Parlament Europejski przyjął w czwartek rezolucję, w której wzywa państwa UE do szybszej relokacji uchodźców. Za przyjęciem rezolucji głosowało w Strasburgu 398 europosłów; 134 było przeciw, a 41 wstrzymało się od głosu.

Rezolucja PE podzieliła polską delegację. Michał Boni, Róża Thun i Jarosław Wałęsa z Platformy Obywatelskiej oraz Czesław Siekierski z PSL poparli rezolucję. Reszta biorących udział w tym głosowaniu europosłów z delegacji PO-PSL wstrzymała się od głosu. Czyli jestem za, a nawet przeciw.

Przeciwko rezolucji głosowali niemal wszyscy eurodeputowani PiS. Od głosu wstrzymał się Zbigniew Kuźmiuk.

Europosłowie wezwali w niewiążącej prawnie rezolucji państwa członkowskie do wywiązania się z przyjętych zobowiązań oraz do priorytetowej relokacji dzieci bez opieki oraz innych osób ubiegających się o azyl.

Komisja Europejska zagroziła we wtorek rozpoczęciem procedury o naruszenie prawa UE, jeśli kraje, które do tej pory nie relokowały ani jednego uchodźcy, nie zaczną tego robić do czerwca.

Dodaj komentarz

94 komentarzy do "Czterech polskich europosłów głosowało za relokacją uchodźców. Zapamiętaj ich nazwiska"

Powiadom o
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

Antypolskie smiecie. Zdrajcy, brukselskie dupowlazy. Zydowa, Bolek junior, kmiot, ktory dostal po pysku od JKM i bylu komuch „ludowiec”. Ten co sie wstrzymal tez nazwisko ma takie bardziej wschodnie. Naciagneli kasy z brukseli, pochowaja sie na starosc w strzezonych willach, a niech dzicy morduja i gnebia Polakow. Im to wisi i powiewa. Powiewa na czerwono i teczowo. Tfu!

lolo ktory nie pisze
Użytkownik
Rotmistrz

@PolishPolackski
Tam raczej większość to TW choć wiadomo na pewno o jednym. A nawet jak nie TW to korzenie. Ale co do. p. Kuźmiuka to jak w tym powiedzeniu tylko trzeba by było je nieco zmienić:
„I wyszła z niego stara reakcyjna świnia”
Swoją drogą chciałbym znać argumenty dlaczego p. Kuźmiuk tak głosował.

tytkoski
Gość
tytkoski

juz jakas menda minusuje. popierajac POpaprancow popiera islamizacje, a mimo to tu zaglada. bolszewicki trol

Burn
Użytkownik
Początkujący
a niech sobie zaglądają może któremuś się odwidzi poparcie dla islamizacji, ale biorąc pod uwagę jak czasem podchodzimy do tematu emocjonalnie, i nie szczędzimy języka że nawet szewc by się zawstydził, to wątpię abyśmy kogoś przeciągnęli na swoją stronę Ale trudno nas i tak jest więcej, fajnie by było jak by pisiory przeprowadziły referendum na temat delegalizacji islamu w Polsce i wpisania koranu na listę książek zakazanych, plus dodatkowe przepisy odnośnie możliwości zamieszkania muzułmanów w Polsce, czyli brak prawa do dłuższego pobytu niż np miesiąc, brak prawa do stałego zameldowania, brak prawa do zakupu terenu, domu, mieszkania itd Wtedy było… Czytaj więcej »
Ahmed
Gość
Ahmed

Z tym islamen itd to lepiej bym tego nie uja. Popieram w 100% Pozdro

xyz
Gość
xyz

A nie przyszło ci do głowy, że ktoś może uważać głosowanie za relokacją uchodźców za rzecz bardzo złą, a jednocześnie być zniesmaczony poziomem tych postów? Wyzwiskami na przykład?
Wysil umysł, może to pojmiesz.

tytkoski
Gość
tytkoski

to jest wojna miszczu. druga strona prezentuje soba niebotyczny poziom chamstwa a na chamstwo odpowiada sie chamstwem. zreszta te zdradzieckie parchy na nic lepszego nie zasluguja. jak sprowadza tu dzicz i ludzie zaczna ginac z ich winy to tez bedziesz oczekiwal od nas kulturalnych postow. my jestesmy wqrvieni a vqrwieni ludzie nie sa grzeczni. ponial?

Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

Brawo Tytkoski! Tu nie ma miejsca na kulture. Co ta kultura dala Francuzom czy Niemcom. Nie bedzie lagodnych nagan, bedzie wprdol kiedy przyjdzie pora

Republikanin
Gość
Republikanin

….a ja słyszałem (kto chce, ten też może usłyszeć, bo zaprawdę powiadam wam), że „…chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać silą i godnością osobistą”…co prawda, nie każdy tak potrafi, ale Polak może smile

Republikanin
Gość
Republikanin

…minusy, minusy – jak widzę czerwony, to mnie szczypie w pewnej części…widać, sarkazm nie zawsze zrozumiały jest…a tu proszę link do materiału wideo, z którego ów cytat został zaczerpnięty: https://m.youtube.com/watch?v=Vc0GYElDctA …a ja w tym cytacie pod pojęciem „siła” miałem na mysli jeśli nie kałacha, to przynajmniej siekierę albo chociaż podkaszarkę do trawy z grubą, 5-mm nylonową żyłką – tylko porządnej firmy, a nie ze sklepu JULA, bo to nie dość, że szwedzki kapitał, to jeszcze chińszczyznę sprzedają….i wcale tu nie o kuchnię chińską chodzi…

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Chyba „siłOM i godnościOM osobistOM”!

Republikanin
Gość
Republikanin

@Warsz1417
…ależ oczywiście…tak było w oryginale….tylko, że pisząc posta ze smartfona Lumia z OS-em M$ edytor sam poprawia gramatykę i nie chciał mi przepuścić niepoprawnej końcówki…

Warsz1417
Gość
Warsz1417

DOBRA odpowiedź!

xyz
Gość
xyz
Odpowiadanie chamstwem na chamstwo nic nie daje. Jeśli to jest wojna, to chodzi o to, żeby ją wygrać. Ta wojna nie toczy się – na razie przynajmniej – na noże i karabiny, tylko na słowa. (W naszym kraju, oczywiście – bo na świecie to już idzie na ostro). Czyli wygrać ją można przekonując do swoich racji. Bluzgając, nikogo nie przekonasz. Przekonywanie przekonanych nie ma sensu, a nieprzekonani tylko się utwierdzą w swoich dotychczasowych poglądach. Bluzgając, przegrywasz. Jedyna wartość takich „ostrych” wypowiedzi jest taka, że autorowi ulży. A paru innych ma tak samo, więc będą się poklepywać po plecach i będzie… Czytaj więcej »
reze
Gość
reze

z lewactwem chcesz dyskutować? ty tak poważnie ? po dwóch zdaniach nazwą cie faszystą, ale co tam, baw się dalej w dyplomacje z amebami.

xyz
Gość
xyz
Oczywiście. Dyskutuję z nimi. Nazywają mnie faszystą/rasistą/ksenofobem, a jakże. Ale powoli coś tam do niektórych dociera. Zwłaszcza do tych, którzy czytają. Pamiętaj, że na 10 takich, co piszą, jest 1000 takich, co czytają. I oni wyrabiają sobie opinię na podstawie argumentacji. Na bluzgi reagują wzruszeniem ramion i przestają czytać. W tej chwili przeciw przyjmowania „uchodźców” jest 73% ludzi w Polsce. Nigdy nie będzie 100%, ale ważne jest, żeby było, powiedzmy, 95%. To jest niezmiernie ważne, w tej sprawie musimy być zjednoczeni. Wszystko, co nas do tego przybliża, jest OK. Wszystko, co nas od tego oddala, jest niemądre. P.S. Na tym… Czytaj więcej »
Bogus
Użytkownik
Nowicjusz

Dobra,konkretnie,jakie kroki przedsięwziąć !?
Co,kredek nakupić,opasek dla siebie i rodziny !?
Deklaracje muszą być jasne i klarowne.
Jest wojna,jest wróg,jest obrona !!!
Islamizacja Europy trwa na całego,a tu o jakimś dialogu wypisujesz.
………….a tak apropo,ten post ( xyz ) żle kojarzy mi się z forum etransport.

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Porozmawiamy PO ZWYCIĘSTWIE, PO OBRONIE, a nie w czasie walki!

Jarek
Gość
Jarek

Extra napisałeś!Jestem jak najbardziej za Twoim tokiem myslenia!Pisać,rozmawić ale bez wulgaryzmów.

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

Filantrop??? Czy co..Chłopie to nie są rozmowy tylko monologi

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Ponieważ epitety NIE SĄ argumentami nie do odrzucenia.

anom
Gość
anom

moge podkreslic, ze Polska byla atakowana od wiekow i kulturalne rozmowy na nic sie zdaly

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Polska miała nawet „gwarancje” naszych „przyjaciół”, które okazały się G… warte i w końcu to Polacy walczyli za Anglię i Francję, a oni po zwycięstwie podziękowali nie zapraszając na defiladę przedstawicieli CZWARTEJ (pod względem liczebności) armii sprzymierzonych. Od takich przyjaciół uchroń nas Panie!

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Jest jeszcze inna możliwość – chama sprowokujesz swoim adekwatnym zachowaniem, a on zaślepiony nienawiścią do ciebie, z pianą na mordzie (nie na ustach) w nerwach wyjawi to, czego by nie wyjawił nie będąc sprowokowanym.

XaX
Gość
XaX

Jak jesteś zniesmaczony poziomem postów tutaj to zerknij na to jakie wywody mają lewacy, agresja, nienawiść często i gęsto połączona z hipokryzją i arogancją.

xyz
Gość
xyz

Jasne. Widziałem tego mnóstwo. Mechanizm jest ten sam: jestem wkurzony, to se ulżę.
Ale to nie jest żadne usprawiedliwienie.

FankaFranka
Gość
FankaFranka

@xyz
O matko…
Wojna…
Europę zalewają „inżynierowie i lekarze” mający jedynie bazowe oprogramowanie pod czaszką…
W ISIS i różnych innych kółkach i kółeczkach są prawdziwi inżynierowie i lekarze, którzy piorą ludziom mózgi propagandą. Ludzie ich słuchają, bo mówią po cichu, łagodnie i powoli wlewają im gówno do głów.
Kogo my wystawimy przeciw nim? Naszych „inżynierów i lekarzy”?
To nie jest wojna tylko dżihad.

P.S. Jeśli ten post nie otrzyma przynajmniej stu minusów, to się obrażę smile

anom
Gość
anom

ich bronia nie jest tylko pranie mozgów, ale tez sianie strachu, zmuszanie, zabijanie, karanie, za …no wlasnie ciezko stwierdzic wg ich widzi mi sie, niedlugo bedzie ciezko stwierdzic , czy widzimy czlowieka na widnokregu czy tez worek na smieci, bo nie bedzie mozna odlsonic nawet oczu . ataki terrorystyczne sa wiec i my powinnismy atakowac, czyli jesli uchodzcy dotra do Polski, Wegier i Austrii rozpocznie sie wojna, bo Islam zdobedzie wszystkie kraje Europy, a to jest ich cel, gdyz Koran im to nakazuje

Jerzy
Gość
Jerzy

@F… F… Nie chciałbym sprawić Ci zawodu i chciałem dać „minus” ale nie potrafię wink A swoją drogą dzihad to też wojna – tym niebezpieczniejsza że dla nich – „święta”

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Mimo wszystko, zrobię Ci na złość i nie dam Ci minusa!

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Dałem „minusa plusowego”!

AliBabaHunter
Gość
AliBabaHunter

@xyz: juz wasc przestan, wstydu sobie oszczedz. Yebac skrwione lewactwo, POpaprancow, nowoczesnych debili, komuchow, pedalow i inne odpady. Nie damy sie tak wydymac jak szwedzi czy niemcy. Lewactwo to robactwo, to rak trawiacy nasza lacinska cywilizacje.

xyz
Gość
xyz
@AliBabaHunter Łacińska cywilizacja, której podobno obaj chcemy bronić, to coś więcej niż darcie ryja „yebać lewactwo”. Po prawdzie takie ryki nie mają wiele wspólnego z cywilizacją w ogóle. @Bogus Konkretnie jakie kroki przedsięwziąć? No, jeśli się coś pisze, to pisać tak, żeby był efekt. Czyli używając argumentów, a nie inwektyw – bo to nie działa. Trzeba przekonać te 27%, że islamizacja to jest realne i śmiertelne zagrożenie. Wielu ludzi tego nadal nie rozumie. Problem z wieloma osobami, które się tu uzewnętrzniają jest taki, że im się pomyliły rodzaje aktywności. Jak kogoś ręka świerzbi, by kogoś „yebnąć” to powinien wstąpić do… Czytaj więcej »
Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

Rob swoja robote a nam daj troche poprzeklinac wink

Warsz1417
Gość
Warsz1417

Żeby w czasach internetu i powszechności używania komputerów jeszcze trzeba było przekonywać do tego co oczywiste? KOGO? Ślepy i tak nie widzi, a głupi NIE ZECHCE nie tylko uwierzyć, ale nawet zrozumieć podanych informacji, że o ich sprawdzeniu już nie wspomnę. Niech te 27% dalej uważa się za najmądrzejszych. I tak MUSZĄ podporządkować się decyzji WIĘKSZOŚCI!

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

Ooo psychterapeuta się znalazł….ten XYZ chromosom ..To se ulży?

Prosty czlowiek
Gość
Prosty czlowiek

Ponad 70% społeczeństa jest zdecydowanie przeciwna pona 10 nie ma zdania a tylko niespełna 15 jest zdecydowanie za , wiec to ze sie tobie nie podoba nie ma tu nic do rzeczy i to jest właśnie demokracja …. Wiec dlaczego mieli bysmy sie na to godzic?

Surowy
Gość
Surowy

xyz: Jak jesteś taki zniesmaczony to nic tu po Tobie. Tutaj ludzie piszą prawdę w sposób otwarty i zdecydowany; między innymi po imieniu nazywając zdrajców Ojczyzny. Tak własnie należy postępować, aby uniknąć losu zachodniej Europy, wydającej własnie ostatnie tchnienie.

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

Może Radio Maryja??? Będzie miło i kulturalne. Po Bożemu mad mad

Wiesiokolesio
Gość
Wiesiokolesio

Pan Kuźmiuk ma poglądy od morza do morza był już chyba w każdej partii i jak będzie zmiana warty to on już jest gotowy do skoku

AliBabaHunter
Gość
AliBabaHunter

@Anahu Yamito: dobrze prawisz. Nie ma sie co pierdlic z ta czerwona holota. Oni sie milych slowek nie przestrasza a gniewu Narodu tak. To sa zwykle odpady, potomkowie moskow i komuchow, dla ktorych Polska to tylko miejsce do robienia interesow a Polacy to niewolnicy do pracy za pare groszy. I za to co robili i robia nie ma dla nich w Polsce miejsca. Gonic krwy i zlodziei jak powiedzial marszalek Pilsudski!

WaleryBigos
Gość
WaleryBigos

Hejka. Jeśli jakiś podpalany łeb w ubrany w prześcieradło będzie się panoszył po moim mieście to sam zrobię kuku zanim on komuś. Mieszkam w Ełku nawiasem mówiąc.

Kanadyjka
Gość
Kanadyjka

Ktos powinien w tym parlamencie wylistowac wszystkie incydenty rozrywkowo-wybuchowe z ostatnich czasow, zrobic liste ofiar, taka bardziej personalna kim byli, ile zostawili dzieci, jak byli cennymi obywatelami, jakie mieli osiagniecia I uwypuklic bezsens ich smierci I okrucienstwo z rak muzulow.Skonczyc tam z propaganda, ze muzulo-negroidy nieletnie sa cacy, nietykalne, a pokazac jak cierpi na tym spoleczenstwo. No ale sie chyba rozmarzylam za bardzo.

logic
Gość

Ale im o to chodzi – nie moze być tak żeby u nich były zamachy a u nas spokój. Europa ma być równomiernie islamizowana zgodnie z planem kalergi. Czerwoni maja to do siebie ze nie reagują na żadne merytoryczne argumenty ustąpią tylko przed siłą podobnie jak islamisci – moze dla tego jedni tak popierają drugich.

lolo ktory nie pisze
Użytkownik
Rotmistrz

@logic
I jedni i drudzy mają te same korzenie. I zachowania podobne. Rozpoznają się „po zapachu” (S. Michalkiewicz).

lolo ktory nie pisze
Użytkownik
Rotmistrz

Ps (@logic)
Gdyby ktoś nie zrozumiał. Chodziło mi o korzenie myślowe. Duchowe.

xyz
Gość
xyz

Rozmarzyłaś się. To nie działa. Oni to wszystko wiedzą, ale i tak „wiedzą” swoje.

Passangerstanislawpaluch
Użytkownik
Porucznik

co do „bolków” , to tata Bolek był przygłupem swoich czasów , a Bolek junior jest przygłupem naszych czasów. Ot , taka pomroczność jasna…………….

sharky
Użytkownik
Początkujący

niedaleko pada gówno od dupy- ot cała prawda

Jaro
Gość
Jaro

Gieno … zajrzałem na stronę tej fundacji … totalne lewackie pierdzenie ,tak słodko ,że można zwymiotować. Jacy dobrzy i kochani…
Co do posłów – zdrajcy !!!

Obywatelka Ziemi
Użytkownik
Chorąży

powinni wziac ten dokument, w ktorym jest napisane kto i ile przyjmuje, a nastepie podrzec go w Europarlamencie- dla jasnosci

ana
Gość
ana

„wspolczesni targowiczanie”,ktorym na naszej Ojczyznie nie zalezy a patrza pod siebie.I niech Bolek noe mydli oczu Bo „Bo jablko od jabloni daleko nie odleci”widac z jaka partia trzyma (sprzedawczyk).Zapamietamy tych ludzi .I dla nich pierwszenstwo relokacji „biednych” uchodzcow w ich domach .Prosze niech Walesa pokarze „dobry „przyklad.Przykre ,ze dla.dobra swojej dupy noe patrzy die na konsekwencje swoich decyzji.

Jan III Sobieski
Gość
Jan III Sobieski
Powiem tak, nie powinno byc mozliwosci wstrzymania sie od glosu, ci ludzie sa tam po to zeby rządzić a nie po to aby sie wstrzymywac od glosu, za to biora grube pieniądze, jesli ktos wstrzymuje sie do glosu tzn ze sie do rzadzenia nie nadaje bo nie dziala na rzecz narodu europejskiego. To kompletne nie uzytki parlamentarne. PO ktore sie wstrzymalo to zdrajcy narodu, w wyborach u nas oczywiscie beda sie podpinac pod PIS ktory zaglosowal na NIE ze oni niby tacy dobrzy itd a gdy przejma wladze w Polsce utopia nas w morzu nachodzcow z b.wschodu i afryki za… Czytaj więcej »
bkkkk
Gość
bkkkk

„Komisja Europejska zagroziła we wtorek rozpoczęciem procedury o naruszenie prawa UE, jeśli kraje, które do tej pory nie relokowały ani jednego uchodźcy, nie zaczną tego robić do czerwca.” Oby znalazł się jakiś prawnik z jajami, który by zrobił vivisekcję temu „prawu UE”, które rzekomo naruszamy odmawiając dobrowolnego przyjmowania desantu Mohameta. Podpowiedź: :”jądrem ciemności” jest tu fakt, że „uchodźców” zaprosiła osobiście Makrela BEZ konsultacji z resztą „Unitów”, a to NIE stanowi prawa unijnego!!!

Ilona
Gość
Ilona

Niech spierdalaja.

radziu87
Gość
radziu87

dokładnie … he he grin

Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

W podskokach, nisko pochyleni i szybko usmiechnieci lol

gieno
Gość
gieno

o i tu dobrze że jest rozłam w peło a tu zapraszam do zapoznania się z stroną tej lewackiej organizacji i odpowiednie jej ocenienie https://www.facebook.com/FundacjaOcalenie/

Mr. ??
Gość
Mr. ??

Lewaczka Róża Thun pracująca dla Niemców, grupy Spinellego … SB-ecki konfident M. Boni, syn Sb-eckiego konfidenta J. Wałęsa
Dzieci to może jakiś 2% z czego część trafi do burdeli w Belgii, Niemczech, Francji …
Swego czau Róża opowiadała że tych muzułmanów Europa (lewacka zdegenerowana) urobi może narkotykami, przyzwoleniem na gwałty ale to raczej oni urabiają Europę zachodnią i byle ćpun może zostać mordercą, zamachowcem smile

Arek
Gość
Arek

No i to o czym sobie w końcu przypomniała Szydło. Uchodzcą zgodnie z prawem międzynarodowym jest tylko ten, kto przybył BEZPOŚREDNIO z kraju wojny/prześladowania. …Z Afryki co najwyżej Libijczyk mógłby być uchodzcą. A statystyki są takie, że większość pochodzi z trzech krajów: Wybrzeża Kości Słoniowej, Bangladeszu i Kamerunu („pontonowcy” z Libii).

starszy
Gość
starszy

I jeszcze o czymś ważnym zapomniałeś – uchodźstwo kończy się w 1-ym kraju granicznym bezpiecznym od groźby, prześladowań. Dalej zaczyna się emigracja/imigracja. Dla Polski uchodźcami mogą być więc, w rozumieniu prawa międzynarodowego tylko obywatele Rosji, Białorusi, Ukrainy. Słowacji, Czech, Niemiec i ewentualnie krajów skandynawskich. Na pewno nie Syrii, Nigerii, Wietnamu czy Australii. I niech nam z nimi skoczą na pukiel…

Roycewicz
Gość
Roycewicz

Przeraża mnie fakt, że popierducha Wałęsowa jest europosłem z racji znanego tatuśka, który swoje grzechy też miał. Bo w zasadzie to czym młody Wałęsacz się zasłużył?

WileTheBest
Użytkownik
Początkujący

Jebnięciem motorem w auto.

Tomek-imię nieprawdziwe
Gość
Tomek-imię nieprawdziwe

Ja pierd….jaki wstyd….i przeklęty znak…

PoPe_1
Gość
PoPe_1

Duch targowickich jurgieltników niestety wciąż żywy… Te indywidua zrobią wszystko dla pieniędzy.

Gregor
Gość
Gregor

No to w czym problem? Sprowadzić jednego i osiedlić go w Zgorzelcu. Po 45 minutach będzie w Niemczech

jan
Gość
jan

„Komisja Europejska zagroziła we wtorek rozpoczęciem procedury o naruszenie prawa UE, jeśli kraje, które do tej pory nie relokowały ani jednego uchodźcy, nie zaczną tego robić do czerwca.”

Całe szczęscie Polska przyjęła ponad milion Ukraińców, więc możemy być spokojni.

bkkkk
Gość
bkkkk

Nie za bardzo możemy być spokojni. Bo Ukraińcy są: biali, chrześcijanie, na ogół chcą pracować i sami się utrzymywać, jak mają wybór, to wolą pracować legalnie i poza zakusami na Polaków, to wobec reszty świata nie mają zbrodniczych zamiarów. Tak więc Ukraińcy nie spełniają PODSTAWOWYCH kryteriów unijnych bycia „uchodźcami”.

Dagmara
Gość
Dagmara

Pitu… pitu… a fakt jest taki, że POLSKA PRZYJĘŁA UCHODŹCÓW z Ukrainy i to w liczbie ponad milion.

Bies
Użytkownik
Początkujący

Wiemy i pamiętamy, najbliższa okazja rozliczenia to wybory samorządowe.

test24
Gość
test24

Jakim prawem Ci ludzie paradują z polskimi flagami? To jest bezczeszczenie symboli narodowych!

Polako
Gość
Polako

ja bym ich przyjal do odnowionej brzezinki bilet w jedna strone. trzeba byc goscinnym, i torf uzyznia. wszystko na +

Rodeo drivire
Gość
Rodeo drivire

PO jest calym sercem za rezolucja i przyjmowaniemm dziczzy, ale boja sie przed wyborami, wola sprawiac wrazenie nie zdecydowanych, aby pozniej wpuscic setki tyseicy muuzlmanow

w.....y
Gość
w.....y

Jakies znajome nazwiska. Znowu ? Jakos nic dobrego nie moge powiazac, a zlego wiele. Nie jestem zwolennikiem Pis, ale tym razem i w tej kwesti maja moje calkowite poparcie. Oby tego nie spie….li i nie poszli na ” ustepstwa”

Rodeo drivire
Gość
Rodeo drivire

ale co toi znaczy? ze mamy brac ta dzicz?

Rav29
Gość
Rav29

Pis publicznie niby nie popiera przyjmowania uchodzcow..,ale dlaczego sie ten rzad wydal zgode na budowe juz 2 meczetów..a od tego sie zaczyna panoszenie sie islamistów..

ubuntu
Gość
ubuntu

„…procedury o naruszenie prawa UE…” a co z prawem do samostanowienia każdego kraju członkowskiego??

R-20
Gość
R-20

CO ZA WSTYD ! Żeby Polak głosował za destabilizacją własnego Kraju przeciw porządkowi i życiu rodaków w Polsce. Naprawdę są oni tą częścią Unii, która
stała się starą śmierdzącą portową dziwką ze schizofrenią i syfilisem.Nawet gorzej bo stała się lewa ! Daje się dymać każdemu, który po nią sięgnie. Przecież nie w taką Unię wchodziliśmy !

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

W Hanau odbywa się proces o kanibalizm.. Ofiara po wydłybaniu dlugopisem galek ocznych..Po odcięciu nosa i uszu nie brała udziału w procesie..Urozmaicenie kulturalne trwa!!!

jacuś
Gość
jacuś

dziwi mnie Kuźmiuk, taki gadatliwy jest, co on nie naopowiada jakby wszystkie rozumy zjadł, dochodzi co do czego i sra ogniem…

hgkjjhg
Gość
hgkjjhg

Mordy obic w ciemnej ulicy i okaleczyc do konca zycia. Nie pomoze to powtorzyc.

ona
Gość
ona

Odpalic piece w obozach i do dziela!!!!!!!!!!!

bkkkk
Gość
bkkkk

Piece to sposób niemiecki. A my (w przeciwieństwie do Szkopów) jesteśmy cywilizowanymi ludźmi. To Szkopy mają historyczną schizofrenię – raz palą ludźmi w piecach, a raz zapraszają do siebie tłumy potencjalnych terrorystów. My posługujemy się zdrowym rozsądkiem. – PAD dziś Szkopowi powiedział, że Polska nie będzie przetrzymywać nikogo siłą oraz że w ogóle takie przymusowe relokacje to naruszenie praw człowieka.

Królowa Bona
Gość
Królowa Bona

A może by tak przybców kastrować?Tak w ramach higieny psychicznej? To i ochota na wycieczki gumowcem im przejdzie

Internauta
Gość
Internauta

A czy ktoś z ”fachmanów” wie kto steruje tym całym zgniłym bydłem napierającym na Europę. Czy ktoś się zastanowił przez chwilę dlaczego Polska, Węgry i Austria nie chcą tego bydła u siebie (nie chcą wszyscy, lecz tylko trzy państwa w/w są wstanie to zrobić bezkarnie pomimo straszenia)… to jak ktoś wie to niech opisze. PS: Podpowiem, to było zaplanowane już kilka lat przed atakiem na Irak.

Clint
Gość
Clint

Zwykłe sprzedajne … Zdrajcy POLSKI !!!

przemq
Użytkownik
Porucznik

Zdrada ku…a , ZDRADA

patriota
Gość
patriota

Szable w dłoń, zdrajców z europarlamentu goń, goń, goń!!!
Niech nastąpi szybki lewactwa zgon.

Warsz1417
Gość
Warsz1417
Przy okazji przypominam członków II Targowicy: Oto lista 27. sKOnDlonych zdrajców Polski i Polaków, którzy w Parlamencie Europejskim głosowali PRZECIW wynikom demokratycznych wyborów z 25 października 2015 r. prosząc obcych o pomoc w utrzymaniu swoich przywilejów, tak jak konfederacja targowicka w maju 1792 r.: Michał Boni, Jerzy Buzek, Andrzej Grzyb, Krzysztof Hetman, Danuta Jazłowiecka, Jarosław Kalinowski, Agnieszka Kozłowska-Rajewicz, Barbara Kudrycka, Janusz Lewandowski, Elżbieta Łukacijewska, Jan Olbrycht, Dariusz Rosati, Czesław Siekierski, Adam Szejnfeld, Róża Thun, Bogdan Zdrojewski, Jarosław Wałęsa, Tadeusz Zwiefka, Bogusław Liberadzki, Janusz Zemke, Danuta Hubner, Julia Pitera, Krystyna Łybacka, Bogdan Wenta, Adam Gierek, Marek Plura i Lidia Geringer de… Czytaj więcej »
Jan
Gość
Jan

Takie kraje, jak Anglia, Francja,Belgia, Holandia i inne znane z historii, miały swoje kolonie z których czerpały ogromne zyski.Z tego też powodu są coś winni światu.
Polska była rozbierana i rozkradana na przestrzeni dziejów.
Komu i co jesteśmy winni.

Robert
Gość
Robert

Boni, Tfun i Wałęsa – trzech agentów lub potomków TW. Siekierski (nie znam). A Kużmiuk? Zawsze uważałem go za zdrajcę i karierowiczowskiego pajaca (zgodnie z zasadą – raz się skurkwiłeś – kurwą pozostaniesz).

qwerty
Gość
qwerty
Przeraża mnie to co tu się dzieje. Żeby nie było niedomówień, jestem przeciwnikiem islamizacji Europy, ale nie podoba mi się poziom chamstwa i wulgarności w komentarzach. Czy autorzy tych komentarzy nie dostrzegają tego, że wygłaszając tego typu opinie szkodzą sprawie? Mamy tytaj: rasistów, antysemitów, czy zwykłych chamów, którzy musza kogoś zwyzywać. Czy wyzej wymienieni nie moga zostawić sobie swoich opinii dla siebie? Niestety, ale „druga strona” (która nawiasem mówiąc też ma w swoich szeregach chamów i prostaków) lubi cynicznie wykorzystywać komentarze na danych stronach w celu ich dyskredytacji. A ludzie piszący takie komentarze tylko im pomagają. Wulgarne komentarze z elementami… Czytaj więcej »
pol
Gość
pol

trzeba zapamiętac tych bydlaków ale po co?

Jan
Gość
Jan

Przynajmniej oni zachowali się jak na Polaków przystało, szkoda że tak niewielu. Kiedyś tacy jak oni z narażeniem życia ukrywali Żydów przed nazistami i walczyli na wszystkich frontach II wojny, bo rozumieli wagę ludzkiej solidarności. Żle się z nami porobiło, kiedyś potrafiliśmy ruszyć do straceńczej walki w powstaniu, dziś trzęsiemy dupą przed 7000 bezdomnych. Hańba.

wpDiscuz