Kierowcy obawiają się o własne życie. Imigranci uprowadzają ciężarówki
Kierowcy ciężarówek obawiają się o własne życie – wielu z nich zostało napadniętych przez nielegalnych imigrantów, którzy próbują dostać się do Wielkiej Brytanii przez Calais.
Sytuacja jest tak tragiczna, że wiodąca grupa transportowa ostrzegła, iż przewoźnicy towarowi mogą całkowicie wstrzymać dostawy do Calais, powodując ogromne niedobory żywności i podwyżki cen.
Kierowcy opowiadają o swoich kolegach, którzy w wyniku napadów na ich ciężarówki zostali ciężko ranni, obawiają się również o swoje życie – ich zdaniem imigranci są coraz bardziej agresywni i zdeterminowani, aby przedostać się do Wielkiej Brytanii. Politycy czekają, aż ktoś zostanie zabity? „To dość przytłaczające, zwłaszcza, gdy masz do czynienia z 10-15 z nich. W poniedziałek stworzyli własną blokadę, więc kierowcy ciężarówek musieli się zatrzymać, a potem nagle znaleźli się w otoczeniu ok. 150 imigrantów.” – mówi Tommy Harrison.
Donald Armour, z Freight Transport Association powiedział w rozmowie z Daily Express, że łańcuch dostaw do Brytanii „grozi załamaniem” ponieważ kierowcy odmawiają przejazdu przez Calais.
W zeszłym miesiącu firma transportowa Maru International ogłosiła, że bojkotuje Calais z obawy, że „ktoś może zginąć” przez migrantów usiłujących wjechać do Wielkiej Brytanii.
Jednak prezes Goldman Sachs i specjalny przedstawiciel ONZ ds migracji Peter Sutherland powiedział, że Wielka Brytania powinna przyjąć jeszcze więcej migrantów w celu uniknięcia tworzenia środowiska „ksenofobii i rasizmu”.
na podstawie: prisonplanet.com / breitbart.com
breivik by sie tu odnalazł
Masz rację, oby do nas te gówno nie odtarło bo będzie trzeba walczyć
W internetach wszyscy chetni walczyc.
W realu jest za to szybka odsiadka i jakos mniej checi do zadym.
No i imigranci maja wsparcie prawne organizacji europejskich.
Trudno. Lepiej siedzieć jako mężczyzna, niż chodzić po ulicy stłamszony we własnej ojczyźnie.
Prezes Goldman Sachs ( swoją drogą, złote imię) jest pierdolnięty. Nie dość że Europa od południa nie jest wcale chroniona ( ciekawe czemu???) to jeszcze UK ma otworzyć granice?
Goldman Sachs to bank idioto
G.S., to nazwa banku. Jeszcze…
dzicz
pytanie czysto techniczne : czy nie można zamykać tych naczep ? kłódki itp to wygląda jakby jeździły cały czas otwarte ?
Zadałeś pytanie „czysto idiotyczne”. Słyszałeś o takim wynalazku jak nożyce do metalu? Widziałeś nóż do tapet, ktorym mozna pociąć plandekę? Wiesz że włażą przez dach? Jeśli myślisz że naczepa to forteca to jesteś w błędzie. Tylko zdecydowana akcja francuskiej policji może skończyć ten cyrk.
Tylko że rozerwana plandeka czy zerwana kłódka oznacza automatycznie że mam pasażera w środku , a tak otworzyli / zamknęli i śladu na pierwszy rzut oka nie ma .
Naprawdę masz małe pojęcie o tym. Na miejsce zerwanej kłódki zakładają swoją. Rozciętą plandekę zaklejają (na większości plandek jest kilka zaklejonych uszkodzeń, kto zauważy kolejne), kiedy wlezą przez dach też widać uszkodzenie?
Każdy kierowca przed wjechaniem na prom lub pociąg może poprosić służby o sprawdzenie naczepy na obecność CO2, ale to też nie daje gwarancji, bo pracownicy terminalu wpuszczają ich (za kasę) już po sprawdzeniu, a jeśli po drugiej stronie kanału Angole sprawdzą auto jeszcze raz i znajdą pasażerów – wina spada na kierowcę, nie pomoże nawet zaświadczenie o negatywnym wyniku CO2.
no i widzisz tym razem bez inwektyw wytłumaczyłeś mi jak to wygląda , w odróżnieniu od większości polaków nie znam się na wszystkim .
Inwektywy to nie moja specjalność. I ja też nie znam się na wszystkim. O tym sporo wiem z dwóch powodów: jestem kierowcą ciężarówki i mieszkam w UK.
Pozdrawiam Ciebie i wszystkich sympatyków tego portalu.