George Soros foto: stephan-roehl.de

Znany już wszystkim finansista George Soros ogłosił kolejny swój plan wspierania imigrantów i tzw. uchodźców.

„Postanowiłem przeznaczyć 500 milionów dolarów na inwestycje, które dotyczyć będą potrzeb migrantów, uchodźców i społeczności, które ich przyjmują. Zainwestuję w startupy, działające już firmy, inicjatywy społeczne i inne przedsięwzięcia zakładane przez samych migrantów i uchodźców” – napisał Soros w oświadczeniu, które dziś publikuje „Wall Street Journal”.

86-letni finansista i spekulant walutowy przyznał, że obecnie jego „podstawowym obszarem zainteresowania jest pomoc migrantom i uchodźcom przybywającym do Europy”. Jednak chce też wspierać migrantów na innych kontynentach.

Soros wyjaśnia, że chce udowodnić, iż ‚prywatny kapitał’ też może odgrywać konstruktywną rolę w pomocy migrantom.
„Wszelkie zyski z nich płynące przeznaczone zostaną na finansowanie programów prowadzonych przez Fundacje Społeczeństwa Otwartego (ang. Open Society Foundations)” – napisał Soros.

„Mam nadzieję, że moje zaangażowanie zainspiruje innych inwestorów do wzięcia udziału w tym samym dziele” – zakończył.

Ogromny wpływ na migrację ludów

Bernard Carayon, francuski prawnik i ekonomista ostrzega, że bankier ma „ogromny wpływ na politykę imigracyjną UE. Finansowane przez niego organizacje lobbują za Europą bez granic”. Powołuje się na raporty przygotowane przez organizacje wspierane przez Georga Sorosa, takie jak Instytut Społeczeństwa Otwartego czy Migration Policy Institute w Waszyngtonie, które nie kryją się z tym, że dzięki pieniądzom Sorosa i innych sponsorów, udało się ściągnąć imigrantów do Unii, poza oficjalnym systemem kwot. I to za zgodą i aprobatą Komisji Europejskiej.

Obecnie ponad 100 organizacji pozarządowych lobbuje za ściągnięciem imigrantów do Europy. Jedna trzecia z nich jest finansowana przez Unię Europejską i znanego żydowskiego bankiera i spekulanta walutowego George’a Sorosa.

Czytaj także: Jest lista zaufanych polskich europosłów Sorosa!

źródło: bankier.pl/ndie.pl

Materiał chroniony prawem autorskim. Kopiowanie i wykorzystywanie treści opublikowanych na stronie ndie.pl zabronione. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.

60
Dodaj komentarz

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
36 Comment threads
22 Thread replies
2 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
45 Comment authors
adrianTomekJanNiklotjsjdjdn Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Ink
Użytkownik

Wszystkie organizacje sponsorowane przez żyda spekulanta sorosa powinny być zlikwidowane !!I prawnie zakazane !!Ale lewaki za kasę własną matkę by sprzedały za 1 euro

Daga
Użytkownik

Ink w czasie IIWS Zydzi wspolpracujacy z nazistami wylapywali nawet wlasne matki ojcow i rodzine by zylo im sie lepiej za Niemca, wniosek z tego jest taki ze lewactwo to zydostwo w czystej postaci

Asgard4444
Użytkownik

Problemw tym, że jego pochodne już działają w Polsce – np. Partia Razem.

Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

Plenia sie karaluchy

Ramsay Bolton
Użytkownik

Obrzydliwa, pomarszczona kreatura…

Dem
Użytkownik

Nóż mi się otwiera w kieszeni, jak słyszę o jego pomysłach, a jestem bardzo pokojowym człowiekiem… Dlaczego nie pomógł im wybronić ich terenów, skoro taki hojny i bogaty !

kowalski
Gość
kowalski

Tylko że te 500 mln. usd.to i tak spekulacyjna kasa wykradziona Europie.Sama Polska płaci co rok po 50 mld. pln. samych odsetek od zadłużenia rozkręconego przez krewnych Sorosa jak Balcerowicz czy Rostowski.Europa sama utrzymuje pasożytów które ją niszczą.

Ten co mysli
Gość
Ten co mysli

Az dziw,ze jeszcze tego stwora pokazuja nawet na zdjeciach

przemq
Użytkownik

i weź tu nie bądź antysemitą…

Ten co mysli
Gość
Ten co mysli

Soros nie jest nawet semita wiec w tym przypadku nie mozesz byc antysemita.

przemq
Użytkownik

ale to wciąż żyd

Ten co mysli
Gość
Ten co mysli

Prawdziwi zydzi(izraelici) to przede wszystkim chrzescijanie

magdalena
Użytkownik

Kiedy ten ropuch w końcu zdechnie?

krzysiek
Gość
krzysiek

Ta qurwa jeszcze zyje.

Anahu Yamito
Gość
Anahu Yamito

Stac go zeby zyc jeszcze dlugo.

gwergwe
Gość
gwergwe

To europa jest skonczona, ludzie sa zbyt pazerni na kase zeby zatrzymac to szalenstwo, za 30-40 lat tych ktorzy biora za to kase juz nie bedzie i w dupie maja kolejne pokolenia Europejczykow, nabija kabze, przezyja ostatnie 2 dekady w dobrobycie w USA albo na jakiejsc slonecznej wyspie a my… Czytaj więcej »

Daga
Użytkownik

Gwergwe widzisz, jednak wszystko wynika z historii danego kraju. Powiedz mi ktore państwo europejskie prócz Polski wiecznie walczyło z najeźdźcami o swój byt, o tożsamość, o język i tradycję. Nam od pokoleń zależało na dobru Ojczyzny. Dlatego Polacy się stawiają a kraje na zachód od Odry już nie. Tamtym już… Czytaj więcej »

adrian
Gość
adrian

gdyby nam zalezało na naszych dzieciach to nie mielibyśmy ogromnego problemu smogu, który niszczy ciała szczególnie młodych. tysiące alergii, astmy, ciągle choroby układu oddechowego, a na dokładke – mniejsze IQ. To wszystko tworzy smog na który sami sie godzimy nie mając zadnych regulacji co do jakości paliwa i samych piecy… Czytaj więcej »

miki
Gość
miki

Dlaczego nie przeznaczy 500 milionów dolarów na inwestycje w Algierii, Somali, Pakistanie? Starzec stojący nad grobem postawił sobie za cel zniszczenie Europy. Dlaczego tak nas nienawidzi?

hehe
Gość
hehe

Znowu żydzi razem z niemcami wywołują kolejną wojnę światową

Paff
Gość
Paff

Nie miałbym ani cienia wyrzutu sumienia przed pociągnięciem za spust żeby zastrzelić tego żydowskiego skurwiela.

ggg
Gość
ggg

grin

Karbulot
Użytkownik

A jakie to firmy zakładają emigranci? No, może europejscy, tu się zgodzę. Ale muzułmanie jedyne co zakładają, to małe sklepiki ze swoja żywnością.

Daga
Użytkownik

pewnie w firmy produkujace „fajerwerki na Sylwestra”

Thomas
Gość
Thomas

Albo burdele

jsjdjdn
Gość
jsjdjdn

Burdel z kozami

Korgan
Gość
Korgan

Za te 500 milionów od Sorosa powstanie sto tysięcy budek z kebabem. I z tysiąc hodowli kóz i owiec. Takie to będą startupy.

Zdzisław
Gość
Zdzisław

Jak widzę ten stary kurewski ryj to mnie cholera bierze!

Mariola
Gość
Mariola

Zara zaraz… Pan żyje w USA, tak? Ma kasy jak piasku na pustyni, tak? USA ma miejsca i wiele pustyń, tak? USA ma SOROSA, miejsca, kasy, spokoju, tak? I jeszcze jedno… USA ma klimat taki, z jakiego biedni uchodźcy uchodzą do kraju zimnego, czyli naszego, tak? To teraz mam pytanie… Czytaj więcej »