamy się solidaryzować z tymi kolesiami, z którymi walczyliśmy przez prawie 3 stulecia bo zachód ma kłopoty. A WALCIE SIĘ NA TE WASZE FAŁSZYWE I PODŁE RYJE
SKUR..SYNY JEB..E!
Piekne przypomnienie historii , Gallu Anonimie , ale……pointa jeszcze piękniejsza bo miesista i dosadnie konkretna !!
Anglosasi 4 rozbiorca polski
Za dwa lata PiS będzie miał dość wyśmienitych materiałów na spoty wyborcze. POszustom wystarczy tylko zadawać pytania i nagrywać ich kompromitujące odpowiedzi.
Doprawdy trzeba byc POpaprancem by glosowac,ba,sluchac tego belkotu jedynie slusznej partii…jak to mowil klasyk” PO nas chocby POtop”
On chyba żyje w jakimś równoległym wszechswiecie..
Święta racja Shreku!
uratowaliście Polskę w 2015r. przed uchodźcami!
przegrywając wybory…..
doskonale…..
Jesli Niemcy chca popelnic zbiorowe samobojstwo to ja w ramach solidarozywania sie z nimi mam zrobic to samo ? Czy to kur… ma jakikolwiek sens ? To ja im kaze zapraszac nachodzcow islamskich ? Przeciez moga ich nie zapraszac i problem sie rozwiaze. To tak jak by ktos na wlasne zyczenie np. moj sasiad spalil sobie dom bo lubi palic ognisko w salonie i potem oczekiwal ode mnie zebym ja zrobil to samo zeby mu nie bylo tak przykro ….. niech sie bujaja z tymi nachodzcami sami.
Schizofrenia zaawansowana. Powinien wylądować na kozetce u psychiatry
PO tak uratowało Polskę przed uchodźcami, jak skinheadzi, co uratowali życie staruszce, bo przestali ją kopać. W jednym się z białym kłem zgodzę – Polska powinna przyjąć tylu uchodźców, aby była to liczba do zaakceptowania przez Polskę. Ja już znam tę liczbę, to ZERO.
@Marcin Opus. Pewien Polski zespol spiewal ” Mniej niz zero” I to jest liczba ktora moge zaakceptowac. Mam na mysli oczywiscie deport tego co juz tu dotarlo.
nie myl skinów z przestępcami
dobrze czyścili ulice w latach 90”
@master
To nie znasz tego kawału? On jest chyba z 80-tych lat.
100% to nielagalni imigranci i nie ma czego rozdzielać. Syryjczycy też przestali być uchozdcami z momentem opuszczenia Turcji. Solidarnie to można pomóc Włochom …w deportacji nielelnym imigrantów =przestępców forsujących granice.
Wczoraj nie moglam uwierzyc wlasnym uszom i oczom,
Info w niemieckiej TV, mianowicie Libijczycy (straz morska, czy jak ja zwal) „odbili” szalupe z tzw. uchodzcami (na wodach Libii), ktora chcieli uratowac ci z Sea Watch i zawrocili ja do brzegow libijskich.
Jaskolka wiosny nie czyni, jak powiadaja starzy gorale.
Ale bylby to dobry poczatek …. Ok, marzy mi sie.
@nina. Propaganda albo bajka dla doroslych dzieci.
@w……y
A może nie? Miejmy nadzieję. Chociaż z drugiej strony po co by mieli zawracać ten syf, to jakby śmieci z kontenera wyciągać i do domu znosić. Chyba że przemytnicy tym razem nie odpalili działki straży przybrzeżnej.
Spraw ta ma drugie dno.Widziałem niedawno na jakimś kanale film o tych „imigrantach” płynących z Libii do Europy.Sami „emigranci” opowiadali, jak po zawróceniu ich z pontonów przez tą tzw. „straż morską” i po uwięzieniu w „obozie przejściowym”, wymuszali od ich rodzin haracz za uwolnienie, wypuszczali, potem łapali na morzu itd.Interes kwitnie.Nie wierzmy więc w takie piękne opowiastki.
Opozycja razem z TVN i GW żyją już w jakimś własnym matrixie, który zbudowali na całej masy kłamstw i fake-newsów, teraz już nawet sami zaczęli się w tym gubić, gdyż już stracili poczucie rzeczywistości a ich kolejne wystąpienia zaczynają już świadczyć o jakiś zaburzeniach psychicznych.
( Schetino Cretino ) – Grzesiek , ty to już teraz możesz podać rekę temu włoskiemu kapitanowi .
Myśli , że Polacy to durnie i nie pamiętają jakie było stanowisko tej co „przekopała na metr w głąb ziemie pod Smoleńskiem ” do najeźdźców . Spadaj łgarzu !
Partie, jak PO i Nowoczesna powinni zakazac, ze wzgledu na wrogosc do Ojczyzny i jej ustawiczna zdrade. Nie zasluguja na to, by miec obywatelstwo polskie.
Nalezaloby im je odebrac, sprzedawczykom.
Ten POmyj zydowski jest zwyklym zwyrodnialcem.
A p.o. ru..ha psa jak sra
Co on, pijany jest?
3 przysłowia:
1. Ubrał się dyabeł w ornat i ogonem na msze dzwoni;
2. konie kują a żaba nogę podstawia;
3. „Zrobiliśmy” – powiedziała pchła do słonia.
EOT
Jeszcze jest „Płyniemy! – krzyknęło gówno czepiając się transatlantyku”.
To tak jak w tym kawale:
Niedźwiedź chciał się wysrać, ale z braku papieru podtarł dupę przechodzącym obok zajączkiem. Od tego czasu zając zaczął się przechwalać innym zwierzętom, że nawiązał współpracę z niedźwiedziem.
Jak Twoja partia jest gotowa to sobie się nimi podzielcie i weźcie do swoich domów. Niech tam wam robią bajzel.
Capitano Schettino jest jak ten góral z Poronina, co to Leninowi życie uratował – znacie?
Dlaczego mój wpis został usunięty
W 2015 to uratowaliscie wlasne dupy przed gniewen narodu drogi panie.
kłamczuch już słyszałem gdzie w mojej okolicy mieli ich lokować
jakiś hotel w Rybniku
Jak tak dalej pójdzie to najdalej za tydzień Grzenio nam obwieści, że Platforma Obywatelska wygrała bitwę pod Grunwaldem (panie Grzeniu brać po pół tabletki)
@Dagmara
No, były już zapowiedzi takiego pierdnięcia, gdy powiedział, że to Ukraińcy wyzwolili Oświęcim
…a Bialorusini zdobyli Berlin!
Co ten człowiek ćpa??? W poniedziałek powiedział że niechce ich 3 dni nie mineły i teraz juz tak oczywiscie wezmiemy. Co wypłata z niemiec wpłyneła???
Czy ten facet ma schizofrenię, zaniki pamięci czy jest pod wpływem?
„Uratowali” przed uchodźcami, czyli Polakami z Kazachstanu, ale przeciwko inwazji opalonych muzułmanów w Polsce nie mają nic.
Szczena sadzi kocoboły aż milo.
Już Pani A. Gargas pokazała komu i za co służą takie marionetki jak Tusk czy Schetyna i skąd biorą się pieniądze na działalność „polskich”, „niezależnych” i „broniących żywotnych interesów Polaków” partii takich jak PO!
https://www.youtube.com/watch?v=Q8j6fQvOyL0
Proponuję obejrzeć i zastanowić się nad naszą polską rzeczywistością! MATRIX!!!
Myśląc o PO mam na myśli lewicę i to ich myślenie o wolności, równości i poszanowaniu praw mniejszości. Sam szacunek to już może otwierać barierę dla wprowadzania nie moralnych praw mniejszości. Czasami myślę, że ludzie lewicy chorują na jakąś odmianę choroby mentalności tylko ona jest już dla nich nieuleczalna. Sam kiedyś dyskutowałem z pewną kobietą i ona pomimo faktów jakie jej przedstawiłem nadal nie potrafiła przyznać się do błędu i szła w zaparte. Takie miała jednotorowe myślenie i silnie ukierunkowane, że nawet nie dopuszczała tego, że może być inaczej. Lewica nawet widząc to, co się dzieje za granicą oni nadal chcieliby przyjmować uchodźców. Platforma Obywatelska będzie tak sobie zmieniać stanowisko na pewno musieli rozpatrzeć ostatni sondaż gdzie ok. 70% badanych w ankiecie było przeciwnych przyjmowaniu uchodźców. Dobrze, że jeszcze są mądrzy ludzie, którzy nie dają się tej lewicowej propagandzie wolności i równości. Szacunek powinien być ograniczany do zdrowego rozsądku. Jeżeli choćby damy minimum praw to muzułmanie i tak będą się domagali więcej i więcej, bo nie mają naszej mentalności europejskiej. Ich system religijny bierze górę i wpływa na postrzeganie świata i drugiego człowieka. Zbyt literalnie biorą sobie to o czym mówi koran. Tyle jest mordowanych i prześladowanych chrześcijan przez muzułmanów a my litujemy się nad „Syryjczykami u których jest wojna”. Ci ludzie nie są w stanie żyć w europejskiej demokracji bo mają inną mentalność. Zdarzają się wyjątki ale to jednak tylko wyjątki.
„Było trzy tygodnie przed wyborami parlamentarnymi, kiedy bardzo twardo stawialiśmy”……………………………..
klocki ze strachu przed przegraną. No , i przegraliśmy – żal , smród i twarde kloce ……
Nie wierzę !!!!! co ja słyszę,Schetyna Ty chyba coś palisz,codziennie zmieniasz zdanie,ale mnie w hu….a nie zrobisz!!!!
Schetyna nie ma za grosz honoru – lze w zywe oczy, a jak go pytaja dlaczego lze, to ospowiada, ze dzisiaj czwartek. Tak wygladaja dzisiejsze elity PO.
Nigdy nie wolno pozwolić aby oni wrócili do władzy
To dobrze że dalej łżą. Bynajmniej nie ma złudzeń że to anty Polska partia.
W przypadku Schetyny czy Kopacz a nawet i całego PO to był bym za eutanazją.Oni tam wszyscy cierpią na tak zwane psychicznie nieuleczalne zapalenie ucha.Chociaż jeden raz coś dobrego dla Polski by zrobili.A wyjątkowo w tym przypadku to i nie miał bym nic przeciwko aby ich pochowali na Powązkach bo naprawdę w dużej mierze przyczynili by się do tworzenia silnej Polski.